Tuesday, May 22, 2012

ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ "ΣΥΡΙΖΑ"












ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ “ΣΥΡΙΖΑ”

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Διαβάζουμε σε ιστολόγιο φιλικότατα προσκείμενο στον σεβαστό μας πρωτοπρεσβύτερο Βασίλειο Βολουδάκη το ακόλουθο σχόλιο:

“Το θέμα του π. Βολουδάκη, ας σχολιάζουμε μετά τις εκλογές, πάντως το θέλημα του Θεού θα γίνει, ό,τι και να κάνουμε εμείς.”

Απάντηση στην πρόταση για “το θέμα του π. Βολουδάκη, ας σχολιάσουμε μετά τις εκλογές”, θα δώσουμε στη συνέχεια, και θα επανέλθουμε - συν Θεώ - λίαν συντόμως για το ότι “το θέλημα του Θεού θα γίνει, ότι και να κάνουμε εμείς”.

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ
________

Το θέμα σας, π. Βασίλειε, - σεβαστέ και προσφιλή μας Γέροντα - δεν θα το συζητήσουμε ΜΟΝΟΝ μετά τις εκλογές.

Θα το συζητήσουμε ΚΑΙ τώρα.

Πώς θα μπορούσαμε να μην προβληματίσουμε τους αδελφούς μας - με αγάπη πάντοτε και με πολύ σεβασμό - για την αδίστακτη παράβαση των Ιερών Κανόνων που μετέρχεστε και την προσπάθεια θεμελίωσης του απαισιότατου Παποκαισαρισμού σε ορθόδοξο έδαφος;

Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΕΠΙΒΑΛΛΛΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ
________

Ο νόμος της άδολης αγάπης, παππούλη μου, επιβάλλει να ελέγξουμε “πάλιν και πολλάκις” το αιρετικό σας φρόνημα για τη δική σας σωτηρία, για τη σωτηρία των πλανηθέντων αδελφών μας, αλλά ΚΑΙ για τη δική μας σωτηρία, επειδή ασφαλώς αναπολόγητοι θα παραστούμε στο βήμα του Δίκαιου Κριτή αν από αμέλεια δεν σας υποδείξουμε την παραχάραξη των όρων της πίστης μας.

Σωστά; Ποιος νουνεχής άνθρωπος θα έλεγε πως όχι;

ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΕΙΧΘΕΙ Η ΠΛΑΝΗ
________

Αρα τώρα, hic et nunc, προεκλογικά είναι κατεξοχήν η ώρα να ελέγξουμε - με τον απόλυτο σεβασμό και την απεριόριστη αγάπη - που καλώς οίδατε - τρέφουμε προς το σεπτό σας πρόσωπο, τις ετεροδιδασκαλίες που εισάγετε και να στηλιτεύσουμε - από αγάπη και μόνον - τις αδίστακτες παραβάσεις των Ιερών Κανόνων τις οποίες μετέρχεστε.

ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΟΙ ΚΑΙ ΕΘΝΟΜΕΙΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ “ΣΥΡΙΖΑ” ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
________

Επιπλέον - όπως αντιλαμβάνεστε - πρέπει να προβληματίσουμε καθηκόντως τους ψηφοφόρους του Μακρακιστικού κόμματος “Κοινωνία”, που ιδρύσατε και το οποίο καθοδηγείτε από τα παρασκήνια ως “αγιατόλλαχ”, ότι θα αποδειχθείτε - υμείς τε και αυτοί - όργανα του “Σύριζα”, διότι εν τω μέτρω των δυνατοτήτων σας θα βοηθήσετε το Εκκλησιομάχο και εθνομειοδοτικό αυτό κόμμα να καταστεί πρώτο κόμμα και να γίνει κυβέρνηση για να ξεθεμελιώσει ότι απέμεινε όρθιο στον τόπο μας.

Η ΠΑΠΟΚΑΙΣΑΡΙΚΗ ΠΛΑΝΗ ΕΙΝΑΙ “ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ”
_________

Ας μην ξεγελιόμαστε, Γέροντά μου. Είστε κυριολεκτικά το “αυγό του φιδιού”, για να χρησιμοποιήσουμε μια προσφιλή στις ημέρες μας έκφραση, που πρέπει να συντρίψουμε μέσα στο κέλυφος. Οταν λέμε “αυγό του φιδιού” δεν εννοούμε φυσικά εσάς προσωπικά - άπαγε της απρέπειας και της έλλειψης απόλυτου σεβασμού και ανυποκρίτου αγάπης που τρέφουμε προς το σεπτό σας πρόσωπο - αλλά της παποκαισαρικής πλάνης που πρεσβεύετε.

ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΕΚΒΑΣΗ
_________

(Εδώ ας μας επιτραπεί μια σχετική φιλολογική παρέκβαση. Λίγοι γνωρίζουν ότι η έκφραση “το αυγό του φιδιού” έλκει την καταγωγή της στο έργο του William Shakespeare - Julius Caecar Act 2 Scene 1:

“And therefore think him as a serpent's egg,
Which, hatch'd, would as his kind grow mischievous,
And kill him in the shell!

Julius Caesar Act 2, scene 1, 32–34.

Μεγαλείο ε;! Αθάνατε Σαίξπηρ!

Παρόμοιες αναφορές συναντούμε σε άλλα έργα του μεγάλου δραματουργού κυρίως στον King John, IV, ii, 93 και Richard II, I, i, 13.)

Επιστρέφουμε στο θέμα μας μετά την σύντομη φιλολογική παρέκβαση.

ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΞΕΓΥΜΝΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΑΣ ΦΡΟΝΗΜΑ
_________

Τώρα λοιπόν, Γέροντά μου, είναι η ώρα να ξεγυμνώσουμε το αιρετικό σας φρόνημα.

Τώρα είναι η ώρα να προβληματίσουμε, από αγάπη και σεβασμό προς το πρόσωπό σας - ποιος το αμφιβάλλει; - τον κίνδυνο των ετεροδιδασκαλιών που εισάγετε, και την άμεση ανάγκη να τερματίσετε πάραυτα και αμελλητί τις αντικανικότατες παραβάσεις των Θείων και Ιερών Κανόνων που μετέρχεστε, οι οποίες και τη σωτηρία της ψυχής σας - ως εικός - βάζουν σε έσχατο κίνδυνο, αλλά και πλήθους πιστών.

Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΑ
__________

Θα μου αντιτείνετε ίσως: Αλλά η συζήτηση αποκλείεται και μετά τις εκλογές;

Αστειεύεστε, πάτερ μου;

Ασφαλώς και δεν αποκλείεται!

Επιβάλλεται ανυπερθέτως να συνεχιστεί σε όλα τα επίπεδα εκτός αν μετανοήσετε για τις κακοδοξίες και αποκηρύξετε τις πλάνες.

Αρκετόν τη ημέρα η κακία αυτής.

"Carpe diem", παππούλη μου.

Τώρα θα ενεργήσουμε καθηκόντως!

Επιβαλλόμενον καθήκον και γαρ!

Οσον για την αύριον ουδόλως αμφιβάλλουμε!

"Θα μεριμνήση τα εαυτής."


ΘΕΡΜΩΣ ΙΚΕΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΝΑ ΣΑΣ ΦΩΤΙΣΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ
__________

Για ένα να είστε απολύτως βέβαιος, Γέροντά μου. Οτι εμείς αναξίως στο μεταξύ - καθηκόντως πάντοτε και με άπειρη αγάπη και βαθύτατο σεβασμό προς το σεπτό σας πρόσωπο - τολμούμε να εκτείνουμε τις αμαρτωλές μας χείρες προς τον Ουρανό και να ικετεύουμε τον Κύριο του ελέους θερμά υπέρ των υμετέρων αμαρτημάτων και των του λαού - που σας ακολουθεί - αγνοημάτων.

Παίρνετε πολλούς ανθρώπους στο λαιμό σας με τις ετεροδιδασκαλίες σας, παππούλη μου.

Σας παρακαλούμε όμως θερμά: Μη βασιστείτε, πάτερ μου, στις αμαρτωλές προσευχές μας. Κάνετε το καθήκον σας και μην αμφιβάλλετε ουδόλως. “Φιλάνθρωπος ο Δεσπότης”!

ΕΠΙΜΥΘΙΟ
__________

Σε τρία τουλάχιστον ιστολόγια πρόσεξα τις προτροπές καλών πατέρων και αδελφών, οι οποίοι με προέτρεψαν να μην εκζητήσω εκδίκηση για την λιβελλογραφία του π. Μελέτιου Βαδραχάνη και για τα σχετικά σχόλια του σεβαστού μας π. Βασιλείου Βολουδάκη που την συνοδεύουν.

Ελπίζω ότι - μετά την ανάγνωση του άρθρου μου - αντιλαμβάνονται ότι ουδόλως επέτρεψα στον εαυτό μου να πέσει στο επίπεδο των λιβελλογράφων.

Διατηρώ την ελπίδα ότι οι καλοί αναγνώστες θα διαπιστώσουν επίσης ότι - σε όλες τις αναφορές που θα έχουμε για το θέμα καθημερινά τουλάχιστον μέχρι της ημέρας των εκλογών - η προσπάθεια να εξοντώσουμε το φίδι της παποκαισαρικής πλάνης ουδόλως θα μειώσει την αγάπη και το σεβασμό προς το πρόσωπο του π. Βασιλείου και ουδόλως θα φεισθούμε λόγων αγάπης και σεβασμού προς το σεπτό του πρόσωπο.

No comments:

Post a Comment