Wednesday, June 30, 2021

Ο π. Β. ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΕΣΠΑΣΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ!



ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΘΕΟΣ!

Ο π. Β. ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΕΣΠΑΣΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ!


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=====


Ο δικηγόρος μου με πληροφόρησε σήμερα ότι ο σεβαστός και προσφιλής π. Βασίλειος Βολουδάκης, ο Μακρακιστής, έσπασε κυριολεκτικά τα μούτρα του στο δικαστήριο που είχε προσφύγει εναντίον μου από το οποίο ζητούσε


1.) Να μου απαγορεύσει να αναφερθώ στο μέλλον στον ίδιο και να πληρώνω 1.000 ευρώ κάθε φορά που κάνω αναφορά στο σεπτό του πρόσωπο. 


Τόσο πολύ τρέμει την κριτική που του ασκώ ώστε προσπαθεί να με φιμώσει με απόφαση δικαστηρίου ο σεβαστός πατήρ. Είναι το δημοκρατικό και πατρικό του ένστικτο φαίνεται που 

τον καθοδηγεί να 

ενεργεί έτσι.

2.) Να του ζητήσω συγγνώμη (Γιατί άραγε; Παραβαίνω -όπως ο ίδιος- τους Ιερούς Κανόνες ή διδάσκω την πλάνη του Παποκαισαρισμού-Μακρακισμού;)


Ή μήπως νομίζει ότι, αν με αναγκάσει εμένα να σιωπήσω, ότι καθάρισε και με τον Θεό;


3.) Να του δώσω 150.000 ευρώ ως αποζημίωση για την δήθεν ψυχική οδύνη που του προκάλεσα. 


Τώρα ακόμη και να με καταδίκαζε το δικαστήριο απορώ που θα έβρισκα 150.000 ευρώ, αφού δεν έχω κανένα περιουσιακό στοιχείο, δεν διαθέτω κανένα μεταφορικό όχημα και ο λογαριασμός μου στην τράπεζα είναι τριψήφιος αριθμός που επαρκεί μόνο για να μπορώ να πληρώνω τους λογαριασμούς μου. Όσο για το μοναδικό μου εισόδημα -η σύνταξη που παίρνω- κυμαίνεται κάτω από τα όρια της φτώχειας για τα Κυπριακά δεδομένα.


Το δικαστήριο απέρριψε την προσφυγή του σεβαστού πατρός και παρέθεσε σειρά επιχειρημάτων για ποιο λόγο η αγωγή του ήταν 

εκτός του νομικού 

πλαισίου.

Εκφράζω ανυπόκριτη την χαρά μου επειδή οι φασιστικές μεθοδεύσεις του σεβαστού πατρός απερρίφθησαν και ελπίζουμε ότι σε κάποια στιγμή ο δικομανής αυτός κληρικός θα πληροφορηθεί ότι οι Ιεροί Κανόνες απαγορεύουν την προσφυγή κληρικών σε πολιτικά δικαστήρια για να λυθούν Εκκλησιαστικά προβλήματα και θεολογικές διαφορές.


Με όλη μας την καρδιά ευχόμαστε στο σεβαστό και προσφιλή μας π. Βασίλειο να πάρει ριζικές αποφάσεις ώστε να απαλλάξει την Εκκλησία και τον “Ορθόδοξο Τύπο” από την ζημιογόνο παρουσία του.


Μια αυτοκαθαίρεση ίσως;! Ότι πιο ωφέλιμο για τον ίδιο και την Εκκλησία.!!!

1 comment:

  1. Αυτά είναι ! Οι παπάδες πηγαίνουν στα δικαστήρια για μαλλί και βγαίνουν κουρεμένοι ! Τί ξέρουν οι δικαστές απο τις θεολογικές έννοιες , τί σημαίνει αιρετικός , οικουμενιστής , Μακρακιστής κ.τ.λ. ? Γι αυτούς αυτά τα θέματα είναι tabula rasa . Άν γι' αυτά τα θέματα πηγαίναμε στα δικαστήρια , τότε οι δικαστές δεν θάπρεπε νά κάνουν άλλη δουλειά . Τότε θάπρεπε ο πατριάρχης , ο Δημητριάδος , ο Μεσσηνίας νά είχαν χώσει στη φυλακή όλη την εκκλησία και μόνο τα αμνοερίφια νά είχαν μείνει απ' έξω για νά τους χειροκροτούν βελάζοντας .

    Όμως ακόμα οι ιδέες δεν έχουν ποινικοποιηθεί . Δηλαδή άν πούμε οτι η κλοπή είναι αδίκημα , δεν μπορεί ο κλέφτης νά μας πεί οτι τον προσβάλαμε ! Αυτό έλειπε !

    Σεβαστέ π. Βασίλειε θά πρέπει νά καταλάβετε οτι κάτι δεν πάει καλά μέ τα θέματά σας . Δεν φταίει ο Τελεβάντος . Και οι κρίνοντες κρίνονται ! Άν ο Τελεβάντος είναι άδικος ή επίμονος ή επέλεξε μία φωτογραφία σας , που δεν φαίνεστε όμορφος , και αυτός κρίνεται πρώτα απο τον Θεό και ύστερα απο τους ανρθώπους . Η κρίση και η κριτική είναι ελεύθερη . Σε λοβοτομή θα υποβληθούμε ?

    Μία φίλη γιατρός στο επάγγελμα , όταν είχα και εγώ μία δικαστική περιπέτεια απο έναν παπά επίδοξο
    αναμορφωτή της Θείας Λατρείας , μου έλεγε :

    " πρόσεχε νά μή σε χώσ'νε μέσα " !

    Αυτό το " χώσ'νε " ! Όταν ακούω κάτι τέτοια λέω , πού είναι οι άνθρωποι του χωριού μου νά ακούσω την λαλιά τους . Σαν τις δροσερές πηγές του ! Η κακούργα η μόρφωση !

    ReplyDelete