Sunday, August 22, 2021

Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ

 ΟΙ ΑΡΝΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ ή ΟΛΑ ΤΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ;

Α΄


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=====


Με αφορμή όσα έγραψα επειδή νόσησε από κορωνοιό ο Πανιερώτατος Μητροπολίτης Μόρφου κ. Νεόφυτος, καταχωρήθηκαν διάφορα σχόλια στον λογαριασμό μου στο Facebook.


Μεταξύ αυτών και σχετικό υποβολιμαίο σχόλιο του σατανικού Μητροπολίτη 

Ανεπροκοποννήσου. 

Ο Σεβασμιώτατος με σκοπό να ρίξει λάδι στην φωτιά ισχυρίζεται ότι οι αρνητές της πανδημίας δήθεν δεν είναι συλλήβδην εναντίον των υγειονομικών μέτρων, αλλά μόνο εναντίον των εμβολίων και δη της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού.


Ο ισχυρισμός αυτός είναι απολύτως ψευδής.


Ας δούμε πιο αναλυτικά γιατί:


1.) ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ 

π. ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ

α.) Σε πρόσφατη ομιλία του (μόλις πριν 3 βδομάδες) ο γνωστός και μη εξαιρετέος π. Βασίλειος Βολουδάκης εξακολουθεί να επιτίθεται, όχι μόνον εναντίον των εμβολίων, αλλά εναντίον όλων των υγειονομικών μέτρων.


β.) Συγκεκριμένα επιτίθεται εναντίον της χρήσης μάσκας διότι, ως κορυφαίος λοιμωξιολόγος που είναι, θεωρεί ότι η χρήση υγειονομικής μάσκας είναι επιβλαβής για την υγεία.


γ.) Δεν έχω καμμία πρόθεση να συζητήσω αν είναι ή αν δεν είναι χρήσιμη από ιατρικής σκοπιάς η υγειονομική μάσκα καθότι αυτό είναι θέμα ιατρικό και οι μόνοι αρμόδιοι να μιλήσουν για τα ιατρικά θέματα είναι ασφαλώς οι γιατροί.


δ.) Μας ενδιαφέρει, όμως, η αναφορά του σεβαστού π. Βασιλείου επειδή καταδεικνύει περίτρανα ότι δεν είναι μόνο για τα εμβόλια που έχουν αντιρρήσεις οι αρνητές της πανδημίας, αλλά 

για όλα τα υγειονομικά μέτρα.

ε.) Ποιος ξέχασε ότι ο π. Βασίλειος Βολουδάκης ονόμαζε τον κορωνοιό “κοροδοιό” και ότι ο π. Θεόδωρος Ζήσης έλεγε πιο συγκεκαλυμμένα ακριβώς το ίδιο πράγμα;


στ.) Ποιος λησμονεί ότι οι λοιμωξιολόγοι των Εξαρχείων θεωρούσαν τον κορωνοιό όχι ως πανδημία, αλλά ως “απλή γριπούλα”;!!!


Μετά από αυτά ποιος έντιμος άνθρωπος μπορεί να ισχυριστεί ότι οι αρνητές της πανδημίας και δη ο π. Βασίλειος Βολουδάκης είναι μόνο εναντίον του υποχρεωτικού εμβολιασμού και όχι εναντίον όλων των υγειονομικών μέτρων για τον κορωνοιό;


Το ερώτημα φυσικά δεν απευθύνεται στον σατανικό Ανεπροκοποννήσου, αλλά 

μόνο σε έντιμους ανθρώπους.

Θα συνεχίσουμε λίαν προσεχώς με τους π. Θεόδωρο και Σεραφείμ Ζήση και όσους τους ακολουθούν και στην συνέχεια θα αναλύσουμε αν αληθεύει αυτός ο ισχυρισμός για τους κύκλους που σχετίζονται με το ιστολόγιο “Ρωμαϊικο Οδοιπορικό.”


Στο τέταρτο άρθρο της σειράς θα εξετάσουμε τον κυριολεκτικά σατανικό ρόλο του Σεβ. Ανεπροκοποννήσου και του ιστολογίου “Τρελλογιάννης” που διαχειρίζεται.


Ως γνωστόν ο Σεβασμιώτατος είναι έμμισθος των Ιωσηφιτών της Βατοπαιδίου και στενός συνεργάτης και προπαγανδιστής του ανεκδιήγητου Μητροπολίτη Λεμεσού.

No comments:

Post a Comment