Sunday, December 16, 2018

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ π. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΣΤ΄


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ π. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ

ΣΤ΄
=====

(5) Η Αυτονομία της Εκκλησίας της Κρήτης και η πλήρης υπαγωγή της Δωδεκαννήσου στο Οικ. Πατριαρχείο θεωρούνται νόμιμες για το Φανάρι, αρκεί να είναι οι περιοχές δικές του, μολονότι το Φανάρι ευρίσκεται στο εχθρικό μας τουρκικό κράτος, αλλά δεν θεωρείται επαρκής για την κανονική τοπική Εκκλησία της Ουκρανίας η Αυτονομία της, επειδή ανήκει στον Μόσχας;
(6) Το Ελλαδικό Αυτοκέφαλο (που μας διέσωσε επί 10ετίες από τον φαναριώτικο Οικουμενισμό) δέχεται αρές και κατάρες από την φαναριώτικη στρατευμένη διανόηση, αλλά το Ουκρανικό Αυτοκέφαλο, επειδή εξυπηρετεί τους αμερικανικούς στόχους στην Ουκρανία, είναι "καλό και ευλογημένο"; 
(7) Η ΚΠολη έχει διαρκώς τονίσει την ανάγκη να υπάρχει ενιαία διοίκηση στην Διασπορά, Αμερική, Ευρώπη, Αυστραλία κ.α. (κατά τους Ιερούς  Κανόνες), παραμεριζομένων των εθνικών δικαιοδοσιών· βάσει τούτου αφήρπασε προ 10ετίας (με φοβερές πιέσεις) την ιεροσολυμίτικη, αραβόφωνη, Διασπορά από το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων. Τώρα, για να μη αναγκασθεί να κηρύξει σχισματικό στην Ουκρανία τον Ονούφριο και  τους υπ’ αυτόν Πιστούς, τούς παρέχει το δικαίωμα παράλληλης υπάρξεως, ως "Ρωσικής Εκκλησίας στην Ουκρανία". 
Αντιλαμβανόμαστε, πέραν της  ασυνεπείας του κ. Βαρθολομαίου, ποιούς κινδύνους εγκυμονεί μια τέτοια ονομασία για τους υπό τον Ονούφριο Πιστούς υπό τις παρούσες ρωσοφοβικές συνθήκες εκεί;
(8) Αν το Φανάρι του κ. Βαρθολομαίου και των συν αυτώ επιμένει στην γραμμή "Ένα κράτος - Μία Εκκλησία", τότε πρέπει σαφώς να παραχωρήσει στην Σύνοδο των Αθηνών αν όχι και το Άγιον Όρος, τότε τουλάχιστον την Εκκλησία Κρήτης και τα Δωδεκάννησα. Επίσης, να παραχωρήσει  Αυτοκεφαλία στην Εκκλησία των ΗΠΑ, αφού η εκκλησιαστική θέση μιας Εκκλησίας πρέπει να είναι ανάλογη της πολιτικής σημασίας της έδρας  της, με το οποίο σκεπτικό έγινε και η ΚΠολη αυτό που έγινε, "ίσων πρεσβείων προς την Πρεσβυτέρα Ρώμη". Αυτά έχουν επισημανθεί από  εγκρίτους εκκλησιαστικούς αναλυτές τους τελευταίους μήνες (όπως μεταξύ άλλων ο κ. Παπαθανασόπουλος). 
Αλλά, αυτές οι ενδείξεις εκκλησιολογικής ασυνεπείας, δεν απασχολούν τον κ. Βαρθολομαίο. Απλώς, διότι δρα με γνώμονα τα αμερικανικά  συμφέροντα της παγκοσμιοποιήσεως, και θεωρεί ότι είναι όλα "μονά-ζυγά, δικά του". 
(Συνεχίζεται)

No comments:

Post a Comment