Saturday, July 14, 2018

ΙΔΟΥ ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ


ΙΔΟΥ ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Σε μήνυμά του, προς την Ι. Μονή Βατοπαιδίου, για τον εορτασμό της επετείου των πεντακοσίων ετών από την αποστολή του Οσίου Μαξίμου του «Γραικού», αδελφού της Μονής, στην Εκκλησία της Ρωσσίας, ο Παναγιώτατος επισημαίνει: 

«Επικοινωνούντες προς υμάς τους εν οσιότητι βίου και ευλογημένη ασκήσει διάγοντας, εκφράζομεν, ως ο κανονικός Αρχιεπίσκοπος του Αγιωνύμου Όρους, την πατρικήν αγωνίαν ημών διά την διάσωσιν και περαιτέρω καλλιέργειαν του γνησίου εκκλησιαστικού φρονήματος και μοναχικού ζήλου κατ’ επίγνωσιν. Διότι μοναχισμός μακράν της Εκκλησίας δεν δύναται ίνα νοηθή.”

Για ποιο λόγο ο Παναγιώτατος μιλά για τον "όσιο βίο και το γνήσιο εκκλησιαστικό φρόνημα" των Βατοπαιδινών; Δεν γνωρίζει ότι η Θεομπαιξία, η εκκοσμίκευση και η συστηματική διαφθορά των συνειδήσεων -με τον χρηματισμό προς κάθε κατεύθυνση- έχουν γίνει κανόνας ζωής για το Βατοπαίδι;

Και γιατί μιλά για την ανάγκη επίδειξης ζήλου με επίγνωση ο Παναγιώτατος; Ποιον κατά Θεόν ζήλο με ή χωρίς επίγνωση έχουν οι Βατοπαιδινοί; 

Ο π. Εφραίμ δεν δικαιολόγησε τις συμπροσευχές ακόμη και με αλλόθρησκους; Δεν χρηματοδότησε το Βατοπαίδι και η Βατοπαιδινή “Πεμπτουσία” το οικουμενιστικό συμπόσιο της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης για την Σύνοδο της Κρήτης; Αυτός είναι ο Βατοπαιδινός ζήλος για τον οποίο ανησυχεί ο Πατριάρχης;

Πότε και πώς διέκρινε ο Παναγιώτατος ότι οι Βατοπαιδινοί έχουν πρόθεση να απομακρυνθούν από την Εκκλησία και τους προειδοποιεί ότι μοναχισμός μακράν της Εκκλησίας δεν μπορεί να νοηθεί;

Μη στεναχωρείστε καθόλου Παναγιώτατε! Δεν είναι κορόιδα οι Βατοπαιδινοί, να διαρρήξουν την σχέση εξάρτησης από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, επειδή στα χέρια σας κρατάτε κατ' αποκλειστικότητα ένα μαγικό ραβδάκι: Της δυνατότητας Αγιοκατάταξης του π. Ιωσήφ του Ησυχαστή, σε πρώτη φάση, ώστε στην συνέχεια να ανοίξει ο δρόμος για να ακολουθήσει η Αγιοκατάταξη του π. Ιωσήφ του Βατοπαιδινού.

"Αύτη η αγία πατροπαράδοτος ιεροκανονική σχέσις, εκ πατρικών ημετέρων σπλάγχνων τρεφομένη, θα έδει όπως αποτελή εγκαύχησιν εν Κυρίω διά πάντα Αγιορείτην μοναχόν και μάλιστα δι’ υμάς τους έχοντας πνευματικήν προέλευσιν εκ του εφ’ οσιότητι βίου διακριθέντος μ. Γέροντος Ιωσήφ του Ησυχαστού, μετ’ έμπονον προσευχήν, ακούσαντος εν οράματι φωνήν λέγουσαν: "Η Εκκλησία ευρίσκεται εις το Οικουμενικόν Πατριαρχείον Κωνσταντινουπόλεως". (Πνευματικαί εμπειρίαι Γέροντος Ιωσήφ του Ησυχαστού-Ιερά Μονή Καρακάλλου, "Ορθόδοξος Κυψέλη" 2005 σελ. 200)».

Για να πείσει, μάλιστα, ο Παναγιώτατος τους Βατοπαιδινούς ότι η Εκκλησία βρίσκεται στο Οικουμενικό Πατριαρχείο προσφεύγει “στο κατόπιν έμπονης προσευχής όραμα του εφ’ οσιότητι βίου διακριθέντος Ιωσήφ του Ησυχαστή”, όπως το χαρακτηρίζει.

"Μη ταρασσέσθω υμών η καρδία, μηδέ δειλιάτω," Παναγιώτατε, για την αφοσίωση της Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου στο Οικουμενικό Πατριαρχείο.

Κανείς άλλος, εκτός από σας, δεν μπορεί να αγιοκατατάξει τον Ιωσήφ τον Βατοπαιδινό.

Θα χρειαστεί, βέβαια, να προηγηθεί η Αγιοκατάταξη του Ιωσήφ του Ησυχαστή, για να δικαιολογηθεί η Αγιοκατάταξη του π. Ιωσήφ του Βατοπαιδινού, ως αυτονόητη, αφού υπήρξε υποτακτικός του π. Ιωσήφ του Ησυχαστή.

Ας μη σκαλώνουμε σε λεπτομέρειες. Ούτως ή άλλως το μαγικό ραβδάκι των Αγιοκατατάξεων βρίσκεται στα χέρια σας, Παναγιώτατε.

Σε αυτά τα απίστευτα χάλια κατάντησε η Εκκλησία. Να μεθοδεύεται η Αγιοκατάταξη ενός -συν τοις άλλοις- παιδεραστή, που διατύπωσε πλήθος αιρέσεων και έδωσε εντολή να τον φουσκώσουν για να παρουσιαστεί ως Άγιος της Εκκλησίας.!!!

2 comments:

  1. Κάποιος που υπογράφει σαν καλοπροαίρετος αλλά σκεπτόμενος μας έστειλε ένα πολύ ενδιαφέρον σχόλιο γι' αυτή την ανάρτηση.

    Αν επικοινωνησει μαζι μας για να ξέρω με ποιο μιλώ τότε ευχαριστως θα του το δημοσιεύσω, επειδή περιέχει πολλές ενδιαφέρουσες θέσεις.

    ReplyDelete
  2. Πράγματι,κ.Τελεβαντο,διακατέχεσται,από γνήσιο ορθόδοξο φρόνημα,και αυτό φαίνεται,φυσικά και μέσα από την γραφίδα σας....δεν αμφισβητώ αυτά τα οποία λέτε,φυσικά,αλλά προβληματίζομαι εντόνως,πάνω στο θέμα για το πρόσωπο του Ιωσήφ του βατοπαιδινου,τόσο για τις πλάνες τις οποίες δίδασκε(υπέροχη του κτιστού νοος από την άκτιστη φωτιστική και θεοποιο ενεργεια-χαρη του Θεού,ικανοποίηση της θείας δικαιοσυνης κλπ),αλλά σαφώς και για την ηθική υπόσταση του εν λόγω Μοναχου(παιδοφιλία),παρακαλώ πολύ,εύχομαι η χάρις του Ιησού Χριστού να μας φωτίζει και προπάντων να μας αξιώνει του θείου ελέους.....

    ReplyDelete