Sunday, August 11, 2019

ΟΤΑΝ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΘΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΝΙΕΡΩΤΑΤΟΥ ΜΟΡΦΟΥ



ΟΤΑΝ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΘΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΝΙΕΡΩΤΑΤΟΥ ΜΟΡΦΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Γράφει ο σπουδαίος αντιοικουμενιστής θεολόγος, π. Πέτρος Χιρς, Καθηγητής στην Θεολογική Σχολή της Αγίας Τριάδας στις ΗΠΑ:

“The new Greek Archbishop of America has a new definition of heresy:


SEE THE 10 minute mark for the new definition of who is a heretic...

The “troublemaker” is the heretic. The heterodox are fellow Christians and brothers in Christ...

I.E.: Anyone teaching that the heterodox are actually heretics ...are the real heretics, since they are “troublemakers” wanting to “divide people”. 

And heresy itself is no longer *a matter of Faith* but of behavior...

This is a total perversion if not inversion of the Holy Fathers’ teaching…”

Ευχαριστούμε θερμά τον λαμπρό κληρικό και σπουδαίο θεολόγο π. Πέτρο Χιρς για την επισήμανση της φρικτής αίρεσης που διατύπωσε ο αρχιοικουμενιστής Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Ελπιδοφόρος.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Σεβ. Αμερικής Ελπιδοφόρος διδάσκει αυτή την αίρεση.

Στο Συμπόσιο για την Σύνοδο της Κρήτης, που διοργάνωσε η εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσα Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης, ο Σεβ. κ. Ελπιδοφόρος, όχι μόνον είπε τα ίδια πράγματα, αλλά εισηγήθηκε η επόμενη Πανορθόδοξη Σύνοδος να κάνει την διάκριση μεταξύ αιρετικών και ετερεδόξων (λές και ο ετερόδοξος και ο αιρετικός είναι κάτι το διαφορετικό).

Αν ποτέ η διάκριση αυτή θεσμοθετηθεί Συνοδικά θα ανοίξει το δρόμο για την επικύρωση της κακοδοξίας των “αδελφών Εκκλησιών”, θα κατοχυρώσει ως νόμιμες τις συμπροσευχές με τους αιρετικούς (που θα αντιδιαστείλει από τους ετερόδοξους) κτλ..

Η φοβερή αυτή κακοδοξία, που διατύπωσε ο Σεβ. κ. Ελπιδοφόρος, πέρασε σχεδόν απαρατήρητη.  

Σχεδόν αμέσως ύστερα έγραψα κάτι σχετικό, αλλά κανείς δεν έδωσε σημασία ή συνέχεια. 

Πολύ αργότερα έγραψε κάτι ο π. Γεώργιος Μεταλληνός, αλλά και πάλιν, η προσοχή που δόθηκε από τα αντιοικουμενιστικά ιστολόγια, ήταν πολύ περιορισμένη. 

Οι αντιοικουμενιστές, βλέπετε, έχουν από καιρό δοθεί "ψυχή τε και σώματι και διανοία" στο Ουκρανικό, ώστε ακόμη και μια τόσο σοβαρή αίρεση, όπως αυτή που διατύπωσε ο Σεβ. Αμερικής Ελπιδοφόρος, να περάσει σχεδόν απαρατήρητη.!!! 

Ευτυχώς τώρα, με την παρέμβαση του π. Πέτρου Χιρς, το θέμα αναδείχθηκε εν εκτάσει και όλοι συνειδητοποιούν πόσο μακρυά είναι διατεθειμένοι να προχωρήσουν οι Οικουμενιστές και προπαντός ποια είναι η επόμενη στρατηγική τους κίνηση.

Ας ελπίσουμε ότι θα τερματιστεί αμέσως η υστερία για το Ουκρανικό και για τις πολύκροτες δηλώσεις του Σεβ. Μόρφου, για να επικεντρώσουμε την προσοχή μας στην ΑΠΟΛΥΤΗ προτεραιότητα να πολεμούμε ασταμάτητα την παναίρεση του Οικουμενισμού.

Κακά τα ψέμματα! Τον τελευταίο τουλάχιστον χρόνο “αφήσαμε κυριολεκτικά τον γάμο για να πάμε για πουρνάρια”. 

Προς άφατη, φυσικά, αγαλλίαση των Οικουμενιστών.

3 comments:

  1. Κύριε Τελεβάντο, χαίρεται εν Κυριω. Σαφώς το ουκρανικό ζήτημα αποτελεί πολύ σοβαρό θέμα για την ορθοδοξία. Αλλά ο οικουμενισμος, είναι η ρίζα της πνευματικής ασθένειας της εποχής μας. Σαφέστατα όσοι είναι συνειδητά ορθόδοξοι είτε κληρικοι είτε μοναχοί είτε οι λαϊκοί πρέπει να στιλιτευουν την κακοδοξια όπως πολύ σωστά λέτε και πράττετε. Παρακαλώ πολύ, ως γνωστής και θεολογος που είστε, θα ήθελα μια διευκρίνηση πάνω στο θέμα Θρησκεία εκκλησία. Ο χριστιανισμός είναι θρησκεία, έστω και η μόνη αληθινή,το ρωτάω διότι προσφάτως άκουσα κάποιον κουλτουριαρη θεολόγου τα καθηγητή, βλ. Γιανναρας αλλά και πολλοί ράσο φόροι κάνουν διάκριση παρακαλώ ποια είναι η ορθόδοξη θέση. Εύχομαι ο Τριαδικος Θεός να σας ενισχύει στον αγώνας σας.

    ReplyDelete
  2. η Εκκλησία δεν ειναι θρησκεία. οι θρησκείες ειναι ανθρώπινα κατασκευάσματα. η Εκκλησία ειναι η φανέρωση του Θεου...

    ReplyDelete
  3. Το ότι είναι φανερωση του Θεού αυτό είναι δεδομένο.Το να είναι όμως η έκφραση της αληθινής θρησκείας η εκκλησία, δεν είναι πλάνη. Οπως ανέφερα η διάκριση γίνεται από νεορθοδοξους. Οι θρησκείες αν και κατά σκευάσματα ανθρώπων, πλάνες δαιμόνων, δια του σπερματικου λόγου αποτελούν απόδειξη της θεϊκης παρουσίας στον μεταπτωτικο άνθρωπο. Αυτό όχι κάτω από συγκριτιστικο πνεύμα όμως. Η ορθοδοξία είναι θρησκεία εξ αποκαλυψεως

    ReplyDelete