Monday, January 20, 2014

Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΥΔΗ ΠΟΥ ΑΡΑΔΙΑΣΕ



Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΥΔΗ ΠΟΥ ΑΡΑΔΙΑΣΕ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
============

Μόλις πρόσεξα βίντεο, που ανάρτησε ο κ. Δημήτρης Σωτηρόπουλος ο Ανάργυρος, με συνέντευξη που πήρε του π. Βασίλειου Βολουδάκη, στο οποίο ο σεβαστός και λίαν μοι αγαπητός Γέροντας -καίτοι κληρικός ων- ψεύδεται ασύστολα για πολλά θέματα.

Και γίνομαι συγκεκριμένος:

1.) Ισχυρίστηκε ότι πολλά πνευματικά παιδιά του Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου επικοινώνησαν μαζί μου για να εκφράσουν τη διαφωνία τους με όσα γράφω για τις παρεμβάσεις του π. Βασίλειου στην πολιτική.

Ουδέν τούτου αναληθέστερον.

Ο μόνος που μου τηλεφώνησε πρόσφατα είναι φίλος στρατηγός, ο οποίος συμμετέχει ενεργά στο κόμμα του π. Βολουδάκη και στον οποίο εξήγησα ότι, αν ο π. Βασίλειος ασχημονεί με την “Κοινωνία,” οφείλεται αποκλειστικά σε ένα λόγο: Στο ότι ο π. Επιφάνιος δεν υπάρχει πια μεταξύ μας και έτσι ο κάθε κατεργάρης σηκώθηκε από τον πάγκο του και λέγει και κάνει ότι θέλει. 

Αν ζούσε ο π. Επιφάνιος, όχι μόνον δεν θα συνέχιζε τις κομματικές του δραστηριότητες ο π. Βασίλειος, αλλά ούτε που θα τολμούσε να διανοηθεί να συγκροτήσει την “Κοινωνία”. 

Δυστυχώς σήμερα δεν υπάρχει -ούτε εξ αποστάσεως- ανάστημα όπως του π. Επιφάνιου που να έχει το κύρος να βάζει στη θέση τους όσους ασχημονούν.

Σε κάθε περίπτωση, όχι μόνον δεν επικοινώνησαν μαζί μου πνευματικά παιδιά του Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου για να με αποτρέψουν να ασκώ κριτική εναντίον των παποκαισαρικών και μακρακιστικών θεωριών και πρακτικών του π. Βασιλείου, αλλά επιπλέον τον πληροφορώ ότι πνευματικά παιδιά του μακαριστού Γέροντα με πληροφόρησαν για τις ασχημίες που συμβαίνουν στον Αγιο Νικόλαο Πευκακίων. 

Κάνει καλά, λοιπόν, ο σεβαστός μου Γέροντας να μην ψεύδεται ότι δήθεν πολλά πνευματικά παιδιά του Γέροντα μου συνέστησαν να μην ασκώ κριτική στον π. Βασίλειο για την ενασχόλησή του με το συγκεκριμένο κόμμα.

2.) Δεύτερο ψέμα που εκστόμισε ο π. Βασίλειος Βολουδάκης, στην εν λόγω συνέντευξή του με τον κ. Δημήτριο Σωτηρόπουλο τον Ανάργυρο, είναι ότι δήθεν αρνήθηκα διάλογο για τις θέσεις που διατυπώνω για το Μακρακιστικό κόμμα “Κοινωνία” και για την απαράδεκτη συμμετοχή του π. Βασιλείου σ’ αυτό.

Ουδέν τούτου αναληθέστερον.

Πρότεινα -ΚΑΤ’ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ μάλιστα- να διεξαχθεί διάλογος για όλα τα θέματα που αφορούν την “Κοινωνία” ταυτόχρονα από το ιστολόγιό μου και από τις φιλόξενες στήλες του “Ορθοδόξου Τύπου”. 

Τώρα προσθέτω και από το ιστολόγιο του κόμματος “Κοινωνία” και από τις στήλες του περιοδικού “Ενοριακή Ευλογία” και από το ιστολόγιο "Ελλάς - Ορθοδοξία" του κ. Δημήτριου Σωτηρόπουλου του Ανάργυρου.

Επομένως γιατί ψεύδεται ασύστολα ο π. Βασίλειος ότι δήθεν είμαι απρόθυμος να διαλεχθώ δημόσια για το θέμα;

Σε κάθε περίπτωση “Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα”. 

Αν ενδιαφέρεται να διεξάγει αυτόν το διάλογο ο π. Βασίλειος είμαι ολοπρόθυμος και τώρα. 

Τα λοιπά είναι ασύστολα ψεύδη και είναι γνωστό ποιος είναι ο “πατέρας του ψεύδους”.

3.) Ο π. Βασίλειος επίσης ψεύδεται ασύστολα όταν λέγει ότι μόνον εγώ έχω αντίρρηση για τις μακρακιστικές και παποκαισαρικές θεωρίες και πρακτικές του.

Η αλήθεια είναι ότι ο ίδιος είναι απομονωμένος. Αλλά και κληρικοί που τον υποστήριξαν σε κάποια φάση -όπως λ.χ.  Σεβ. Πειραιώς-, αποστασιοποιήθηκαν από τις πρακτικές του και χαρακτήρισαν το κόμμα του “κομματίδιο” και διαχώρισαν τη θέση τους από αυτό.

Αφού, όπως λέγει ο π. Βασίλειος, μόνον εγώ διαφωνώ με τις πρακτικές του, γιατί δεν μας λέγει ποιες είναι οι απόψεις των πατέρων που περιβάλλουν τον π. Σαράντη, τον π. Θεόδωρο Ζήση, την αδελφότητα ο “Σωτήρ” και όλες  γενικά τις οργανώσεις;

Ποιος επίσκοπος της Εκκλησίας της Ελλάδος υποστηρίζει τις θέσεις του;

Και μετά από αυτά ψεύδεται ότι μόνον εγώ έχω αντίρρηση για τις κακοδοξίες που διατυπώνει;

4.) Οσο για την απειλή να μου υποβάλει μήνυση επειδή θεωρώ κακόδοξες τις θεωρίες και την πρακτική του, απαντώ ότι οι θεολογικές συζητήσεις δεν είναι δουλειά των δικαστηρίων και της υπηρεσίας δίωξης του ηλεκτρονικού εγκλήματος. 

Αλλά αν ο ίδιος θέλει να προχωρήσει με αυτή τη διαδικασία let me not stand in his way και ας έχει υπόψη του ότι αυτοί οι λεονταρισμοί μου προκαλούν καγχασμό.

5.) Διερωτάται ο π. Βασίλειος γιατί αποκαλώ το κόμμα του μακρακιστικό. 

Μήπως θυμάται ο σεβαστός και αγαπητός μου Γέροντας ποιος είναι ο κληρικός που απάντησε στους αδελφούς της “Χριστιανικής Δημοκρατίας” ότι το κόμμα του δεν μπορεί να συνεργαστεί μαζί τους επειδή η “Χριστιανική Δημοκρατία” είναι μακρακιστικό κόμμα;

Μπορώ να μάθω βάσει ποιας λογικής ο ίδιος μπορεί να χαρακτηρίζει ένα κόμμα μακρακιστικό, ενώ άλλοι δεν μπορούν να αποδίδουν στο δικό του το κόμμα αυτό τον χαρακτηρισμό; 

Δεν είναι ντροπή ένας κληρικός να ψεύδεται ασύστολα -και μάλιστα για τόσα πολλά θέματα-, όπως κάνει ο π. Βασίλειος Βολουδάκης στη συνέντευξη που έδωσε στον κ. Δ. Σωτηρόπουλο;

No comments:

Post a Comment