Friday, April 19, 2013

Ο “ΚΛΕΑΡΧΟΣ”, Η ΑΝΩΝΥΜΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ Ο κ. ΣΩΤΗΡΗΣ ΤΖΟΥΜΑΣ



Ο “ΚΛΕΑΡΧΟΣ”, Η ΑΝΩΝΥΜΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ Ο κ. ΣΩΤΗΡΗΣ ΤΖΟΥΜΑΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Κάποιος ανώνυμος σχολιογράφος - “Κλέαρχος” - μου στέλλει μηνύματα πυρ και φωτιά εναντίον του κ. Σωτήρη Τζούμα.


Είχε μάλιστα την "ευγένεια" να με στολίσει με διάφορα κοσμητικά επίθετα επειδή αρνήθηκα να δημοσιεύσω τα σχόλια που μου έστειλε εναντίον του εν λογω δημοσιογράφου.

Επαναλαμβάνω ότι κανένα απολύτως αρνητικό στοιχείο δεν έχω υπόψη μου που αφορά την προσωπική ζωή του κ. Τζούμα.

Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και αν είχα, ούτε και τότε θα δημοσίευα κάτι, όπως δεν έχω δημοσιεύσει -για τα σαράντα σχεδόν χρόνια που δημοσιογραφώ- εναντίον οιουδήποτε. 

Ούτε ακόμη για ανθρώπους για τους οποίους μπορώ να αποδείξω ανά πάσα στιγμή στο δικαστήριο -αν χρειαστεί- το ποιόν τους.

Η απορία μου όμως είναι η εξής.

Ο κ. Τζούμας έχει δικό του ιστολόγιο στο οποίο επώνυμα δημοσιεύει τις απόψεις του. 

Αν θέλει ο “Κλέαρχος” να συζητήσει αυτά τα θέματα μπορεί κάλλιστα να στείλει σχετικό σχόλιο στον ίδιο.

Γιατί το στέλλει σε μένα και με βρίζει επειδή δεν του δίνω τη δυνατότητα να διασύρει την υπόληψη του κ. Τζούμα;

Προπαντός: Πόσο έντιμο εκ μέρους μου θα ήταν να δημοσιεύσω σχόλιο που καθάπτεται της υπόληψης ενός ανθρώπου για τον οποίο -επαναλαμβάνω- δεν έχω υπόψη μου κανένα απολύτως αρνητικό στοιχείο;

Δεύτερη απορία: Ο “Κλέαρχος” θεωρεί ανέντιμη εκ μέρους μου την άρνηση να δημοσιεύσω τα σχόλιά του εναντίον του κ. Τζούμα. 

Εχει διερωτηθεί πόσο έντιμος είναι ο ίδιος, αφού θέλει να διασύρει κάποιο συνάνθρωπό του κρυβόμενος πίσω από το ψευδώνυμο “Κλέαρχος”;

Πολύ δεν πάει κάποιος ανώνυμος να σε βρίζει ως ανέντιμο και ως άνθρωπο χωρίς εκκλησιαστικό φρόνημα, επειδή δεν δημοσιεύεις σχόλια που διασύρουν κάποιο από την ασφάλεια που του παρέχει η ανωνυμία του; 

Εχει καταντήσει πραγματική μάστιγα ο ανώνυμος διασυρμός.

Να προσθέσω μάλιστα ως υστερόγραφο το εξής:

Επειδή αντελήφθηκα ποιος κρύβεται πίσω από το ψευδώνυμο “Κλέαρχος” - δεν χρειάζεται άλλωστε να είναι κανείς διαστημικός επιστήμονας για να αντιληφθεί ότι τα κοάσματα από τα βάλτο ανήκουν σε βάτραχο ή έστω σε βατραχάκι - διερωτώμαι: 

Για ποιο λόγο ο "Κλέαρχος" -τουτέστιν ο σατανικός και σοβαρά παρανοικός κληρικός Μελέτιος Βαδραχάνης- δεν δημοσιεύει σε ένα από τα δικά του ιστολόγια τα προσβλητικά σχόλια εναντίον του κ. Τζούμα;

Οχι πάντως λόγω εντιμότητας ή λόγω ακμαίου εκκλησιαστικού φρονήματος!!!

Σωστά;

4 comments:

  1. Επέτρεψες όμως τη σπίλωση ανθρώπου που δε γνώριζες και δη Μητροπολίτη με αγία βιωτή (καλά ξεμπερδέματα, ο Θεός δε θα το αφήσει έτσι) από το Τζούμα (είπαμε κύριος δεν είναι). Προφανώς κάποια σχέση συναλλαγής έχεις μαζί του και φοβάσαι τις πόρτες που θα σου κλείσουν αν τον θίξεις. Γιατί δεν επέμεινες σε άλλο άρθρο σου να μας αποκαλύψει ο Τζούμας τα κίνητρά του (και συ διερωτήθηκες) που καταφέρθηκε κατά του μητροπολίτη παρά τα έβαλες με τον ανώνυμο "Κλέαρχο"; Μεγάλη μου τιμή να χύνεται μελάνι για μένα, αν και η θιγμένη σου υπερηφάνεια το προκάλεσε!
    Υ.Γ. Και ο τυφλωμένος Πολύφημος θα ήθελε να ξέρει το όνομα του Οδυσσέα και να μην κάθεται όχι μόνο τυφλός αλλά και βλάκας να φωνάζει με τύφλωσε ο ΚΑΝΕΝΑΣ...

    ReplyDelete
  2. Λοιπόν! Νομίζω ότι ο κάθε νουνεχής άνθρωπος αντιλαμβάνεται το επίπεδο του "Κλέαρχου".

    Πρώτον βρίζει τον κ. Τζούμα.

    Υστερα μου προσάπτει τη συκοφαντία ότι υιοθέτησα τις κατηγορίες του κ. Τζούμα εναντίον του Σεβασμιότατου, ενώ όποιος ανατρέξει στο άρθρο μου θα διαπιστώσει ότι απλά συζητώ με προυποθέσεις τις κατηγορίες και ρητά δηλώνω ότι δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω την ακρίβεια των κατηγοριων.

    Υστερα με σπιλώνει ότι δήθεν έχω συμφέροντα με τον κ. Τζούμα τον οποίο ΟΥΔΕΠΟΤΕ συνάντησα. Ούτε ποτέ μίλησα τηλεφωνικά μαζί του και μου αποδίδει τα πιο ιδιοτελή ελατήρια χωρίς κανένα στοιχείο.

    Τόσο πολύ γνωρίζω τον κ. Τζούμα ώστε αναφερόμουν σ' αυτόν ως Τζίμα και κάποιος αναγνώστης του ιστολογίου μου έκανε τη σχετική διόρθωση!

    Αλλωστε ειναι γνωστή η δημόσια αντιπαράθεσή μου με τον κ. Τζούμα και για τον αείμνηστο Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο και για τον μακαριστό Μητορπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημο.

    Φανταστείτε κακοήθεια!

    Το πιο σημαντικό.

    Δεν απαντά γιατί δεν στέλλει τα σχόλια του στον κ. Τζούμα και γιατί δεν τα δημοσιεύει σε ένα από τα ιστολόγια που ελέγχει;

    Αυτό είναι τελικά το επίπεδο του "Κλέαρχου"!

    Κοάσματα βατράχου!

    Περιττόν να αναφέρω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να του ξαναδημοσιεύσω σχόλια. Οτι έχει να πει εναντίον του κ. Τζούμα θα το λέγει στον ίδιο και όχι στο ιστολόγιο μου.

    ReplyDelete
  3. Μετά την ομολογία σου: "... απλά συζητώ με προυποθέσεις τις κατηγορίες και ρητά δηλώνω ότι δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω την ακρίβεια των κατηγοριων." Τίποτ' άλλο ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  4. ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΚΟΑΣΜΑΤΑ ΠΟ ΤΟ ΒΑΛΤΟ!

    ReplyDelete