Monday, January 9, 2012

ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ













ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===========

Ευχαριστούμε θερμά τον Σεβασμιότατο Κονίτσης κ. Ανδρέα και τον Δόκτορα Αγγελόπουλο, που εξηγούν με πειστικά επιχειρήματα γιατί το μάθημα των Θρησκευτικών χτυπιέται ανελέητα και χάνει παντελώς τον ορθόδοξο χαρακτήρα του με τα νέα αναλυτικά προγράμματα.

ΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΝΙΤΣΗΣ
________

Πρέπει όμως να παρατηρήσουμε ότι δεν είναι αρκετό να λέμε - όπως ο Αγιος Κονίτσης - υπάρχει αυτό το πρόβλημα. Γιατί δεν κάνει υπόμνημα στη Σύνοδο ο Σεβασμιότατος και να ζητήσει άμεση σύγκληση της Ιεραρχίας για να ανατραπούν τα σχέδια του Ιερώνυμου, του Γιαγκάζογλου και των ΚΑΙΡΟΣκόπων του;

Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ κ. ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ
_________

Ούτε θα αποβεί αποτελεσματική η εξαίρετη ανάλυση του θέματος από τον Δόκτορα Αγγελόπουλο αν δεν λάβει σάρκα και οστά με συγκεκεριμένες ενέργειες εναντίον των βυσσοδομούντων καινά κατά του μαθήματος των Θρησκευτικών και συγκεκριμένα εναντίον των Ιερωνύμου και Γιαγκάζογλου.

Ο κ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΑΤΣΗΣ
________

Ούτε είναι αποτελεσματικό να περιοριζόμαστε σε πολύτιμη και λίαν διαφωτιστική συνεχή αναφορά στο θέμα - όπως κάνει ο κ. Ι. Τάτσης - αν δεν καταγγέλλουμε ΕΠΩΝΥΜΑ αυτούς που διαπράττουν, αλλά και όσους σιωπούν απαράδεκτα, το συντελούμενο έγκλημα.

Οταν λέμε, επί παραδείγματι, οι Σύμβουλοι του Παιδαγωγικού Ιντιστούτου ή οι συγγραφείς των νέων αναλυτικών προγραμμάτων και τα παρόμοια δεν πρόκειται να πάμε μακρυά. Ο Γιαγκάζογλου και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος πρέπει να στηλιτεύονται ονομαστικά. Αλλιώς είναι σαν να πυροβολούμε χωρίς να στοχεύουμε.

Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΦΩΤΙΟΥ Ο ΕΝΟΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
___________

Ας μου επιτραπεί να παρατηρήσω ότι το ίδιο έγινε στην Κύπρο. Ο κ. Σταύρος Φωτίου, Αναπληρωτής Καθηγητής του μαθήματος των Θρησκευτικών στο πανεπιστήμιο της Κύπρου, επί υπουργίας του αλήστου μνήμης Ανδρέα Δημητρίου, έβαλε μπρος τις μηχανές για να διαστρέψει τον ορθόδοξο χαρακτήρα του μάθηματος των Θρησκευτικών. Ευτυχώς αντέδρασαν οι οργανώσεις των καθηγητών ΠΡΩΤΕΣ και ακολούθησαν οι οργανώσεις των θεολόγων ασθμαίνουσες στη συνέχεια.

Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΕΛΜΕΚ
__________

Ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος και ο Μητροπολίτης Πάφου μίλησαν αποφασιστικά και με την επέμβαση του νέου υπουργού παιδείας - που είναι ένας σώφρων άνθρωπος σε αντίθεση με τον ανθέλληνα και εκκλησιομάχο προκάτοχό του - το πρόχειρο βιβλίο που εξεδόθη που βασιζόταν στα νέα προγράμματα απεσύρθη από τα σχολεία.

Αλλά και εκεί - για να μην κοροιδευόμαστε - αν θέλουμε να έχουμε πραγματικά εχέγγυα ότι το πράγμα πάει καλά ο κ. Σταύρος Φωτίου πρέπει να ξεκουμπιστεί από την προεδρία της επιτροπής που συντάσσει τα αναλυτικά προγράμματα και ασφαλώς πρέπει να εκδιωχθεί κλωτσηδόν ο κ. Γιαγκάζογλου, ο οποίος τη προτάσει του κ. Φωτίου - διορίστηκε συμπρόεδρος της επιτροπής σύνταξης νέων προγραμμάτων.!!!

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ;
_______________

Ερωτούμε λοιπόν. Πού είναι η Ιεραρχία με ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις; Πού είναι η ΠΕΘ; Πού είναι οι Σύνδεσμοι Γονέων; Πού είναι ο Σύνδεσμος θεολόγων Μακεδονίας - Θράκης; πού είναι ο ΙΣΚΕ; Πού είναι η Σύναξη της Ομολογίας για τον Οικουμενισμό - και δη οι σεβαστοί μας Γέροντες Θεόδωρος Ζήσης και Γεώργιος Μεταλληνός - αφού οικουμενιστικό είναι το νέο μάθημα των θρησκευτικών;

Τι περιμένουμε; Να ολοκληρώσουν ανενόχλητοι οι γεννίτσαροι του Γιαγκάζογλου και του Ιερώνυμου το έργο τους και μετά να συνθέτουμε Ιερεμιάδες;

Παραθέτουμε στη συνέχεια τα αποσπάσματα που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.

*****

ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

Του Δρ Ιωάννη Κ. Αγγελοπούλου
===========

“Στὴν σελ. 23 ἀναφέρονται οἱ θεμελιώδεις ἄξονες τοῦ νέου Προγράμματος Σπουδῶν, πάνω στοὺς ὁποίους οἰκοδομοῦνται ὅλα τὰ ἐπὶ μέρους μαθήματα ἀνὰ τάξη: «Θεός, κόσμος, ἄνθρωπος, ἠθική, κοινωνία, πολιτισμός, σύγχρονη ζωή».

Ἀπουσιάζουν, ὅμως, ἀπὸ τοὺς «θεμελιώδεις ἄξονες» θέματα ὅπως Ἰησοῦς Χριστός, Ἐκκλησία καὶ σωτηρία. Μποροῦμε, ὅμως, νὰ ὁμιλοῦμε γιὰ ὀρθόδοξο θεολογικὸ μάθημα (γιὰ ὀρθόδοξη θεολογία) ἄνευ αὐτῶν τῶν τριῶν, ποὺ τὴν διακρίνουν ἀπὸ τὴν θρησκειολογία καὶ τὴν φαινομενολογία τῆς θρησκείας;


ΠΗΓΗ:

Ζωηφόρος

*****

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΟΝΙΤΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
=================

Ἀκόμη μια δυναμικὴ ὁμιλία ἀπηύθηνε σήμερα ὁ Μητροπολίτης Κονίτσης πρὸς τὸ ποίμνιό του στὶς ἐκδηλώσεις γιὰ τὴν ἐπέτειο τῆς Μάχης τῆς Κονίτσης.

Ὁ κ. Ἀνδρέας ἀρχικὰ ἀναφέρθηκε στὴ λυσσώδη πολεμικὴ ποῦ γίνεται ἐναντίον τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν στὰ σχολεῖα, σὲ πολλὰ ἀπὸ τὰ ὁποία ἔχει ἐκλείψει πλέον ἡ προσευχή, ὁ ἐκκλησιασμός, ἡ ἐξομολόγηση καὶ ἡ ἔπαρση τῆς σημαίας.

Ἀναφέρθηκε ἐπίσης στὴν ἀδράνεια τῶν πολιτικῶν νὰ ἀντιμετωπίσουν καίρια προβλήματα τῆς χώρας ὅπως ἡ διάλυση τῆς ἑλληνικῆς οἰκογένειας καθὼς καὶ ἡ ἀλλοτρίωση τῆς νεολαίας ποῦ παραπαίει στὰ σαρκικὰ πάθη καὶ τὰ ναρκωτικὰ ἐνῶ ἐπεσήμανε τὴν ἐπιθετικὴ στάση ποῦ κρατᾶ ὁ πολιτικὸς κόσμος ἀπέναντι στὸ...φιλανθρωπικὸ καὶ πνευματικὸ ἔργο τῆς Ἐκκλησίας ἐν ὥρα μάλιστα ὀξύτατης οἰκονομικῆς κρίσης.

ΠΗΓΗ:




No comments:

Post a Comment