Friday, December 13, 2013

ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΑΚΡΙΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ


ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΑΚΡΙΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==============

Αναφέρω συχνά ότι η εκκοσμίκευση έχει διαλύσει τα πάντα. Ορισμένοι ίσως θεωρούν ότι αυτό είναι υπερβολή. Ιδού όμως ότι ο Μακαριότατος Πατριάρχης Ιεροσολύμων Θεόφιλος αποδεικνύει ότι η εκκοσμίκευση έχει διαλύσει τα πάντα. 

Διαβάζουμε στο Dogma Newsdesk:

“Την περασμένη Κυριακή πραγματοποιήθηκε στην ελληνορθόδοξη κοινότητα της Ιόππης/ Γιάφφας του Ισραήλ, εορταστική εκδήλωση για την αφή του χριστουγεννιάτικου δέντρου. 

Στην τελετή, συμμετείχε σύσσωμη η ομογένεια, παρευρέθηκαν και πολλά μέλη της εκεί κοινότητας του Πατριαρχείου, επίτροποι και ο δήμαρχος του Τελ Αβίβ. 

Ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ. Θεόφιλος κατά την ομιλία του ευχαρίστησε όλους όσους συμμετείχαν σ’ αυτήν την όμορφη εκδήλωση, που σηματοδοτεί την έναρξη των Χριστουγέννων.”

Δεν θα σταθώ με αυστηρότητα για την παρουσία του Μακαριότατου Ιεροσολύμων στην εκδήλωση αφής του χρστουγεννιάτικου δέντρου, αλλά πώς να σιωπήσω όταν κοτζάμ Πατριάρχης της Ορθοδοξίας λέγει την απίστευτα αθεολόγητη κουβέντα ότι η αφή του χριστουγεννιάτικου δέντρου σηματοδοτεί την έναρξη των Χριστουγέννων;

Δεν γνωρίζει ο Μακαριότατος ότι υπάρχει Σαρακοστή της Εκκλησίας που ονομάζεται Σαρακοστή των Χριστουγέννων; 

Δεν έχει υπόψη του ότι όλη αυτή την περίοδο τελούνται σαρανταλείτουργα; 

Δεν συμμετείχε ποτέ στις Ακολουθίες αυτής της περιόδου ιδιαίτερα μετά τα Εισόδια για να διαπιστώσει ότι η έναρξη του εορτασμού των Χριστουγέννων έχει αρχίσει; 

Πώς τολμά, επομένως, να δηλώνει δημόσια ότι περίμενε την αφή του χριστουγεννιάτικου δέντρου για να σημοτοδοτήσει την έναρξη των Χριστουγέννων;

Μετά την επίδοση “Ιερών Κορανιών” και την επάνοδο του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων στο συνονθύλλευμα των προτεσταντικών αιρέσεων του ΠΣΕ από το οποίο το κρατούσαν μακρυά οι δύο προκάτοχοί του, ο Μακαριότατος Ιεροσολύμων έρχεται να μας ποτίσει μια άλλη μεγάλη απογοήτευση. 

Κρίμα.

Ας μαζέψει πάντως ορισμένους Εξαρχους του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων όπως τους Εξαρχους του στην Ελλάδα και στην Κύπρο.

Ο μεν πρώτος έχει ιδιαίτερη αδυναμία στην Κίνα, η οποία πέφτει μακρυά από την Ελλάδα, ενώ ο δεύτερος μπαινοβγαίνει στη Μητρόπολη Λεμεσού. 

Γιατί άραγε; Για να γίνει μάρτυρας της θεωτικής εμπειρίας της θέας του ακτίστου φωτός του "Γέροντα", τουτέστιν του Αγίου Λεμεσού; 

Και όχι μόνον αυτό! Αμα λάχει και κάνει λειτουργία ο Πάπας, αντί να πάει να λειτουργήσει την Κυριακή σε ορθόδοξη εκκλησία σπεύδει "αγαλλομένω ποδί" να ευλογηθεί από τον "Αγιο πατέρα."

No comments:

Post a Comment