Thursday, January 23, 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΠΡΟΙΚΟΝΝΗΣΟΥ κ. ΙΩΣΗΦ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΤΟΥ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ



ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΠΡΟΙΚΟΝΝΗΣΟΥ κ. ΙΩΣΗΦ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΤΟΥ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ
=============

Ἀγαπητὲ κ. Τελεβάντο,

Μὲ ὄχι εὐχάριστη ἔκπληξι εἶδα, κατόπιν ὑποδείξεως φίλων, κείμενα στὸ ἰστολόγιό σας ποὺ ἀφοροῦν στὴν Ἱερὰ Ἀρχιεπισκοπὴ Αὐστραλίας, τὸν Ποιμενάρχη της, τὴν ὑγεία του καὶ διάφορα ὑποθετικὰ σενάρια γιὰ τὴν ἑπόμενη μέρα.

Πρωτίστως παρακαλῶ πολὺ νὰ ἀπεμπλακῆ τὸ ὄνομά μου ἀπὸ τὴν ὅλη ὑπόθεσι. Παρὰ τὰς ἐνδεχομένας πικρίας μου ὀφείλω εὐγνωμοσύνην πρὸς τὸ πρόσωπον τοῦ συγκεκριμένου Ἀρχιεπισκόπου καὶ δὲν ἐπιθυμῶ εἰς μίαν δύσκολον καμπὴν τῆς ζωῆς του νὰ πικραίνεται ἐξ αἰτίας μου, ἔστω καὶ ἀθελήτως μου.

Ἐξ ἑτέρου, ἡ  Μήτηρ Ἐκκλησία καὶ ὁ σεπτὸς Παναγιώτατος Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης μας ἔχουν ὅλη τὴν σύνεσι καὶ τὴν σοφία γιὰ τὸν δεξιὸ χειρισμὸ καὶ  τὴν κατὰ Θεὸν ρύθμισι τῶν ἐκκλησιαστικῶν πραγμάτων καὶ οἱαδήποτε ἔξωθεν ὑπόδειξις περὶ τοῦ κατὰ περίπτωσιν πρακτέου παρέλκει.

Καὶ πάλιν σᾶς παρακαλῶ περὶ τῆς ἀποσυνδέσεως τοῦ ὀνόματός μου ἀπὸ τὰ ἀνωτέρω.

Εὐχέτης πρὸς Κύριον,

+ Ὁ Μητροπολίτης Προικοννήσου  Ἰ ω σ ή φ

Πειραιεύς, 23-1-2014

1 comment:

  1. ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΘΛΙΨΗ ΜΑΣ ΑΝ ΚΑΘ' ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΓΙΝΑΜΕ ΠΡΟΞΕΝΟΙ ΘΛΙΨΗΣ ΣΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟ.

    Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΤΟΥ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΕΒΑΣΤΗ.

    ΟΙΚΟΘΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΟΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΚΟΔΟΞΟΥ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ, ΟΥΤΕ Η ΕΚΚΛΗΣΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ.

    ReplyDelete