Sunday, July 29, 2018

ΡΕ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ! ΠΩΣ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ! Γ΄


ΡΕ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ!
ΠΩΣ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ!

Γ΄

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Αντί να καλούμε τον λαό σε μετάνοια, το ρίξαμε στην υψηλή θεολογία. 

1.) Ορισμένοι, λένε ότι δεν πρέπει να μιλούμε με ανθρωπομορφισμούς για τον Θεό και να χρησιμοποιούμε ανθρωποπαθείς εκφράσεις. Άραγε υπάρχει τρόπος να μιλάς για τον Θεό χωρίς να χρησιμοποιείς ανθρωποπαθείς εικόνες και ανθρώπινη γλώσσα; 

Είναι δυνατόν να αγνοούν, όσοι προβαίνουν σ' αυτόν τον ισχυρισμό, τι λέγει ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος για την δυνατότητα του "φράσαι Θεόν"; 

Και επιτέλους! Αυτοί που ασκούν αυτού του είδους την κριτική ποια γλώσσα μιλούν, όταν μιλούν για τον Θεό; Την γλώσσα των αγγέλων;

2.) Ο Θεός, λένε, δεν είναι ο αίτιος του κακού. 

Και ποιός, δηλαδή, είπε ότι είναι; 

Το κακό στον κόσμο προήλθε από την ανυπακοή των πρωτοπλάστων και θριαμβεύει, σε κάθε τόπο και σε κάθε εποχή, από τους δαιμονικούς πειρασμούς και από την αποδοχή τους από τους υιούς της απειθείας των απογόνων των πρωτοπλάστων. 

3.) Δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε, ισχυρίζονται, εκφράσεις όπως την θεομηνία. 

Γιατί να μην την χρησιμοποιούμε άραγε; 

Γίνεται κάτι στον κόσμο που να μην είναι καρπός της ευδοκίας ή της παραχώρησης του Θεού; Δεν είναι μετρημένες ακόμη και οι τρίχες της κεφαλής μας; 

Τότε πώς δεν γίνονται τα πάντα με την ευδοκία ή με την παραχώρηση του Θεού;

Μπορεί ο διάβολος και τα όργανά του να πειράζουν τον άνθρωπο πέραν από τις δυνάμεις του; 

Όσα κακά μας βρίσκουν δεν πρέπει να τα χρησιμοποιούμε ως εγερτήριο από την ζωή της αμαρτίας και να μας οδηγούν στην μετάνοια; 

Για ποιο λόγο, λοιπόν, να μη χρησιμοποιούμε τον όρο θεομηνία, αφού περί θεομηνίας πρόκειται, με την οποία μας παιδαγωγεί ο Θεός, για να μας οδηγήσει, με την μετάνοια, στην εν Χριστώ ζωή;

4.) “Τις έγνων νουν Κυρίου”, ισχυρίζονται. 

Εν απολύτω εννοία ασφαλώς δεν γνωρίζουμε τον νου του Κυρίου. Εδώ δεν γνωρίζουμε πολλές φορές τον νουν των συνανθρώπων μας ή ακόμη και του ίδιου του εαυτού μας και εμείς τα κτιστά όντα θα γνωρίζουμε τον νουν του άκτιστου Κυρίου;

Προσοχή όμως! Αυτό δεν πρέπει να μας οδηγήσει στον Θεισμό και στον Αγνωστικισμό. Ασφαλώς και γνωρίζουμε πολλά από τον νουν του Κυρίου. Ποια συγκεκριμενα γνωρίζουμε; 

Όλα ανεξαίρετα όσα μας απεκάλυψε ο Θεός και είναι απαραίτητα για την σωτηρία μας:

Δεν γνωρίζουμε ότι ο Θεός είναι Τριαδικός; 

Ότι ενηνθρώπησε το δεύτερο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος;

Ότι, με την Πεντηκοστή, μας έστειλε το Άγιο Πνεύμα για να μας οδηγεί εις πάσαν την αλήθεια;

Ότι θα γίνει η Β΄ Παρουσία και η τελική κρίση που θα οδηγήσει τους μεν δικαίους στην Βασιλεία των Ουρανών και τους αμετανόητους στην αιώνια κόλαση;

Δεν γνωρίζουμε τον νουν του Κυρίου ότι μας θέλει να εφαρμόζουμε τις εντολές του Ευαγγελίου ως απαραίτητο όρο σωτηρίας;

Δεν γνωρίζουμε τον νουν του Κυρίου ότι πρέπει να είμαστε ταπεινοί και ελεήμονες προς τους εχθρούς μας; Και τόσα άλλα. 

Επομένως για ποιο λόγο εξανιστάμεθα, όταν κάποιος λέγει ότι ο Θεός, που τιμωρούσε πάντοτε παιδαγωγικά τους ασεβείς άρχοντες του λαού όταν έπεφταν σε σοβαρές αμαρτίες, είναι φυσικό και τώρα να τιμωρεί παιδαγωγικά τον Εκκλησιομάχο Τσίπρα αλλά και τον λαό που χειροκροτεί την ασέβειά του; 

Δεν συνειδητοποιούμε ότι οι άθεοι, αρνησιπάτριδες και Εκκλησιομάχοι κυβερνώντες δεν είναι απλά εκκοσμικευμένοι άρχοντες, αλλά συνειδητοί χριστιανομάχοι; 

Βεβαίως ο Θεός, με την παιδαγωγική επίσκεψη που παρεχώρησε να γίνει στην Αττική, μπορεί να είχε υπόψη Του ένα εκατομμύριο λόγους γιατί έκανε αυτήν την παραχώρηση, εντελώς ανεξιχνίαστους από μας. 

Αλλά σε τι σφάλλει αυτός που υποδεικνύει ότι η αντιχριστιανική μανία των άθεων και ασεβών αρχόντων, που γίνεται ενθουσιωδώς δεκτή ή είναι αδιάφορη στον λαό, ευθύνεται για τις Θεομηνίες και άλλα κακά που μας βρίσκουν;

4.) Ο Θεός δεν τιμωρεί, μας διαβεβαιώνουν. 
Καταρχήν μπορούμε να μάθουμε γιατί συγχύζουν τις παιδαγωγικές επισκέψεις του Θεού στην ζωή μας με την τιμωρία;

Πώς κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο Θεός δεν επεμβαίνει συνεχώς παιδαγωγικά στην ζωή μας; Ποια δεδομένα τους έπεισαν περί του αντιθέτου;

1.) Η έξωση των πρωτοπλάστων από τον παράδεισο και οι φοβερές αρές που έδωσε ο Θεός στους πρωτόπλαστους; 

2.) Ο κατακλυσμός του Νώε, με τον οποίο έπνιξε ο Θεός τους ανθρώπους, επειδή ήταν δοσμένοι στις αδικίες και στα σαρκικά αμαρτήματα; 

3.) Τι λέγει το 25ον κεφάλαιο του Ματθαίου για την Β΄ Παρουσία; Δεν λέγει ξεκάθαρα ότι θα σταλούν οι άνομοι στο πυρ το εξώτερον τω ητοιμασμένω τω διαβόλω και τοις αγγέλοις αυτού;

4.) Δεν άκουσαν για την σφαγή των ιερέων της αισχύνης του Βάαλ, από τον Προφήτη Ηλία, που διέταξε ο ίδιος ο Θεός;  

5.) Δεν είπε ο Θεός στον Ιησού του Ναυή να εξολοθρεύσει τους Χαναανίτες;

6.) Δεν πληροφορήθηκαν τι συνέβη στα Σόδομα και στα Γόμορρα; 

7.) Αγνοούν ότι, στις Πράξεις των Αποστόλων, οι βλάσφημοι και οι ασεβείς τιμωρήθηκαν ακόμη και με θάνατο; 

8.) Το βιβλίο του Τριωδίου, όταν ενθυμούμεθα το Ευαγγέλιο της Κρίσεως, δεν αναφέρει ρητά ότι ο Θεός της αγάπης είναι και Θεός Δικαιοκρίτης; Λανθασμένα κατηχεί η Εκκλησία για τόσους αιώνες τους πιστούς;

Ας, αφήσουμε, λοιπόν, 

1.) τις υψηλές θεολογίες, 

2.) τις φιλο-Τσιπρικές τοποθετήσεις, και 

3.) τις Νεορθόδοξες κρυπτο-Ωρινενιστικές αναλύσεις και ας επικεντρώσουμε την προσοχή μας στο “εν ου έστιν χρεία”: Στην μετάνοια, την προσωπική μας μετάνοια, στην μετάνοια των αρχόντων πολιτικών και εκκλησιαστικών, αλλά και του λαού.
Αλλοιώς πρόσωπο Θεού δεν θα δούμε! 

Και ας σταματήσουμε να διαρρηγνύουμε τα ιμάτιά μας, επειδή κάποιοι μιλούν για τις προσωπικές ευθύνες όλων μας, αλλά και των ασεβών αρχόντων που κήρυξαν ανοιχτό πόλεμο εναντίον της πίστης μας και προκαλούν την οργή του Θεού.

No comments:

Post a Comment