Tuesday, April 16, 2013

ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΡΕ ΖΑΒΑΛΛΙ ΜΟΥ! ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΜΑΣ!!!




ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΡΕ ΖΑΒΑΛΛΙ ΜΟΥ! 
ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΜΑΣ!!!

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==============

Διαβάζουμε στο Offsite Νews:

“Ο ψυχολογικός πόλεμος είναι χειρότερος και από τη φυσική δολοφονία, είπε σήμερα ο τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας καταγγέλλοντας διαδόσεις που ακούγονται για τον ίδιο και την οικογένεια του. Ο κ. Χριστόφιας, ο οποίος ήταν σήμερα στα κεντρικά γραφεία του ΑΚΕΛ, όταν αντίκρισε τους δημοσιογράφους, οι οποίοι είχαν μεταβεί για δηλώσεις του Εκπροσώπου Τύπου του ΑΚΕΛ Γιώργου Λουκαίδη, θέλησε να προβεί σε δηλώσεις.

Δεν αντέχω άλλο την λάσπη, τη διαβολή, την υπόσκαψη, το βρώμικο ψίθυρο, όχι απλώς κατά του εαυτού μου, αλλά και κατά της οικογένειας μου ολόκληρης, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι είναι ντροπή να κυκλοφορούν ψίθυροι ότι τάχατες ο Χριστόφιας έχει διαμέρισμα στην Αβάνα και θα πάει στην Κούβα ή πήγε στην Κούβα για να ζητήσει πολιτικό άσυλο.

"Οτι έχει διαμέρισμα πολυτελείας στο κέντρο του Λονδίνου και ότι τα παιδιά του η κόρη του η Χριστίνα για παράδειγμα, από τα εκατομμύρια που πήρε από τον γάμο της τα έχει κατάθεση στην Ελβετία και η άλλη του κόρη στο Λονδίνο και η σύζυγος του τα ίδια κ.λπ.", πρόσθεσε.

Δεν πτοούμαστε, είπε ο τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας, και πρέπει ο κόσμος να καταλάβει ότι φύγαμε με το κεφάλι ψηλά και θα παραμείνουμε με το κεφάλι ψηλά.

Σήμερα, είπε ο κ. Χριστόφιας, δράττομαι της ευκαιρίας ενώπιον σας να πω στον κόσμο ότι είμαι εδώ μάχιμος, όπως πάντα και ότι θα συνεχίσω στο πλευρό του κόμματος μου να δίνω όλες μου τις δυνάμεις για την δικαίωση αυτού του λαού, ο οποίος ξύπνησε ένα πρωί, ένεκα χειρισμών που έγιναν, και είναι φτωχός.”

“Οποιος εν αντρέπεται”, κύριε τέως Πρόεδρε, “ο κόσμος ούλλος εν δικός του”, λέγει μια Κυπριακή παροιμία.

Ωστε ο Κυπριακός λαός ξύπνησε μια μέρα φτωχός από λάθος χειρισμούς που έγιναν;

Και ποιος είναι αυτός που έκανε τους λανθασμένους χειρισμούς;

Εμείς νομίζουμε ότι τους έκανε αυτός που έλεγε “το κόμμα και τα μάτια σας” και αντί να προλάβει τις εξελίξεις άφησε την καυτή πατάτα στον διάδοχό του για να προφυλάξει το κόμμα του αντί την πατρίδα του.

Το αν έχετε σπίτι στην Κούβα ή στο Λονδίνο ουδένα ενδιαφέρει με την προυπόθεση βέβαια να τα αποκτήσατε με τίμια χρήματα.

Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να μάθουμε ποιος σας εξουσιοδότησε να κάνετε παραχωρήσεις χωρίς ανταλλάγματα στους Τούρκους και ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να βάλετε το κόμμα σας πάνω από την πατρίδα μας; 

Θέλουμε επίσης να μάθουμε σύμφωνα με ποια λογική θα λογοδοτήσουν για την φονική έκρηξη στο Μαρί - που εξαφάνισε μέσα σε μια νύχτα το 20% του ΑΕΠ της Κύπρου - οι αρχηγοί της πυροσβεστικής και της αστυνομίας και ορισμένοι υπουργοί της κυβέρνησης Χριστόφια και όχι και ο ίδιος ο κ. Χριστόφιας που τους διόρισε και ο οποίος σύμφωνα με το Σύνταγμα είχε την ευθύνη να εποπτεύει το έργο τους.

Σε αυτά, κ. Χριστόφια, έχετε κάτι να απαντήσετε ή θα μας μιλάτε για την Κούβα, το Λονδίνο και τους εξωγήινους;

No comments:

Post a Comment