Saturday, February 20, 2021

Ο "ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ": Η ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ

 


ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΟ Ο ΞΕΠΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΕΙΟΥ “ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ”


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=====


Δεν ξέρεις πραγματικά πώς να σχολιάσεις τα μαύρα τα χάλια τα αδιόρθωτα της πάλαι ποτέ ιστορικής αντιοικουμενιστικής εφημερίδας 

"Ορθόδοξος Τύπος".

Από την μαύρη μέρα, που με ανορθόδοξες μεθόδους, που δεν σεβάστηκαν ούτε το μυστήριο της εξομολόγησης, ο σεβαστός π. Βασίλειος Βολουδάκης έμπηξε όσο πιο βαθειά μπορούσε τα γαμψά νύχια του στον “Ορθόδοξο Τύπο”, η ιστορική εφημερίδα κατέστη χωματερή, σκουπιδοτενεκές και οχετός των αποβλήτων της οικογένειας Βολουδάκη


Το πρωτοσέλιδο της έκδοσης του "Ορθοδόξου Τύπου", “Η μεγάλη “επανεκκίνησης” έγραψε ο υιός του σεβαστού πατρός Βασιλείου, κ. Μανώλης Βολουδάκης, στέλεχος του Μακρακιστικού και Παποκαισαρικού κόμματος "Κοινωνία". 

Ως γνωστό το κόμμα δημιούργησε ο σεβαστός π. Βολουδάκης μετά της συμβίας αυτού, αν και είναι σαφές ότι είναι απότοκος πρωτίστως της κυρίας Νινέτας, πρεσβυτέρας του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη, για λόγους που δεν είναι του παρόντος να αναλύσουμε.


Καταρχήν επισημαίνουμε το άκρως απαράδεκτο η πάλαι ποτέ αντιοικουμενιστική εφημερίδα να έχει πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ, που δεν αφορά εκκλησιαστικά, αλλά οικονομικά και πολιτικά θέματα. 

Να προσθέσουμε, επίσης, το απολύτως άτοπο να δίνεται αυτή η προβολή στον κ. Μανώλη Βολουδάκη, ο οποίος, στις ερχόμενες εθνικές εκλογές, θα είναι υποψήφιος βουλευτής του κόμματος “Κοινωνία”.


Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους του σεβαστού πατρός Βασιλείου, όταν περνούσε υπό τον έλεγχό του τον “Ορθόδοξο Τύπο”, ήταν για να τον χρησιμοποιήσει ως όχημα προπαγάνδας υπέρ του κόμματος “Κοινωνία”, που δημιούργησε.


Αυτό κατέστη σαφές, με πολλά άρθρα που δημοσίευσε η εφημερίδα, από τότε που κατελήφθη από τον σεβαστό π. Βασίλειο, και κυρίως από το ακόλουθο:

 “Ο «ΣΤΑΛΙΝ» ΤΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ ΑΣΕΒΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ”:

“Ἄς ὄψωνται οἱ Χριστιανοί ψηφοφόροι, οἱ ὁποῖοι ἐψήφισαν τήν «δεξιάν» τοῦ Κυρίου, πού ἀπαγορεύει τήν Κάθοδον τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί τόν Μέγαν Ἁγιασμόν καί οἱ Ἱεροί Ναοί εἶναι κλειστοί καί ὁ «δεξιός» Πρωθυπουργός τοποθετεῖ συμβούλους του καί ὑπουργούς δεδηλωμένους γκέϊ, ποὺ δίνουν πολιτικὸν ὅρκον.


Ὅταν ἡ χριστιανική παράταξις ΚΟΙΝΩΝΙΑ ἐζήτει τήν ψῆφον τῶν χριστιανῶν Ἑλλήνων, διά νά στείλη χριστιανούς πολιτικούς εἰς τήν Βουλήν, οἱ ὁποῖοι θά ἐστιγμάτιζαν τούς ἀθέους ἀποφάσεις τῶν πολιτικῶν, οἱ Ἕλληνες χριστιανοί τούς ἠγνόησαν. Τώρα ἄς γευθῶμεν τούς καρπούς τῶν ἀποφάσεών μας. Τελικά, οἱ πρῶτοι πού πρέπει νά μετανοήσουν εἰς αὐτήν τήν Χώραν εἶναι οἱ Χριστιανοί. Ἐξ αἰτίας αὐτῶν εὑρισκόμεθα εἰς αὐτήν τήν παρακμήν. Ὁ Θεός ἄς μᾶς ἐλεήση.”

Θα τρίζουν κυριολεκτικά τα κόκκαλα του ιδρυτή του “Ορθόδοξου Τύπου”, μ. Αρχιμανδρίτη Χαράλαμπου Βασιλόπουλου και του μ. Αρχιμανδρίτη Μάρκου Μανώλη, για τον απόλυτο ξεπεσμό της εφημερίδας “Ορθόδοξος Τύπος”, που εκδόθηκε από την ΠΟΕ, με αποκλειστικό σκοπό, να πολεμά την παναίρεση του Οικουμενισμού.


Προφανώς χρειάζεται κατεπειγόντως αλλαγή πλεύσης της εφημερίδας, η οποία, όμως, είναι εντελώς αδύνατο να επιτευχθεί, με την παρουσία του σεβαστού πατρός Βασιλείου, στην ηγεσία του “Ορθοδόξου Τύπου”.


Γι’ αυτό, όμως, θα επανέλθουμε -συν Θεώ- σύντομα ή εν ευθέτω χρόνω.

3 comments:

  1. Κρίμα ! Τόση τρικυμία εν τω κρανίω του καημένου του πατρός !

    Σκανδαλώδες το πρωτοσέλιδο άρθρο του υιού του κ. Μανώλη Βολουδάκη στο παρόν φύλλο της εφημερίδος! Όμως εκπλήσσομαι έτι περισσότερον μέ το θράσος νά δημοσιεύσει στην εφημερίδα το κείμενο , που επιρρίπτει ευθύνες στους ψηφοφόρους που δεν ψήφισαν το κόμμα " κοινωνία " ! Έχουν τόσο πολύ μπερδευτεί οι καημένοι οικογενειακώς .

    Οι παπάδες και οι παπαδιές είναι πολίτες μέ ευαισθησίες και αγωνίες για τα πράγματα της πατρίδος . Όμως επιβάλλεται νά κρατούν διακριτικές αποστάσεις απο την πολιτική . Είναι σκανδαλώδες νά χρησιμοποιεί την εφημερίδα για νά προβάλει τον υιόν του , πράγμα το οποίο πυροδοτεί τους ποικίλους συνειρμούς . Σώθηκαν τα άλλα μέσα νά προβληθεί ο υιός Βολουδάκης ως ο αναμενόμενος "Ηγέτης " και πρέπει νά προβληθεί απο την εφημερίδα , που ποιός δεν το ξέρει οτι έχει περιέλθει στα χέρια του πατρός Βολουδάκη ?

    Είναι δύσκολο νά προσδιορίσει κανείς τα όρια του επιτρεπτού και του μή επιτρεπτού παρ' όλο που υπάρχει ο σχετικός Κανών της εκκλησίας . Είναι θέμα διακρίσεως ! Βγάζει μάτι η ενεργός συμμετοχή του πατρός στην οικογενειακή προσπάθεια . Δεν γνωρίζω άν ο απαγορευτικός Κανών αφορά και την σύζυγο του ιερέα , καλόν είναι ούτε η σύζυγος νά αναλαμβάνει πολιτική δραστηριότητα και ύστερα μπλέκονται σαν κουβάρι η ιερωσύνη και η πνευματική διακονία μέ την πολιτική . Ο υιός του ιερέα σαφώς μπορεί νά ασχοληθεί μέ την πολιτική άν διαθέτει μία προσωπική δυναμική και αυτονομία.

    Όχι μόνο τον " ορθόδοξο τύπο " εργαλειοποιεί ο π. Βολουδάκης για τους σκοπούς του πολιτικού κόμματος , αλλά τα ίδια κάνει και στον χώρο του διαδικτύου . Τα ιστολόγια δέχονται επίθεση φιλίας απο ομάδες Βουλού , το οποίο συνιστά διείσδυση . Θα μου πείτε αυτό δεν είναι θεμιτό ? Ο καθείς έχει τα προσωπικά του κριτήρια . Εμένα προσωπικώς κάτι τέτοια μου γυρνάνε τα έντερα ανάποδα και τα χαρακτηρίζω μεθοδείες . Μέ παραπέμπουν στην παλιά ιστορία , στο πώς ο π. Βολουδάκης έκανε κατάληψη στην εφημερίδα του " ορθοδόξου τύπου " .

    Ευχόμαστε ο κ. Μανώλης Βολουδάκης νά διαθέτει αυτή την προσωπική δυναμική για την άσκηση της πολιτικής . Δεν έχουμε κανένα δικαίωμα νά απογοητεύσουμε ένα νέο άνθρωπο νά ωφελήσει την πατρίδα και νά ενσαρκώσει τον " Ηγέτη " . Ιδού στάδιον λαμπρόν . Ας απευθυνθεί στην συνείδηση της εκκλησίας λοιπόν χωρίς τις ψεκτές αμοραλιστικές μεθόδους του πατρός .

    ReplyDelete
  2. Ο πατήρ Βολουδάκης όπου βρεθεί φυτεύει αχυρανθρώπους ! Αυτό είναι γνωστό απο την ιστορία του !

    Αλήθεια ο " ορθόδοξος Τύπος " υποτίθεται οτι έχει διευθυντή . Όταν τοποθετήθηκε στην εφημερίδα ως διευθυντής κανείς μας δεν τον γνώριζε . Μας είπαν οτι είναι φέρελπις , δηλαδή ανερχόμενος αστήρ . Εν τω μεταξύ όλα βρώμαγαν !

    Ο υποτιθέμενος διευθυντής αποδείχτηκε αχυράνθρωπος . Πού είναι η προσωπικότητα του διευθυντού της εφημερίδος νά θέσει όρια στο θράσος του πατρός ?

    Τα τέκνα είναι πάντα επιφορτισμένα μέ την κληρονομιά των γονιών όχι μόνο την θετική , αλλά και την αρνητική κατα την λαική παροιμία " το μήλο κάτω απ' την μηλιά θα πέσει " .

    Εν προκειμένω ο υιός Βολουδάκης είναι επιφορτισμένος μέ την υποχρέωση νά αποδείξει οτι δεν είναι αχυράνθρωπος κατα την συνήθεια του πατρός .

    Όπου υπάρχει ο πατήρ Βολουδάκης πρέπει πάντα νά είμαστε υποψιασμένοι και νά ψάχνουμε το virtuality των πραγμάτων !

    ReplyDelete
  3. Μία νοσηρότητα των λεγομένων πνευματικών συνάξεων είναι η εργαλειοποίηση των αρετών . Ειδικά η αρετή της "υπακοής" έχει υποστεί τα πάνδεινα η καημένη . Έχει γίνει βραχίων επιβολής αντί του ελεύθερου και αβίαστου σεβασμού , μέσον διεισδύσεως στην συνείδηση του εξομολογουμένου , τρόπος καταλύσεως και ισοπεδώσεως της προσωπικότητος , ο πρώτος υπεύθυνος για την παραγωγή των λεγομένων " ευλαβών βλαμμένων " .

    "Τα μεταξωτά νύχια χρειάζονται και μεταξωτά δάκτυλα " για νά παραφράσω την λαική παροιμία και βγάλει σπυριά ο Τελεβάντος και ο κάθε ευσεβής άνθρωπος . Αλλιώς ο υποτίθεται πνευματικός χώνει μέ μεταξωτό τρόπο τα νύχια του στην καρδιά , στην ψυχή , στην συνείδηση , στις σάρκες του εξομολογουμένου . Οι αρετές είναι νύχια που βγάζουν απο την καρδιά την αμαρτία και δεν την ξεραίνουν απο την ομορφιά της .

    Αυτό δεν είναι " υπακοή " αλλά αγυρτεία και παραμόρφωση τού κατόπτρου του Θεού που ονομάζεται κατ ' εικόνα ! Τότε πώς είναι δυνατόν η Ρίτσα -- π.χ. λέμε τώρα -- όταν μιά ζωή της πιπίλιζαν το μυαλό μέ την υπακοή , όταν έγινε δικαστίνα και θα έπρεπε νά αποδώσει δικαιοσύνη νά μήν κάνει υπακοή στον πνευματικό και ο πνευματικός θεαρέστως στον επίσκοπο και έτσι ο επίσκοπος νά διαθέτει τον μακρύ του και μεταξωτό βραχίωνα στην δικαιωσύνη ! Λέμε τώρα ! Έτσι Ρίτσα ?

    Θα σταματήσει πιά αυτή η αλητεία μέ την " υπακοή " ? Άνθρωποι πανούργοι και αετονύχηδες έχουν καταστρέψει και γελοιοποιήσει το εξομολογητήρι και κατ' επέκτασιν η νοσηρότητα αποτυπώνεται κατα συρροή στην εκκλησιαστική ζωή !

    Όπου ακούει κανείς πολύ " υπακοή " νά τρέχει μακρυά ! Θα πρέπει νά μυρίζεται άν πρόκειται για ευωδία αγιότητος ή μπόχα νοσηρότητος .

    Τώρα γιατί τα θυμήθηκα όλα αυτά ! Έλα μου ντέ !

    ReplyDelete