Thursday, May 14, 2020

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ κ. Ν. ΖΑΧΑΡΙΟΥ


ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ κ. Ν. ΖΑΧΑΡΙΟΥ
=====

Επιφυλασσόμενος παντός νομίμου δικαιώματος μου έναντι οποιουδήποτε με αμφισβητήσει, γνωστοποιώ πραγματικά δεδομένα που προκύπτουν από Δικαστικές Αποφάσεις και αποδεικνύουν την ανήκεστο βλάβη που έχουμε υποστεί ως οικογένεια.

Ο υιός μου, Σπυρίδων Ζαχαρίου, εργάστηκε στα γραφεία του εκκλησιαστικού Νομικού Πρόσωπού Δημοσίου Δικαίου της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσσηνίας, στην Καλαμάτα, ως Πτυχιούχος Μηχανικός Πληροφορικής Α.Τ.Ε.Ι., ξεκινώντας με σύσταση Ο.Α.Ε.Δ. το 2014. Συνέχισε να εργάζεται για ένα δίμηνο μετά την λήξη της ορισμένου χρόνου εργασίας του, χωρίς αμοιβή και ένσημα. Επαναπροσλήφθηκε την 1η Αυγούστου του 2015, αλλά αποπέμφθηκε (30/04/2016 – Μεγάλο Σάββατο) πριν λήξει (31/10/2016) η ηλεκτρονικά πρωτοκολλημένη διάρκεια εργασίας του στο ΕΡΓΑΝΗ, ενώ διακρινόταν για εργατικότητα, ήθος και πλήρη ακαδημαϊκή κατάρτιση, όπως Πράξη του Μητροπολιτικού Συμβουλίου υπ’ αριθ. 625|12/06/2015 ανέγραφε δια εισηγήσεως Μητροπολίτου Μεσσηνίας και ενώ είχε προτείνει και αναλάβει την ψηφιοποίηση των αρχείων της Μητροπόλεως Μεσσηνίας. Αφορμή στάθηκε η άνιση μισθολογική μεταχείριση που η Μητρόπολη Μεσσηνίας εφάρμοζε, καθότι άμειβε, συνάδελφο του υιού μου ιδίας Κατηγορίας – Κλάδου Τ.Ε., με σχεδόν διπλάσιο μισθό, πράξη ανεπίτρεπτη κατά το Σύνταγμα και την Εργατική Νομοθεσία για Ν.Π.Δ.Δ..

Ο ΥΙΟΣ ΜΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ ΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ, ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΣΥΚΟΦΑΝΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗΣ, ΠΡΟΦΟΡΙΚΩΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΟΠΙΝ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟ ΑΠΟ ΕΝΟΡΙΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ με την Πρωτόδικη Απόφαση Εργατικών Διαφορών του Ειρηνοδικείου Καλαμάτας υπ’ αριθ. 1|26/01/2018 (Εφημερίδα Ελευθερία 08/02/2018, σελ.: 24), η οποία στηρίχτηκε στα κάτωθι στοιχεία: φωτογραφίες, e – mail, τιμολόγια, δελτία αποστολής Υπολογιστικών Συστημάτων, ένορκες μαρτυρίες, έγγραφο μαρτυρίας συνεργασίας εταιρίας Πληροφορικής εξ’ Αθηνών.

Οχτώ μέλη της διοικήσεως της Μητροπόλεως Μεσσηνίας, με τον Μητροπολίτη Μεσσηνίας και την πληρεξούσια δικηγόρο ως μέλος (οι οποίοι αντίστοιχους ψευδείς ισχυρισμούς κατέθεσαν ΕΝΟΡΚΩΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ σε κοινή ψευδή τους καταμήνυση (Α.Β.Μ. Β2018|91|06/08/2018)), συγκαλέσαν το Μητροπολιτικό Συμβούλιο υπ’ αριθ. 635|12/04/2018 και συνυπέγραψαν συναινώντας : σε ψευδείς και συκοφαντικοτάτους ισχυρισμούς, σε κατάθεση ψευδούς καταμηνύσεως (Α.Β.Μ. Α2018|1029|09/05/2018), αβάσιμης και αλυσιτελούς Εφέσεως Εργατικών Διαφορών (54|27|13/09/2018), καθώς και Αγωγής αποζημιώσεως, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΝ ΔΥΟ ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΑ – ΝΟΘΕΥΜΕΝΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΦΕΡΟΥΝ ΩΣ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΤΟΝ ΝΥΝ ΠΡΩΤΟΣΥΓΚΕΛΛΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ, ισχυριζόμενοι ότι η Πρωτόδικη Απόφαση, στηρίχθηκε κυρίως σε δύο έγγραφα. Από την ανάγνωση της Αποφάσεως προέκυψε δικαίωση με τον προσκομισθέντα Τόμο Β (300 και πλέον φύλλων).

Ο ΥΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΣ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΔΕΛΤΙΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ, δια αντιπαραβολής των δύο γραφικών χαρακτήρων (υιού μου και συνυπογράφοντος τεχνικού) των τεχνικών σημειώσεων των εγγράφων των δύο δελτίων επισκέψεως τεχνικού με τις χειρόγραφες σημειώσεις που ο υιός μου κατέχει σε ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ.

Εμπλεκόμενα πρόσωπα που στράφηκαν εναντίον της οικογένειας μου είναι: δύο νυν Μητροπολίτες (ένας εκ των οποίων, μηνυτής εναντίον του υιού μου (Α.Β.Μ. Α2018|2416|21/11/2018) ο οποίος δια απειλής χειροδικίας και συκοφαντικής δυσφημίσεως, ενώπιον τρίτων, έχει εκβιάσει τον υιό μου το 2017 στον Δημόσιο χώρο των Αγίων Ταξιαρχών και εμένα, αναφερόμενος στην δύναμη της Μητροπόλεως Μεσσηνίας εναντίον ενός εργαζομένου), μια δικηγόρος και μέλος της διοικήσεως του Ν.Π.Δ.Δ. της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσσηνίας, ένας Δημοτικός Σύμβουλος, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Καλαμάτας που διώκεται με κατηγορητήριο ψευδορκίας (Α.Β.Μ. Γ2017|198|21/09/2017), ένας νυν Βουλευτής Μεσσηνίας και συνιδιοκτήτης εταιρίας τηλεπικοινωνίων, του οποίου η εταιρία χορήγησε, προς την Μητρόπολη Μεσσηνίας, δύο αλλοιωμένα δελτία με φερόμενο υπογράφων τον νυν Πρωτοσύγκελλο Μεσσηνίας, προεξέχων εμπλεκόμενο ΕΝΟΡΚΩΣ και μηνυτή (Α.Β.Μ. Γ2017|25|22/02/2017) της οικογένειάς μου.

Παρά τις αήθεις τακτικές τους για εξαπάτηση των Δικαστικών Αρχών, που ουδόλως αρμόζουν σε θρησκευτική ηγεσία αλλά σκοπό έχουν να πλήξουν τον υιό μου και την οικογένειά μου, όπου το ήθος και ο εντιμότατος βίος μας προκύπτει από δεκάδες εγγραφές και εύφημες μνείες, εξεδόθη, η τελεσίδικη και αμετάκλητη Απόφαση Εργατικών Διαφορών υπ’ αριθ. 137|04/09/2019 του Πρωτοδικείου Καλαμάτας, την οποία υπόθεση έφερε επιτυχώς εις πέρας η δικηγόρος κ. Αγγελική - Ελένη Τσάκωνα. Της ανωτέρω ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ το σκεπτικό και ΑΝΤΙΘΕΤΑ με τους ισχυρισμούς της Μητροπόλεως Μεσσηνίας διαπιστώνονται : α) μη πειστικές καταθέσεις, ενόρκως, του νυν Πρωτοσυγκέλλου και μηνυτή της οικογενείας μου, καθώς και της Μητροπόλεως Μεσσηνίας (δια συναινέσεως όλων των μελών του Μητροπολιτικού Συμβουλίου) όπου διαστρέβλωσε τα Πρωτόδικα απομαγνητοφωνημένα πρακτικά της εκδικάσεως, β) δύο μη επικυρωμένα (μη πρωτότυπα) δελτία επισκέψεως τεχνικού, καθώς και γ) κατάθεση από το αντίδικο Ν.Π.Δ.Δ. πρακτικών παραλαβής Υπολογιστικών Συστημάτων εταιρίας εξ΄ Αθηνών με την πρωτότυπη υπογραφή του υιού μου, ενώ ισχυρίζονταν στις καταθέσεις τους πως ο υιός μου δεν εργαζόταν τότε (η αλήθεια εφάνη).

Απορίας άξιον, πως Ιεράρχες, μέλη διοικήσεως και πολιτικοί εμπλεκόμενοι υπό αγαστή συνεργασία, οι οποίοι ελέγχονται ήδη εξ’ αυτεπάγγελτης ποινικής δικογραφίας (Α.Β.Μ. Γ2018|587|22/05/2018) κυρίως για κατάρτιση και Δικαστική χρήση νοθευμένων εγγράφων, ψευδή καταμήνυση, ψευδείς καταθέσεις, εκβίαση, απόπειρα απάτης, καθώς και ποινικής δικογραφίας (Α.Β.Μ. Δ2017|190|15/09/2017) της Εισαγγελίας Καλαμάτας, για απάτη και συκοφαντική δυσφήμιση που τελέσθηκε από την Ιερά Μητρόπολη Μεσσηνίας ενώπιον του Δημόσιου Ασφαλιστικού Φορέα Ε.Φ.Κ.Α. Μεσσηνίας, εναντίον του υιού μου, δύναται να παραμένουν στην θέση τους και δεν ελέγχονται πειθαρχικά και δημοσιοϋπαλληλικά για παράβαση καθήκοντος και εκμετάλλευση εργαζομένου άνευ αμοιβής και ασφαλίσεως ενώ δημιούργησαν αυτή την πλεκτάνη για να εξοντώσουν μια ολόκληρη οικογένεια.

Ευχαριστήριο με την παρούσα επιστολή μου αποστέλλω προς τις δικηγόρους Καλαμάτας: κ. Σοφία Δημητρέα και Αγγελική – Ελένη Τσάκωνα που χειρίστηκαν την υπόθεση της εργατικής διαφοράς του υιού μου καταθέτοντας αδιάσειστά στοιχεία.

Δηλώνω εις άπαντες και δημοσίως πως δεν εκφοβίζομαι ούτε απειλούμαι, σεβόμενος την Ελληνική Δικαιοσύνη, κατέθεσα αδιάσειστα στοιχεία τα οποία τους έχουν εκθέσει. Έχοντας, με αυτά τα αδιάσειστα στοιχεία ήδη αποδείξει ενώπιον Ελληνικής Δικαιοσύνης κυριοτέρως: την απαξίωση του Μητροπολίτη Μεσσηνίας προς τους Εισαγγελικούς λειτουργούς παραβαίνοντας το καθήκον του αρνούμενος να  πρωτοκολλήσει Εισαγγελική Παραγγελία που του προσκομίσαμε ο υιός μου και εγώ, την εκβίαση και την συκοφαντική δυσφήμιση εναντίον του υιού μου από τον Μητροπολίτη Σταγών και Μετεώρων σε Δημόσιο χώρο με αναφορά στην δύναμη της Μητροπόλεως Μεσσηνίας εναντίον ενός εργαζομένου, καθώς και την κατηγόρια άνευ αποδείξεων της νομικής εκπροσώπου της Μητροπόλεως Μεσσηνίας για υποτιθέμενο χρηματισμό του υιού μου από Ιερείς Ενοριών ενώπιον Σώματος Επιθεωρήσεως Εργασίας Μεσσηνίας, αναφέρω εις άπαντες πως τα αδιάσειστα αυτά στοιχεία ευρίσκονται πλεον στα χέρια της Ασφάλειας, έχοντας κατόπιν κλητεύσεως μου εκ της προδικασίας κριθεί αυτεπαγγέλτως, με αυτά τα στοιχεία, ήδη μηνυτής, πως θα προβώ και σε κοινοποίηση των ανωτέρω στοιχείων στο διαδίκτυο για την ενημέρωση της κοινωνίας ως προς τον εκβιασμό και την καταπάτηση των Συνταγματικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων που η οικογενεια μου υφίσταται από ψευδείς καταθέσεις και ψευδείς καταμηνύσεις Ιεραρχών.

Προς την Ασφάλεια απευθυνόμενος, η απομαγνητοφώνηση των δικών μου στοιχείων του cd όπως γίνει επιμελώς.

Προς όσους Εισαγγελικούς Λειτουργούς έχουν ήδη παραβεί το καθήκον τους, ή σκέφτονται να παραβούν αυτό, για ήδη αμετακλήτως κριθέντα και εμπροθέσμως συσχετισθέντα δια αμετάκλητης αποφάσεως Εργατικών Διαφορών καθότι ενημερωθήκαμε τηλεφωνικώς από την Εισαγγελία Καλαμάτας πως εν μέσω αναστολής λειτουργίας Δικαστηρίων λόγω κορονοϊού, εκδόθηκαν κατηγορίες εναντίον του υιού μου για Πρωτόδικη Απόφαση Εργατικών Διαφορών που η αμετάκλητη (υπ’ αριθ. 137|04/09/2019 Απόφαση Εργατικών Διαφορών) εξαφανίζει και επαναδικαιώνει τον υιό μου για ανασφάλιστη και άνευ αμοιβής εργασία στα γραφεία της Μητροπόλεως Μεσσηνίας, έχοντας ήδη ενημερώσει και τον Άρειο Πάγο, θα προβώ σε άμεση κατάθεση μηνυτήριου αναφοράς εγκλημάτων κακουργηματικού χαρακτήρα μετά την επίσημη ανάγνωση των ψευδών και στημένων κατηγοριών που θα παραλάβω, κατά των Εισαγγελικών και όποιων άλλων λειτουργών και μελών της διοικήσεως για ψευδές κατηγορητήριο για υποτιθέμενη απάτη με δύο έγγραφα σε Πρωτόδικη εκδίκαση, ενώ ήδη η Πρωτόδικη Απόφαση Εργατικών Διαφορών κρίνει, από την ανάγνωση της και μόνο, δικαίωση εξ’ εκατοντάδων εγγράφων (τιμολογίων, φωτογραφιών, μαρτυριών, μαρτυρία εταιρίας ειδών πληροφορικής εξ’ Αθηνών), πόσο μάλλον όταν η Μητρόπολη Μεσσηνίας προέβη και στην επικόλληση 50 ενσήμων για το δικαιωθέν χρονικό διάστημα.

Δηλώνω πως η διαστρέβλωση της πραγματικότητας εκ των ιθυνόντων της Μητροπόλεως Μεσσηνίας και όποιου εκ της Εισαγγελικής Υπηρεσίας και Προανακρίσεως, κριθείσα ήδη εκ της αμετάκλητης Αποφάσεως Εργατικών διαφορών για διαστρέβλωση αναφερομένων Πρωτόδικων απομαγνητοφωνημένων πρακτικών δικαστηρίου και για προσκόμιση μη επικυρωμένων εγγράφων εκ της Μητροπόλεως Μεσσηνίας, είναι ενδεικτική της κατάστασης και της αντικανονικής και αήθους συμπεριφοράς στην οποία έχουν περιέλθει, προσπαθώντας να αποκρύψουν πραγματικά γεγονότα και τεκμήρια Δικαστικών Αποφάσεων, άνευ οποιουδήποτε στοιχείου ανταποδείξεως των ισχυρισμών τους, απλά βασιζόμενοι στον ρόλο και στο λειτούργημα τους, ορκιζόμενοι στην Ιεροσύνη τους και στο Ιερό Ευαγγέλιο, καταθέτοντας ψέματα, ταλαιπωρώντας εμένα και την οικογένεια μου πέντε χρόνια.

Το άνωθεν κείμενο της παρούσης ανοιχτής επιστολής, για εμέ και την οικογένειά μου, δεν ορίζεται απόρρητο και ρητώς συναινώ στην κάθε, υπό του ακριβούς περιεχομένου του, ελεύθερη δημοσίευση, αποδεδειγμένο ήδη από επισυναπτόμενα έγγραφα αποδείξεων των θέσεων μας και ειδικότερα από την αμετάκλητη Εφετειακή Απόφαση υπ’ αριθ. 137|04/09/2019 του Πρωτοδικείου Καλαμάτας.

Νικόλαος Ζαχαρίου
Εικαστικός Καλλιτέχνης Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος
Τηλ.: 6977017876

No comments:

Post a Comment