Thursday, August 1, 2019

ΚΑΙ ΟΜΩΣ! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΩ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥΚΡΟΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΝΙΕΡΩΤΑΤΟΥ ΜΟΡΦΟΥ!


ΚΑΙ ΟΜΩΣ! 
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΩ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥΚΡΟΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΝΙΕΡΩΤΑΤΟΥ ΜΟΡΦΟΥ!

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Είχα καταλήξει στην απόφαση να μη γράψω τίποτα για τις πολύκροτες δηλώσεις του Πανιερώτατου Μόρφου για τον τρόπο που μεταδίδεται η ομοφυλοφυλία και για την διασύνδεση των δολοφονιών του κατά συρροήν δολοφόνου με τις εκτρώσεις.

ΑΤΥΧΕΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΙΕΡΩΤΑΤΟΥ ΜΟΡΦΟΥ
________

Καταρχήν είναι σαφές ότι η διασύνδεση των εκτρώσεων με τις δολοφονίες του στυγερού κατά συρροήν δολοφόνου είναι ατυχής. 

Ο Πανιερώτατος Μόρφου μπορούσε να καταδικάσει -ως είχε χρέος- με δριμύτητα το φοβερό αμάρτημα των εκτρώσεων χωρίς να το διασυνδέσει με τον στυγερό κατά συρροήν δολοφόνο.

Είναι, επίσης, σαφές, ότι ο Πανιερώτατος δεν έπρεπε να κάνει αναφορά, σε δημόσια ομιλία του που εμαγνητοσκοπείτο, στην θεωρία ότι η ομοφυλοφιλία είναι καρπός της ηδονής που αισθάνθηκε η γυναίκα όταν έκανε πρωκτικό έρωτα.

Ως επίσκοπος και ως πνευματικός ο Πανιερώτατος γνωρίζει δεκάδες -αν όχι εκατοντάδες- ευλαβέστατες μητέρες ομοφυλόφιλων, οι οποίες δεν θα διανοούνταν ποτέ να κάνουν ανωμαλίες με τον σύζυγό τους.

Μόλις χθες με επισκέφθηκε ευλαβέστατη πολύτεκνη μητέρα (γνωρίζει προσωπικά τον Μητροπολίτη Μόρφου και τον ευλαβείται ιδιαίτερα), η οποία πληγώθηκε αφάνταστα εξαιτίας των δηλώσεων του. 

Μου είπε χαρακτηριστικά: “Όχι μόνον δεν έκανα ανώμαλο έρωτα με τον σύζυγό μου, αλλά ούτε ήξερα ότι υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν τέτοιες ανωμαλίες. Πώς είναι δυνατόν να θεωρούμαι υπεύθυνη για την ομοφυλοφιλία του γυιου μου; Σηκώνουμε βαρύ σταυρό όσοι έχουμε ομοφυλόφιλα παιδιά. Γιατί πρέπει να φορτωθούμε κι αυτό το βάρος;”

Τι να πω της ευλογημένης και πονεμένης αυτής ψυχής;

Το τι είπε και το τι δεν είπε για το ζήτημα ο Άγιος Πορφύριος δεν είναι απλό θέμα, επειδή ΔΕΝ γνωρίζουμε σε ΠΟΙΟΥΣ και ΠΟΣΟΥΣ το είπε -ΑΝ το είπε- και ΓΙΑΤΙ το είπε.

Δεν είναι επιτρεπτό να κάνουμε γενικό νόμο όσα ένας Άγιος λέγει ιδιωτικά σε ένα ή σε κάποιους ανθρώπους και να προκαλούμε τόση οδύνη σε πονεμένες αθώες ψυχές.

Η ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΙΕΡΩΤΑΤΟΥ ΜΟΡΦΟΥ
_________

Ως εικός προκλήθηκε μεγάλος ντόρος εξαιτίας των δηλώσεων του Πανιερώτατου. 

Στην αρχή ο σχολιασμός των δηλώσεων του Μητροπολίτη Μόρφου επικεντρώθηκε στην επιστημονική εγκυρότητα της άποψης του Πανιερώτατου για την αιτία της ομοφυλοφιλίας και στην προσπάθεια να δικαιολογηθεί ο κατά συρροήν στυγερός δολοφόνος.

Αμέσως ύστερα, όμως, οι πλείστοι σχολιαστές έδειξαν τα αντιχριστιανικά τους δόντια. Άρχισαν να μιλούν για Μεσαίωνα (δεν κατανοούν οι αμαθείς ότι η Εκκλησία δεν ζει τον Μεσαίωνα αλλά την Πεντηκοστή), για “ομοφοβία”, για το δήθεν "δικαίωμα της γυναίκας να σκοτώνει το παιδί της” και για την αμνήστευση του θανάσιμου αμαρτήματος της ομοφυλοφιλίας, ως αναφαίρετου "ανθρώπινου δικαιώματος".

Λες και η Εκκλησία δεσμεύεται από την χάρτα των δικαιωμάτων του ανθρώπου (Bill of rights, droits d' l' homme) όπως την επαγγέλεται ο Διαφωτισμός, και όχι από τις εντολές του Ευαγγελίου.!!!

Αλλοίμονον αν η Εκκλησία εμπνεόταν από τον Διαφωτισμό και όχι από το Ευαγγέλιο. Δεν θα ήταν καλή "ει μη βληθήναι έξω και καταπατηθήναι υπό των ανθρώπων."

Μέσα σε αυτόν τον κυκεώνα των απόψεων και των προεκτάσεων τι μπορείς να πεις που θα ωφελήσει;

Γι' αυτό αποφάσισα να σιωπήσω.

Η ΠΕΡΙΣΠΟΥΔΑΣΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΦΩΤΙΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜ
_________

Σήμερα, όμως, όταν διάβασα την περισπούδαστη εργασία του Πανοσιολογιώτατου Αρχιμανδρίτη Φώτιου Ιωακείμ “Οφειλομένη απάντηση προς Ανακοίνωση του Πανιερώτατου Μητροπολίτη Κυρηνείας Χρυσοστόμου” αποφάσισα να σπάσω την σιωπή μου.

Η εργασία του π. Ιωακείμ είναι γραμμένη με νηφάλιο και πειστικό τρόπο και είναι πλήρως τεκμηριωμένη με πλήθος Βιβλικά, Συνοδικά και Πατερικά χωρία.

Πραγματικός καταπέλτης.

Θα αναδημοσίευα την εργασία, αλλά δυστυχώς είναι εκτενέστατη (περισσότερες από 4,000 λέξεις). Γι’ αυτό παραπέμπω τον αναγνώστη στην ιστοσελίδα της Μητροπόλεως Μόρφου, όπου είναι αναρτημένη.

Ο Πανοσιολογιώτατος συντάκτης του άρθρου είναι σπουδαίος παραδοσιακός ορθόδοξος θεολόγος. Από τους σπουδαιότερους που διαθέτει η Εκκλησία μας και οπωσδήποτε ο πιο σημαντικός Αγιολόγος της Εκκλησίας της Κύπρου. 

Διατυπώνει τις θέσεις του με νηφαλιότητα και εκκλησιαστικό ήθος και εργάζεται επιστημονικά και μεθοδικά.

Γι’ αυτό ο λόγος του πείθει.

Τι λέγει το άρθρο του π. Φωτίου Ιωακείμ;

Ότι η ομοφυλοφιλία θεωρείται θανάσιμη αμαρτία από τον Χριστό και ότι οι παραβάτες του Θεικού νόμου για την ομοφυλοφιλία οφείλουν να μετανοήσουν για να μη χάσουν την ψυχή τους.

Αυτονόητα πράγματα που μόνον οι Νεορθόδοξοι, οι Νεονικολαίτες και οι κοσμικοί άνθρωποι διαμφισβητούν.

Ο π. Φώτιος μας πληροφορεί ότι ο Πανιερώτατος Μόρφου ετοιμάζει μακροσκελή απάντηση για όλα όσα τον κατηγορούν.

Θα αναμένουμε να ακούσουμε τι έχει να απαντήσει ο Πανιερώτατος και -αν χρειαστεί- θα επανέλθουμε.

ΣΕ ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ π. ΦΩΤΙΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜ;
___________

Η εργασία του π. Φώτιου δεν καλύπτει όλα τα θέματα που αφορούν τις πολύκροτες δηλώσεις του Πανιερώτατου Μόρφου, αλλά δίνει απάντηση -όπως λέγει και ο τίτλος του άρθρου- στην απαράδεκτη Ανακοίνωση του Πανιερώτατου Κυρηνείας.

Υπάρχουν πολλές παράμετροι του θέματος που ΔΕΝ θα σχολιάσω τώρα εν αναμονή της απάντησης του Πανιερώτατου Μόρφου.

Μόνον τούτο θέλω να πω για την ώρα. 

Πολλές φορές έγραψα ότι η ζημιά που προξένησαν και προξενούν οι Γιανναράς, π. Φιλόθεος Φάρος, π. Βασίλειος Θερμός και το υπόλοιπο συνάφι των Νεονικολαιτών και των Νεορθοδόξων συναγωνίζεται αγρίως την ζημιά που προξένησαν και προξενούν οι Οικουμενιστές.

Και οι Οικουμενιστές και οι Νεονικολαίτες διαστρέφουν συνειδητά την πίστη της Εκκλησίας και οδηγούν στην απώλεια ψυχές “υπέρ ων Χριστός απέθανεν”.

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΝΑ ΕΚΦΕΡΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ;
___________

Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Κύπρου κ. Χρυσόστομος δήλωσε ότι η άποψη ότι η ομοφυλοφιλία προέρχεται από την ηδονή που αισθάνθηκε η μητέρα όταν έκανε πρωκτικό έρωτα, δεν τον βρίσκει σύμφωνο. Ούτε και την Εκκλησία της Κύπρου.

Είπε, επίσης, ότι οι απόψεις αυτές είναι προσωπικές του Πανιερώτατου Μόρφου.

Από πότε, Μακαριώτατε, έγινε ένας Ιεράρχης να εκφράζει δημόσια προσωπικές απόψεις για θέματα πίστεως, αντί να διδάσκει την πίστη της Εκκλησίας;

Ούτε ο Μακαριώτατος, ούτε οι Πανιερώτατοι Μόρφου και Κυρηνείας έχουν δικαίωμα να έχουν προσωπικές απόψεις για θέματα πίστεως.

Γι’ αυτό πρέπει να συζητηθεί το θέμα στην Ιερά Σύνοδο, η οποία πρέπει να διατυπώσει την διδασκαλία της Εκκλησίας και να διαφωτίσει κατάλληλα το ποίμνιό της.

ΟΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΝΙΕΡΩΤΑΤΟΥ ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ
_________

Την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Κύπρου δεν πρέπει να απασχολήσουν μόνον οι δηλώσεις του Πανιερώτατου Μόρφου, αλλά και του Πανιερώτατου Κυρηνείας ότι “ο κληρικός δεν πρέπει να ανακατεύεται μέσα στις κρεβατοκάμαρες των ζευγαριών.”

Δυστυχώς η Εκκλησία της Κύπρου δεν είναι αθώα του κρίματος της προβολής των Νεονικολαιτών. Ούτε και ο Πανιερώτατος Μόρφου προσωπικά. Αν χρειαστεί θα επανέλθω επί αυτού. 

Για δεκαετίες προσκαλούνται -κατ’ επανάληψη- από την Αρχιεπισκοπή και από τις Μητροπόλεις, από την ΠΕΘ και από ενορίες της Κύπρου οι στύλοι της Νεορθοδοξίας και του Νεονικολαιτισμού Γιανναράς, Μεσσηνίας, π. Φάρος, π. Βασίλειος Θερμός κτλ..

Επομένως η Ανακοίνωση του Πανιερώτατου Κυρηνείας δεν είναι κεραυνός εν αιθρία.

Τούτο μόνον έχω να ρωτήσω για την ώρα τον Μητροπολίτη Κυρηνείας. Ο πνευματικός ισχυρίζεστε, Πανιερώτατε, δεν πρέπει να μπαίνει στην κρεββατοκάμαρα του αντρογύνου. 

Γιατί άραγε; Ο διάβολος απουσιάζει από την κρεββατοκάμαρα του αντρογύνου; Επομένως γιατί εισηγείστε την απομάκρυνση του πνευματικού; Για να ενθαρρύνετε την κάθε είδους διαστροφή μεταξύ των συζύγων; Για να αμνηστεύσετε τις εκτρώσεις; Για να απαξιώσετε την εγκράτεια των συζύγων; Για να ενθαρρύνετε την ολιγοτεκνία;

ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ Ο ΝΕΟΝΙΚΟΛΑΙΤΙΣΜΟΣ
_________

Η θεωρία ότι ο πνευματικός δεν πρέπει να εισέρχεται στην κρεββατοκάμαρα του αντρογύνου δεν είναι άποψη μόνον του Πανιερώτατου Κυρηνείας. Εκτός των σεσημασμένων Νεονικολαιτών υπάρχουν πολλοί που κηρύσσουν αυτή την αίρεση. 

Ο π. Ιωσήφ ο Βατοπαιδινός λ.χ. και οι γόνοι του (Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος, Αρχιμαδρίτης Εφραίμ Βατοπαιδίου και γενικά όλη η οικογένεια του Ιωσήφ του Βατοπαιδινού,) λέγουν "άρρητα ρήματα" για την εγκράτεια των συζύγων και παράλληλα συνιστούν στα πνευματικά τους παιδιά να κοινωνούν αδιαλείπτως.!!!

Ο πολύς Αθανάσιος Γιέφτιτς διατύπωσε την ίδια ακριβώς κακοδοξία που διατύπωσε ο Πανιερώτατος Κυρηνείας. 

Το ακόμη πιο σοβαρό! Πολλοί επώνυμοι, αλλά και ανώνυμοι πνευματικοί κηρύσσουν την ίδια κακοδοξία και προπαντός την βάζουν σε εφαρμογή στο εξομολογητήριο.

Γι’ αυτό παρακαλούμε θερμά τον Μακαριώτατο Κύπρου και τους άλλους συνοδικούς αρχιερείς να εξετάσουν συνοδικά τις δηλώσεις του Πανιερώτατου Μόρφου, αλλά και του Πανιερώτατου Κυρηνείας και να διαφωτίσουν το ποίμνιο της Εκκλησίας ποια είναι η διδασκαλία της Εκκλησίας.

4 comments:

  1. ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΟΡΦΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΛΕΜΕΣΟΥ

    Του Παναγιώτη Νούνη

    Μερικοί ελάχιστοι αγαπητοί φίλοι και φίλες τις τελευταίες ημέρες με παρακάλεσαν με διάφορους τρόπους να εκφράσω μιά θεολογική άποψη για τις ποιμαντικές τοποθετήσεις και θεολογικές απόψεις του μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεοφύτου και των άλλων διαφόρων δηλώσεων (ως ανταπάντηση) του μητροπολίτου Κυρηνείας και του Αρχιεπισκόπου Κύπρου.

    Προσωπικά άρχισα από τούδε και στο εξής να μελετώ σοβαρά το ζήτημα, αλλά επιλέγω προς το παρόν και για προσωπικούς λόγους να σιωπώ και να παρατηρώ το όλο διασκεδαστικό (!) θέατρο του παραλόγου (και είναι διασκεδαστικό από την φιλοσοφική οπτική μου, διότι θεωρώ εξ υπαρχής ότι όλα σχεδόν από το Άλφα μέχρι και το Ωμέγα γίνονται για την ανάδελφη, δαιμονική, υπεφίαλη και αλαζωνική εξουσιαστικότητα, δηλ. παιγνίδια εξουσίας!), μα ιδιαίτερα αφουγκράζομαι εκείνην την κραυγαλέα σιωπή των «φιλάδελφων» συνεπισκόπων του Μόρφου.

    Βέβαια τα ποιμαντικά ζητήματα που θίγονται είναι λεπτά και οι εν Κύπρω επισκόποι μας μεριμνούν, ονειρεύονται, χάσκουν, ραδιουργούν καθότι τυρβάζουν περί άλλων τινών.

    Αψευδείς πληροφορίες λόγου χάριν με ενημέρωσαν, σήμερα, ότι ενώ ο Λεμεσού υποσκάπτει καιρό τώρα τον Μόρφου, ο Λεμεσού επικοινώνησε τηλεφωνικά για να συμπαρασταθεί δήθεν στον Μόρφου, την ίδια στιγμή εξασκεί πλάγιες, παρασκηνιακές και υπόγειες πιέσεις μέσω πιονιών του, ώστε κάποιοι σοβαροί Θεολόγοι και Εκκλησιαστικοί Δημοσιογράφοι να παρασυρθούν μεθοδικά ώστε να γράφουν εναντίον του Μόρφου (π.χ. ο Κυρηνείας είναι, μάλλον, χειραγωγούμενος υπό του Λεμεσού).

    Πίσω από τον όλο θόρυβο κατά του Μόρφου, επισημαίνω με έμφαση, διότι αυτή είναι μιά προσωπική μου διαίσθηση στο όλο ζήτημα, βρίσκεται κυρίως η ανοησία και η αδιακρισία, μα κυρίως η πανουργία των Μητροπολιτών μας, επίσης βρίσκονται συγκεκριμένου είδους εκκλησιαστικές σκοπιμότητες, αλλά συνάμα και ισχυρές πολιτικές σκοπιμότητες που διασυνδέονται με εκκλησιαστικά πρόσωπα.

    Η πανουργία της πολιτικής σκακιέρας, συναγωνίζεται ισάξια, την πανουργία της εκκλησιαστικής σκακιέρας.

    Θέλω να διατυπώσω λόγου χάριν ένα ρητορικό ερώτημα που με απασχολεί τόσες ημέρες:

    Γιατί και για ποιόν λόγο να απασχολεί την Επίτροπο Διοικήσεως, τον Γενικό Εισαγγελέα, τον Αρχηγό Αστυνομίας, άλλους πολιτικούς θεσμούς ή και πολιτικά κόμματα, τί είδους κατηχήση, τί είδους χριστιανική διδασκαλία και τι σόι προσωπικές πεποιθήσεις εκφράζει ένας επίσκοπος της Εκκλησίας της Κύπρου, σημειωτέον, ότι αυτή διεξάγεται εντός ενός Ιερού Ναού (και όχι δημόσια στις πλατείες και στις τηλεοράσεις) και κυρίως πρός το χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας;

    Δεν έχει το δικαίωμα ένα κληρικός να κηρύττει, να κατηχεί και να εκφράζει τις όποιες ερμηνευτικές και θεολογικές απόψεις εντός του εκκλησιάσματός του; Σοβαρομιλούμεν;

    Η δημοκρατική και εξάπαντος Συνταγματική ελευθερία, που εκπηγάζει από τα περισπούδαστα δόγματα του περίφημου Διαφωτισμού ώστε το κάθε άτομο (παρ΄εκτός και αν οι Επισκόποι και οι παπάδες δεν είναι άτομα;) να αναπαράγει ελεύθερα τόσον προφορικά όσον και γραπτά τις προσωπικές πεποιθήσεις του που επήγεν;



    (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

    ReplyDelete
  2. ο νούνης τα γράφει καλύτερα από μένα;...

    ReplyDelete
  3. Σε κάθε περίπτωση , άσχετα μέ τό επίμαχο θέμα , απο όσο μπορώ νά γνωρίζω , ήταν μία σταθερή διδασκαλία του π. Πορφυρίου , οτι ακόμα και η αρετή είναι μία προστιθέμενη αξία. Οι γονείς κληροδοτούν στα παιδιά τους όχι μόνο χρήματα , σπίτια , αυτοκίνητα και οτιδήποτε άλλο υλικό αγαθό μά και αρετή . Η αρετή των γονιών έχει επίδραση και στα παιδιά και το αντίστροφο . Αυτό δεν είναι μία καινοφανής διδασκαλία του Μόρφου , αλλά μία διδασκαλία και βίωμα της εκκλησίας . Μήπως η έξαρση της παιδικής λευχαιμίας είναι μία " ανταπόδοση " του Θεού για τις εκτρώσεις που γίνονται , για νά δείξει ο Θεός οτι , άν οι γονείς δεν θέλουν νά επωμιστούν τον σταυρό ενός πιθανόν άρρωστου παιδιού , ο Θεός μπορεί νά τους αρρωστήσει ή νά τους στερήσει ένα γεννημένο παιδί ; Όλα αυτά δεν είναι απόλυτα ώστε νά συνδέονται μέ μία αιτιατή σχέση . Πάνω απο όλα αυτά ισχύει η προαίρεση του ανθρώπου που όλα , είτε καλά είτε κακά , τα ανατρεπει .

    ReplyDelete
  4. Ο πόλεμος" στον Μ.Μόρφου ξεκίνησε μόλις μίλησε για τα "παρά φύσιν" αμαρτήματα και τις επιπτώσεις τους ! το διεθνές λόμπι των "διαβολοκινούμενων" ΟΜΦ ,LGBT κλπ κινητοποιήθηκε και ενεργοποίησε τα αμυντικά του αντανακλαστικά (ΜΜΕ,Μητροπολίτες,Θεολόγους,αστυνομία και δικαιοσύνη ) για εκφοβισμό και για να μη ξεφύγει η κατάσταση τώρα που σε παγκόσμιο επίπεδο είναι όλα σχεδόν έτοιμα και υπό έλεγχο ....για την εφαρμογή των σχεδίων τους και τον ερχομό του Αντιχρίστου ! οταν επιτέλους βρέθηκε ενας Αγιος Επίσκοπος με προορατικό χάρισμα και άνωθεν φώτιση να ορθοτομεί το Λόγο της ΑΛΗΘΕΙΑΣ...και να ξυπνάει τις Ορθόδοξες συνειδήσεις κόντρα στην εκ των έσω άλωση ,φίμωση και ένοχη σιωπή των πατριαρχών,αρχιεπισκόπων και επισκόπων !
    και όπως πάντα ...θα γίνει το σχέδιο του Θεού ! καλή φώτιση και καλή μετάνοια !

    ReplyDelete