Thursday, March 25, 2021

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ

Οι αριστεριστές θεωρούν ότι η Ελληνική Επανάσταση είχε ταξικό και κοινωνικό χαρακτήρα. 

Η πιο κάτω προσευχή του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, του Αρχιστράτηγου της Επανάστασης, στην Παναγία και η πίστη του Κολοκοτρώνη, που αναδύεται μέσα από την προσευχή, ανατρέπουν άρδην οποιαδήποτε υπόνοια ότι η Επανάσταση του 1821 ήταν κάτι διαφορετικό από εξέγερση των Ορθόδοξων Χριστιανών Πανελλήνων, που πολέμησαν για του Χριστού την πίστη την Αγία και της πατρίδος την ελευθερία.

Δεν αναμένουμε -βεβαίως- τους αριστεριστές να αντιληφθούν και προπαντός να υιοθετήσουν την ιστορική αλήθεια, αφού αποδεδειγμένα είναι αδιάφοροι για την αλήθεια της Ιστορίας ή και συνειδητοί διαστρεβλωτές της.

Οι καλοπροαίρετοι, όμως, μπορούν να πληροφορηθούν την αλήθεια αναφορικά με τα κίνητρα των ηρώων, αλλά και των απλών ανθρώπων του λαού όταν ξεκινούσαν την Ελληνική Επανάσταση.


Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ

=====

“Ήταν μιά εκκλησία εις τον δρόμον, η Παναγία στο Χρυσοβίτσι, και το καθησιό μου ήτο όπου έκλαιγα την Ελλάς…Σίμωσα, έδεσα το άλογό μου σ’ ένα δένδρο, μπήκα μέσα και γονάτισα. Παναγία μου είπα από τα βάθη της καρδιάς μου και τα μάτια μου δάκρυσαν. Παναγία μου βοήθησε και τούτη τη φορά τους Έλληνες να ψυχωθούν.

Έκανα το Σταυρό μου, ασπάσθηκα την εικόνα της, βγήκα από το εκκλησάκι, πήδηξα στο… άλογό μου και έφυγα. Σε λίγο μπροστά μου ξεπετάγονταν οχτώ αρματωμένοι, ο εξάδελφός μου ο Αντώνης Κολοκοτρώνης και επτά ανήψια του. – Κανείς δεν είναι στην Πιάνα, μου είπε ο Αντώνης. Ούτε στην Αλωνίσταινα. Είναι φευγάτοι. -Ας μη είναι κανείς αποκρίθηκα. Ο τόπος σε λίγο θα γιομίση παλικάρια… Ο Θεός υπέγραψε την λευτεριά της Ελλάδος και δεν θα πάρει πίσω την υπογραφή του”.

No comments:

Post a Comment