Sunday, June 14, 2020

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ!


ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ!

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Κυριακή των Αγίων Πάντων σήμερα και μνήμη του Οσίου Ιουστίνου Πόποβιτς του Ομολογητού.

Ακούσαμε στο σημερινό Ευαγγέλιο:

“Πᾶς οὖν ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς·
ὅστις δ᾿ ἂν ἀρνήσηταί με ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ἀρνήσομαι αὐτὸν κἀγὼ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς.
῾Ο φιλῶν πατέρα ἢ μητέρα ὑπὲρ ἐμὲ οὐκ ἔστι μου ἄξιος· καὶ ὁ φιλῶν υἱὸν ἢ θυγατέρα ὑπὲρ ἐμὲ οὐκ ἔστι μου ἄξιος·
καὶ ὃς οὐ λαμβάνει τὸν σταυρὸν αὐτοῦ καὶ ἀκολουθεῖ ὀπίσω μου, οὐκ ἔστι μου ἄξιος.”
Ακούν οι Οικουμενιστές τι λέγει ο Χριστός; Μπορούν, άραγε, να καταλάβουν ότι δεν υπάρχει κανένας τρόπος να μας κάνουν να σιωπήσουμε για τα παντοειδή οικουμενιστικά έκτροπα που διαπράττουν, τις προδοτικές συμφωνίες που συνομολογούν με τους αιρετικούς και τις συμπροσευχές και τις κοινές ποιμαντικές παραστάσεις που επιδίδονται με τους αιρετικούς ακόμη και τους αλλόθρησκους;
Ο Χριστός δεν μπορούσε να είναι πιο σαφής:
“Πᾶς οὖν ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς·
ὅστις δ᾿ ἂν ἀρνήσηταί με ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ἀρνήσομαι αὐτὸν κἀγὼ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς.”
Ποιος τρελλάθηκε να χάσει την ψυχή του με την επίδειξη ανοχής -πολλώ μάλλον- υποστήριξης του Οικουμενισμού;

No comments:

Post a Comment