Tuesday, April 30, 2013

ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΧΤΥΠΟΥΝ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ;




ΚΑΛΗ ΑΓΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ!

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
====================

ΘΑ ΑΠΟΥΣΙΑΣΩ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΔΙΑΚΑΙΝΗΣΙΜΟΥ

ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ - ΣΥΝ ΘΕΩ - ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 13 ΜΑΙΟΥ 2013!

Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΞΙΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΥ ΜΑΣ.

*****





"ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΧΤΥΠΟΥΝ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ;"

_____________

Οταν - συν Θεώ - ξαναρχίσουμε τις αναρτήσεις έχουμε κατά νου να συζητήσουμε πολλά επίκαιρα και κρίσιμα θέματα που δεν μας δόθηκε η ευκαιρία να αναφερθούμε στο παρελθόν ή για τα οποία κάναμε αναφορά αλλά όχι διεξοδική ανάλυση.

Αναφέρουμε δειγματοληπτικά ορισμένα από αυτά:

Αν το “αληθεύειν εστί το κοινωνείν” και αν αυτό είναι “κατόρθωμα της αρχαίας ελληνικής πόλης” ή αν είναι καρπός της κοινωνίας του ανθρώπου με τον Θεό όταν ενχριστώνεται στο Σώμα του Χριστού την Ορθόδοξη Εκκλησία.

Αν ο “Ελληνικός τρόπος ζωής”, τον οποίο έθεσε σε κυκλοφορία στα καθ' ημάς ο κ. Χρήστος Γιανναράς, είναι θεολογικά δόκιμος όρος. 

Αν ο "Ελληνικός τρόπος ζωής" σημαίνει απλά - όπως ορισμένοι νομίζουν - ότι η Ελληνική φιλοσοφία προετοίμασε τους ειδωλολάτρες για τον ερχομό του Κυρίου ή αν ουσιαστικά συνιστά αποξένωση του Χριστού από τη σωτηρία του κόσμου!!!

Αν η ανάγκη εκκλησιασμού των μαθητών είναι ευθύνη μόνον των εφημερίων ή αν έχουν ευθύνη και οι ίδιοι οι μαθητές, οι γονείς και οι καθηγητές τους. 

Αν η οχλαγωγική μαθητική Θεία Λειτουργία επιτρέπει σε ορισμένους να επανέλθουν στο προσφιλές τους τροπάριο για την δήθεν ανάγκη εκλογίκευσης της λατρείας του Θεού, (την εισαγωγή του Νεοβαρλααμισμού στη λατρεία δηλαδή), την οποία εμείς - όπως εκατοντάδες φορές τονίσαμε - δεν ταυτίζουμε με την ανάγκη ή μη της μεταγλώττισης των ιερών κειμένων.

Αν οι Ιεροί Κανόνες της Εκκλησίας αφορούν μόνον τη συγκρότηση Συνόδων και το απαράδεκτο της επέμβασης του Καίσαρα στα interna sacra της Εκκλησίας ή αν προνοούν με την ίδια αυστηρότητα για το ποιόν των μελών της Εκκλησίας και δη των ποιμένων Της, όπως προνοούν και για πολλά άλλα θέματα.

Αν ο διάλογος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ με τη “Χρυσή Αυγή” διεξάγεται - που δεν διεξάγεται - στις σωστές παραμέτρους.

Αν οι νεωτερισμοί και η εκκοσμίκευση φέρνουν ή - σε τελευταία ανάλυση - διώχνουν τους ανθρώπους από την Εκκλησία.

Αν η συμμετοχή των πιστών στην Εκκλησία κρίνεται από το αν όλοι...είναι ψάλτες - όπως νόμιζε ο Λούθηρος, και μετ' αυτόν όλοι οι Προτεστάντες, αλλά και σε μεγάλο βαθμό και οι Παπικοί μετά τη Β΄Βατικάνεια Σύνοδο ή αν εξαρτάται από άλλους ουσιαστικούς παράγοντες. 

Δυστυχώς τα ίδια πρεσβεύουν και ορισμένοι Ορθόδοξοι που επηρεάστηκαν από την Δυτική θεολογία.

Αν η κατάθεση της ορθόδοξης μαρτυρίας είναι αρκετή από μόνη της για να ευοδωθούν οι αγώνες ή αν χρειάζεται - παράλληλα με την προσευχή και με την ορθή ομολογία της πίστεως - η εκπόνηση συγκεκριμένου στρατηγικού σχεδίου.

Αν η ηλεκτρονική φυλακή είναι αναγκαίο να συνδέεται με την Αποκάλυψη για να είναι επιλήψιμη και αν όσοι επιμένουν να την συνδέουν αναγκαστικά με την Αποκάλυψη σε τελευταία ανάλυση ανεπιγνώστως εργάζονται για την επιβολή της.

Αν είναι ορθό να προβάλλονται ως μεγάλοι ή και ως χαρισματούχοι αποδεδειγμένα διαβεβλημένα πρόσωπα ή πρόσωπα που κήρυξαν “γυμνή τη κεφαλή” αιρέσεις ή θεομπαίκτες της ολκής του αείμνηστου Ιωσήφ του Βατοπαιδινού.

Αν υπάρχουν ψυχοπάθειες, που προέρχονται από κληρονομικές καταβολές, ή αν οι ψυχασθενείς είναι απλά άνθρωποι που καλλιέργησαν τα πάθη τους ή και δαιμονισμένοι.


Αν πρέπει να προσφεύγουμε στους πνευματικούς και στους Γέροντες ή στους ψυχίατρους για να  θεραπεύσουμε τις ψυχοπάθειες, πέραν φυσικά από τη δεδομένη ανάγκη να έχουμε πνευματικό για τη θεραπεία των παθών μας.

Αν η επίκληση των πορισμάτων ορισμένων ψυχιάτρων και κυρίως ψυχοθεραπευτών για τη βοήθεια της πίστης γενικά ως μέσο για την ίαση των ψυχοπαθών, ενισχύει ή αν στην πραγματικότητα υποσκάπτει την πίστη στο Χριστό.


Αν είναι ορθό να σιωπούμε μπροστά στο φαινόμενο της Θεομπαιξίας ή αν θα δώσουμε λόγο στο Θεό, επειδή ανεχόμαστε αυτές τις νοσηρές καταστάσεις (κι ακόμη χειρότερα αν τις επιδοκιμάζουμε), αλλά και να αναλύσουμε - με συγκεκριμένα παραδείγματα (όπως λ.χ. της γνωστής θεομπαίκτρας της Αστορίας, που μιλά για "την ευωδία του Γέροντα Εφραίμ"), ποια είναι τα γνωρίσματα και τα κίνητρα των κάθε λογής θεομπαικτών.

Αν η εμπλοκή των κληρικών στην κομματική κονίστρα επιτρέπεται ή απαγορεύεται - και γιατί - από τους Ιερούς Κανόνες και την Ιερά Παράδοση της Εκκλησίας.

Να αναλύσουμε τις θέσεις που εκφράζει ο κ. Θεόδωρος Πετρώφ στο άρθρο του "Χίλιοι δρόμοι οδηγούν πάντοτε στη Ρώμη". 

Αν ο "περσοναλισμός" του Χάιντεγκερ ταυτίζεται με την ανθρωπολογία της Εκκλησίας και αν η διάκριση προσώπου και ατόμου είναι πατερική διδασκαλία.

Αν οι Ιεροί Κανόνες είναι καρποί της σοφίας των Αγίων Πατέρων ή εκνομίκευση του Ευαγγελίου.

Αν η αντίθεση των όρων "Εκκλησία" και "θρησκεία" έχει ορθόδοξη προέλευση ή προτεσταντικό υπόστρωμα. 

Αν οι σαρκικοί έρωτες συνιστούν "έξαλμα" προς τον Θεό ή αν σκοτίζουν την ψυχή του ανθρώπου όσο ελάχιστα πάθη.

Αν ο Μητροπολίτης Αττικής και Μεγαρίδος κυρός Νικόδημος ευθύνεται για το σχίσμα του "Μητροπολίτη" των ΓΟΧ Κυπριανού.

Αν το Αειπάρθενο της Θεοτόκου συνιστά Ευαγγελική Διδασκαλία ή αν είναι επινόηση των μοναχών.

Αν η έλλειψη ασκητισμού στις σχέσεις των συζύγων είναι ορθόδοξη ή ακραιφνώς κακόδοξη θεολογία.

Αναφορά στη διαμάχη "Νεωκόρου" και "Σκορπιού".

Και ορισμένα άλλα θέματα, αλλά και όλα όσα σημαντικά γεγονότα θα συμβούν κατά το προσεχές δωδεκαήμερο.

Πάνω από όλα ευχόμαστε η Ανάσταση του Κυρίου να οδηγήσει στην Ανάσταση την εμπερίστατη Εκκλησία της Αντιοχείας.

Ευχόμαστε να πληροφορηθούμε σύντομα την απελευθέρωση των Σύρων απαχθέντων επισκόπων.!

Προσευχόμαστε για την άμεση αποφυλάκιση του Σεβασμιότατου Αρχιεπισκόπου Αχριδών κ. Ιωάννη!

Ο Θεός να δώσει την επούλωση όλων των υφισταμένων σχισμάτων και την κατά Θεόν διευθέτηση όλων των ερίδων και των διχοστασιών που μαστίζουν την Εκκλησία σήμερα.!

No comments:

Post a Comment