Sunday, February 21, 2021

Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ,ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΜΑΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟΤΕΡΜΑ!


ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΜΑΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟΤΕΡΜΑ!


Του Θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού

=====

 

Ενώ ο αντιοικουμενιστικός αγώνας καρκινοβατεί και οι αντιτιθέμενοι στον αιρετικό Οικουμενισμό ψάχνονται και τυρβάζουν περί πολλά -όπως η πανδημία του κωρονοϊού-, οι Οικουμενιστές μεθοδικά, σταθερά και αταλάντευτα, συνεχίζουν την κακόφρονα πορεία τους. 


Πρόσφατα συγκλήθηκε διαδικτυακό συνέδριο Ορθοδόξων και Παπικών υπό τον πομπώδη, πλην παραπλανητικό, τίτλο: “Προκλήσεις και προοπτικές του Θεολογικού Διαλόγου Ορθοδόξων 

και Καθολικών”. 

Κατ’ αυτόν, ο επικεφαλής των Ορθοδόξων Σεβ. Αρχιεπίσκοπος Τελμησσού (του Οικουμενικού Θρόνου) κ. Ιώβ Γκέτσα δήλωσε, συν τοις άλλοις: “Οι Ορθόδοξοι δεν έχουν κανένα πρόβλημα να αναγνωρίσουν την υπεροχή της Ρώμης. Το μόνο ερώτημα είναι πώς θα πραγματοποιηθεί αυτή η υπεροχή”. 


Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς! Την κυνική ομολογία του Σεβασμιώτατου ή την πονηρία των Οικουμενιστών;! 


Το πρόβλημά τους είναι, τελικά, το πώς θα σερβίρουν στο πλήρωμα της Εκκλησίας το δηλητηριασμένο φαγητό, που είναι φτιαγμένο στα μαγειρεία του Βατικανού και έχει σαν βάση την δοκιμασμένη ουνιτική συνταγή. Δηλαδή πώς θα μας περάσουν τη θηλιά στο λαιμό! 


Οι ημέτεροι Οικουμενιστές δεν έχουν ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα με το πλήθος των Παπικών αιρέσεων, όπως είναι το Filoque, η κτιστή χάρη, το εωσφορικό παπικό πρωτείο, τα συγχωροχάρτια κ.ο.κ. 

Πώς να έχουν, αφού στο Κολυμβάριο το 2016 “πέρασαν” το διαβόητο Άρθρο 6 με το οποίο ο Παπισμός απαλλάσσεται όλων ανεξαιρέτως των αιρέσεων με τις οποίες είναι κατάφορτος και ονομάζεται (μαζί με ολόκληρο τον κακόφρονα εσμό των ποικιλωνύμων αιρετικών) “ετερόδοξες Εκκλησίες και ομολογίες”! 


Ως Ουκρανός, ο Σεβ. Τελμησσού δεν μπορεί, φαίνεται, να λησμονήσει την ουνιτική “παράδοση" της χώρας του, όπου οι Παπικοί Ουνίτες, υπό τον παραπλανητικό τίτλο “Ελληνοκαθολικοί”, κυριολεκτικά αλωνίζουν! 


Σώνει και καλά ο Σεβασμιώτατος κ. Ιώβ θέλει να μας μπάσει από την πίσω πόρτα στο παπικό μαντρί! 


Μακρυά από μας αυτή προδοσία της πίστεως.

No comments:

Post a Comment