Wednesday, August 21, 2019

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΚΛΩΤΣΗΔΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ “ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ” Ο ΣΕΒΑΣΤΟΣ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ


ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΚΛΩΤΣΗΔΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ “ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ” Ο ΣΕΒΑΣΤΟΣ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Διαβάσαμε, στην εφημερίδα “Ορθόδοξος Τύπος”, άρθρο του σεβαστού, προσφιλούς και σεπτού π. Βασιλείου Βολουδάκη, του Μακρακιστή- που επιγράφεται “Η ουκρανική προσβολή αιτία Σχίσματος.”

Είναι φανερόν ότι ο σεβαστός Γέρων των Εξαρχείων έχει πολύ σοβαρό πρόβλημα που δεν είναι απλά θέμα κακοήθειας, εμπάθειας, εμμονής και ιδεοληψίας.

Επομένως τι μπορεί να γίνει για να θεραπευθεί το πρόβλημα; 

Εκ μέρους μας; 

Απολύτως τίποτα.

Ότι κάνει ο Άγιος Θεός!

Τι λέγει στο άρθρο του ο σεβαστός πατήρ;

Ούτε λίγο ούτε πολύ, ενθαρρύνει το Πατριαρχείο της Ρωσσίας να παγιώσει και να διευρύνει το υφιστάμενο Πανορθόδοξο Σχίσμα με αφορμή την εκχώρηση Αυτοκεφαλίας στην Ουκρανία.!!!

Ερωτώ:

1.) Ποιος, εκτός απο τον διάβολο, ενθαρρύνει και προωθεί Σχίσματα;

2.) Τι είναι αυτοί που προωθούν Πανορθόδοξο Σχίσμα;

Δεν πρόκειται να μπω στην διαδικασία να απαντήσω τα ερωτήματα. 

Εμπιστεύομαι απόλυτα την κρίση του αναγνώστη.

Όσο για την θεολογική κατοχύρωση των όσων λέγει ο σεβαστός και σεπτός π. Βασίλειος “τι φω και τι λαλήσω;”

Όχι πρεσβύτερος θεολόγος, αλλά ούτε κατηχητόπουλο του μέσου κατηχητικού δεν θα υπέγραφε τις θεολογικές ασυναρτησίες του άρθρου.

Κακά τα ψέμματα! 

Ο εξαποδώ χορεύει στο ταψί τον σεβαστό και αγαπητό Γέροντα.

Η στρεψοδικία του κειμένου είναι απαράμιλλη.

Εκτός φυσικά και αν δεν πρόκειται για στρεψοδικία, αλλά για χονδροειδή αγραμματωσύνη.

Εις εκατέραν των περιπτώσεων γιατί δημοσιεύθηκε το επαίσχυντο αυτό άρθρο;

Μελέτησε, ανέφερε στο άρθρο του, ο αγαπητός π. Βασίλειος, όλα τα κείμενα για το Ουκρανικό και αυτά που συμφωνούν και αυτά που διαφωνούν με την εκχώρηση Αυτοκεφαλίας στην Ουκρανία από το Οικουμενικό Πατριαρχείο.

Η απάντησή μας στον ισχυρισμό του σεπτού πατρός περιλαμβάνεται στους στίχους του Καβάφη:

Ουκ έγνως

“Για τες θρησκευτικές μας δοξασίες –
ο κούφος Ιουλιανός είπεν «Ανέγνων, έγνων,
κατέγνων». 

Τάχατες μας εκμηδένισε με το «κατέγνων» του, ο γελοιωδέστατος.

Τέτοιες ξυπνάδες όμως πέρασι δεν έχουνε σ’ εμάς
τους Χριστιανούς. 

«Ανέγνως, αλλ’ ουκ έγνως· ει γαρ έγνως, ουκ αν κατέγνως.”

1 comment: