Thursday, August 29, 2019

ΘΑ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΟΥΝ ΣΕ ΣΧΙΣΜΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟΥ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ;


ΘΑ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΟΥΝ ΣΕ ΣΧΙΣΜΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟΥ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ;

(Διάλογος για το Ουκρανικό και τις προθέσεις των Αποτειχισμένων)
=====

Δυστυχώς, κυρία Λωρίτου, έχετε ειλημμένη απόφαση -όπως φάνηκε σαφώς από σχόλιά σας σε προηγούμενη ανάρτηση-, να προσχωρήσετε σε Σχίσμα προφασιζόμενη προφάσεις εν αμαρτίαις ότι δήθεν η δημιουργία Ρωσσικής Εξαρχίας στην Ελλάδα δεν είναι εισπήδηση.
Θα επανέλθω -συν Θεώ- σύντομα επί του θέματος.
Επί του παρόντος περιορίζομαι να σας υπενθυμίσω ότι ούτε το αίμα του μαρτυρίου δεν ξεπλένει την δημιουργία Σχίσματος, όπως μας διαβεβαίωσε ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος.

Λωρίτου Ελένη
Τόν εαυτό μου και μόνον εξέφρασα και την συνείδησή μου. Τίποτα περισσότερο. Δεν είμαι εκπρόσωπος τύπου κανενός. Θα επανέλθω....

Panayiotis Televantos
Αναμένουμε, κ. Λωρίτου, απάντηση αν ο π. Θεόδωρος Ζήσης και οι υπόλοιποι Αποτειχισμένοι θα παραμείνουν Αποτειχισμένοι, που είναι βεβαίως επαινετόν και θεάρεστον και απολύτως σύμφωνο με τους Ιερούς Κανόνες ή αν θα προχωρήσουν σε Σχίσμα, που είναι ότι πιο αντικανονικό, πιο αντιεκκλησιαστικό και πιο ψυχόλεθρο.

Λωρίτου Ελένη
Σε ποιόν απευθύνεστε κ. Τελεβάντο; Γνωρίζετε νά
είμαι εκπρόσωπος κάποιου; Αυτό που θέλετε να εκμαιεύσετε και παρά ποίου, ρωτείστε το στον ίδιον, ο οποίος έχει δημόσια παρουσία στον εκκλησιαστικό χώρο, έχει γνώση και λόγο. Εγώ εξέφρασα την συνείδησή μου ότι θα είμαστε μαζί μέ τους πατέρες που σέβονται την Εκκλησία, τους ιερούς θεσμούς, τους αγίους που κράτησαν την πίστη ανόθευτη. Είμαστε με τον Μεγάλο Βασίλειο, μέ τον Μάξιμο τον ομολογητή, μέ τον Γρηγόριο Παλαμά, με τον Μάρκο Ευγενικό. Δεν μας φοβίζουν οι θυσίες και η περιθωριοποίηση της μοναξιάς. Γνωρίζετε η Εκκλησία να μετριέται ποσοτικά. Όμως έστω και ποσοτική να ήταν για μετρήστε καλά τα νούμερα της οικουμενικής εκκλησίας. Το Φανάρι από μόνο του εγκλωβίζεται στον επαρχιωτισμό του και χάνει τον οικουμενικό του ρόλο.

Panayiotis Televantos
Εξυπαρχής η θερμή έκκληση ήταν προς τον π.

Θεόδωρο Ζήση και σε όλους τους Αποτειχισμένους σεβαστούς Πατέρες και αγαπητούς αδελφούς, κυρία Λωρίτου.
Εσείς θεωρήσατε σκόπιμο να απαντήσετε το ερώτημά μου και πολύ καλά πράξατε.
Ασφαλώς ο π. Θεόδωρος Ζήσης έχει θεολογική επάρκεια και δημόσιο λόγο.
Αλλά γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο του υπέβαλα -όπως και των υπόλοιπων Αποτειχισμένων- δημόσια μια απλή και έντιμη ερώτηση την οποία επαναλαμβάνω, για μια ακόμη φορά, και ελπίζω ότι επιτέλους θα πάρουμε μια απλή και έντιμη απάντηση:
Όπως όλοι γνωρίζουμε, αν τελικά η Εκκλησία της
Ελλάδος αναγνωρίσει την Αυτοκεφαλία της Ουκρανίας, η Εκκλησία της Ρωσσίας θα ενεργήσει αστραπιαία και αποφασιστικά και θα διακόψει την εκκλησιαστική κοινωνία με την Εκκλησία της Ελλάδος.

Σ' αυτή την περίπτωση οι Αποτειχισμένοι, που είναι μέλη της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ελλάδος, αφού είναι Αποτειχισμένοι και όχι Σχισματικοί, τι θα πράξουν, αν η Εκκλησία της Ρωσσίας θα κάνει εισπήδηση και δημιουργήσει Εξαρχία στην Ελλάδα;
Θα γίνουν Σχισματικοί και θα συνταχθούν με τους Ρώσσους που θα τους αφορίσουν; 

Ή, όπως προσευχόμαστε εκτενώς προς τον Κύριο, θα παραμείνουν Αποτειχισμένοι και δεν θα έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους Οικουμενιστές Ρώσσους, όπως δεν έχουν και με τους Οικουμενιστές Φαναριώτες και με τους όποιους Οικουμενιστές Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος;
Μπορείτε, κυρία Λωρίτου, εσείς ή ο π. Θεόδωρος Ζήσης ή ο π. Σεραφείμ Ζήσης ή οποιοσδήποτε άλλος Αποτειχισμένος να μας καταστήσετε κοινωνούς των προθέσεων των περί τον π. Θεόδωρο Ζήση Αποτειχισμένων, αφού είναι θέμα που προκαλεί σεισμό στην συνείδησή μας;
Ή μήπως θα συνεχίσετε να παίζετε κρυφτούλι και θα αποφεύγετε επιμελώς να μη μας αποκαλύπτετε ευθέως τις προθέσεις σας;
Το θέμα είναι απλούστατο: 

Αν μεν προτίθεστε να συνταχθείτε, με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο, με τους Ρώσσους όταν κάνουν, με την μια μορφή ή με την άλλη, εισπήδηση στην Εκκλησία της Ελλάδος δεν έχετε παρά να μας το πείτε σαφώς και εντίμως.
Αν από την άλλη ΔΕΝ προτίθεστε να γίνετε Σχισματικοί και θα παραμείνετε στην Εκκλησία ως Αποτειχισμένοι -όπως διακαώς προσευχόμαστε στον Χριστό- και πάλιν σας παρακαλώ να μας δώσετε σαφή και συγκεκριμένη απάντηση για να χαρούμε χαράν μεγάλην.
Ζητώ πολλά άραγε;

1 comment:

  1. Σας βλέπω λίγο ανυπόμονο κύριε Παναγιώτη!

    Προς το παρόν πρέπει να εφαρμόσετε αυτό που διδάσκετε. Υπομονή λοιπόν αχρι καιρού.... Και κάποια στιγμή θα μάθετε.

    ReplyDelete