Friday, August 7, 2020

ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ Η ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ


ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ Η ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Πριν τρία χρόνια, το ιστολόγιο μας, είχε την τιμή να φιλοξενήσει άρθρο καταπέλτη της κ. Ελένης Λωρίτου προς τον σεβαστό και λίαν προσφιλή π. Βασίλειο Βολουδάκη τον Μακρακιστή τον και οπαδό της αίρεσης του Παποκαισαρισμού.

Ο σεπτός των Εξαρχείων πατήρ -τα μάλιστα τιμώμενος, ως γνωστόν, υπό του υπογράφοντος το παρόν κείμενο- αντιδεοντολογικά αρνήθηκε να δημοσιεύσει την επιστολή της κ. Λωρίτου στον “Ορθόδοξο Τύπο”, ο οποίος συνεχίζει να καταδυναστεύεται τυραννικά κάτω από την μπότα του σεβαστού π. Βασιλείου.

Είναι ευρέως γνωστός ο αήθης τρόπος με τον οποίο ο -κατά τα άλλα- σεβαστός και αγαπητός πατήρ Βασίλειος κατέλαβε -και μάλιστα διά του μυστηρίου της Ιεράς Εξομολογήσεως- την εφημερίδα "Ορθόδοξος Τύπος", όπως είναι γνωστό ότι στην συνέχεια εκπαραθύρωσε τον π. Θεόδωρο Ζήση, τον π. Σαράντη Σαράντη, τον π. Γεώργιο Μεταλληνό και άλλα διακεκριμένα μέλη της εκδοτικής επιτροπής που συνέστησε πριν την κοίμησή του ο π. Μάρκος.

Δυστυχώς, όμως, τα κατακέφαλα -πλην όμως φιλάνθρωπα- χτυπήματα που κατάφερε η κ. Λωρίτου στον σεβαστό πατέρα των Εξαρχείων δεν συνέτισαν τον σεπτό Γέροντα Βασίλειο, ο οποίος συνέχισε -και συνεχίζει μέχρι σήμερα- να οδηγεί τα βήματα της ιστορικής εφημερίδας “Ορθόδοξος Τύπος” κατά κρημνών.

Αντί να συνετιστεί ο σεπτός Γέρων έδωσε αξιοθρήνητη απάντηση στην κ. Λωρίτου, με βίντεο που τιτλοφορείται “ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ-ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ-ΠΑΠΟΚΑΙΣΑΡΙΣΜΟΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ.”

Στο βίντεο αυτό ο σεπτός πατήρ -και λίαν αγαπητός επαναλαμβάνω- αντέταξε σειρά επιχειρημάτων -και ο Θεός να τα κάνει επιχειρήματα!- με τα οποία συστηματικά διαστρέφει την αλήθεια, ανάγει την σοφιστεία σε περιωπή επιστήμης, μετέρχεται αλεπουδιές, επαναλαμβάνει τις ίδιες έωλες θέσεις, που παρήγαγε κατά κόρον στο παρελθόν και στις οποίες δόθηκε συντριπτική απάντηση κτλ.. 

Με άλλα λόγια πρόκειται για πολύ χαμηλού επιπέδου διάτρητη και κακόδοξη -εν πολλοίς- ομιλία.

Για την ώρα -εξ όσων τουλάχιστον γνωρίζουμε- το κείμενο της ομιλίας του σεβαστού και πολυφίλητου πατρός δεν έχει απομαγνητοφωνηθεί. 

Γι’ αυτό θερμά και υικά παρακαλούμε τον σεπτό Γέροντα να απομαγνητοφωνήσει την ομιλία του ώστε να μπορέσουμε να την παραλάβουμε βήμα προς βήμα με σκοπό να την ξετινάξουμε συνθέμελα προς ωφέλεια των πιστών, αλλά φυσικά και από αγάπη προς τον ίδιο τον σεβαστό Γέροντα.

Αναμένουμε ότι ο αγαπητός Γέρων -και σεπτός επαναλαμβάνω- δεν θα αρνηθεί την ευγενή μας παράκληση να απομαγνητοφωνήσει την ομιλία του ώστε να συντρίψουμε ως σκεύη κεραμέως όσα κακόδοξα και διαστροφικά της αλήθειας λέγει.

Σας διευκρινίζουμε καθηκόντως, σεβαστέ Γέροντα, ότι, ενώ αναμένουμε εναγωνίως την απομαγνητοφώνηση της αξιοθρήνητης διαστροφικής της αλήθειας και κακόδοξης ομιλίας σας, μέχρι τότε είμαστε -δυστυχώς- υποχρεωμένοι να σχολιάζουμε όσα κατά συρροήν αντορθόδοξα  θίγετε με τα άρθρα σας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, αλλά και στις φλύαρες και -κατά κανόνα- κενές ορθόδοξου περιεχομένου ομιλίες σας που βιντεογραφούνται.

1 comment:

  1. Ο  άγιός  μας  ,  ο  π.  Παίσιος  του  άρεσε  νά  μιλά  για  την  πνευματική  " αρχοντιά "  .  Η  πνευματική  αρχοντιά  είναι  η  συνισταμένη  πολλών αρετών   και  η  παρουσία   της  μαρτυρά  την  πνευματική  αυτάρκεια  του  ανθρώπου  .  Η  πνευματική  αυτάρκεια   αντανακλάται  στην  "  απροσπάθεια  "  του  ανθρώπου  για  τα  πράγματα  και  τις μεθοδείες  του  κόσμου  τούτου  .  Η  πνευματική  αρχοντιά  αντανακλά  την  θεία  υιοθεσία  .  Ο  άνθρωπος  είναι  το  παιδί  του  βασιλέως  Χριστού  και  τί  άλλο  μπορεί  νά  είναι  παρά  βασιλόπουλο  ,  που  δεν  του  πρέπει  η  ευτέλεια  . Η  φτήνεια  στους   τρόπους  και  στην  διαγωγή  είναι  κάτι  το  ανάρμοστο  για  τον  άνθρωπο  ,  που  έχει  την  συνείδηση  της  Θείας  καταγωγής  του  . 



    Αρχής  γενομένης  απο  την  ομήγυρη  του  Χριστού  ο  φτηνός  και  σκάρτος  άνθρωπος  είναι  παρών  στην  εκκλησιαστική  συλλογικότητα  μέ   τον    ρόλο  της  αποσύνθεσης  .  Στην  συλλογικότητα  όπου  εμφανίζεται   έχει  μία  καταλυτική  δύναμη  νά  επιβάλλει  τους  όρους  του  .  Επιβεβαιώνει  τον  κανόνα  οτι  η  βλακεία  και  το  θράσος  είναι  ακατανίκητα  .  Αυτός  ο  παράδοξος  κανόνας  δεν  είναι  κάτι  το  αστείο  ,  αλλά  μία  πραγματικότητα  .  Στον  βλάκα  και  θρασύ  άνθρωπο  ποιό  επιχείρημα  μπορεί  κανείς  νά  αντιτείνει  !  Δεν  υπάρχει  !   Το  μόνο  που  υπάρχει  είναι  το  " φεύγε  και  σώζου  "  !  Γι  αυτό  οι  εκκλησιαστικές  συλλογικότητες  μένουν  γυμνές  απο  τους  αξιόλογους  ανθρώπους  . Η  εκκλησία  είναι  μία  συλλογικότητα  η  οποια  χάνει  το  δυναμικό  της  .  Το  δυναμικό  της  περιθωριοποιείται  και  επικρατεί  η  ευτέλεια  . 



    Όταν  τά  επιχειρήματα  που  προβάλλει  κάποιος   μέσα  σε  μία  συλλογικότητα   είναι  ακατανίκητα  ,  σου  καίνε  το  κρανίο  ,  δύο  τινά  μπορεί  νά  συμβαίνουν  .  Ή  να  είναι  ιδιοφυή  και  ανυπέρβλητα  ή  νά  είναι  προιόν  βλακείας  και  θράσους  . 

    ReplyDelete