Tuesday, October 23, 2012

ΔΙΑΛΟΓΟΣ “ΚΑΙΡΟΣ”κόπου - ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ ΝΑΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ (ΓΟΝΤΙΚΑΚΗ) ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ





ΔΙΑΛΟΓΟΣ “ΚΑΙΡΟΣ”κόπου ΚΑΙ κ. ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ ΝΑΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ (ΓΟΝΤΙΚΑΚΗ) ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
================


Λυκούργος Νάνης είπε:

Είναι αναμφισβήτητα παρήγορο το γεγονός ότι μετά το σεβαστό καθηγούμενο της Ιεράς Μονής Οσίου Γρηγορίου του Αγίου Όρους και ο πατήρ Βασίλειος Ιβηρίτης διαβλέπει την προδοσία που συντελείται με τα πιλοτικά προγράμματα Θρησκευτικών. Τι έχουν επ’ αυτών των δεδομένων να πουν ο μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος και κάποια απ’ τα μέλη του ΚΑΙΡΟΥ;


Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Έχουν να πουν ότι ο σεβαστός π. Βασίλειος δεν διάβασε το νέο Π.Σ.. Αυτό!

Λυκούργος Νάνης είπε:

Μου προξενεί εντύπωση η ευκολία και προχειρότητα με την οποία απάντησε ο ανώνυμος. 

Αντί να καταθέσει ουσιώδη αντιρρητικό λόγο στα όσα σοβαρά και τεκμηριωμένα κατέθεσε με την παρέμβασή του ο ειρημένος αγιορείτης ηγούμενος και τα οποία εξ αντικειμένου στοιχειοθετούν μομφή για τους συντάκτες των εν θέματι προγραμμάτων σπουδών αυτός ισχυρίζεται ότι ο ηγούμενος δε διάβασε το νέο Π.Σ. 

Καταρχήν πώς είναι τόσο βέβαιος για κάτι τέτοιο; 

Αλλά ακόμη κι αν κάτι τέτοιο ισχύει δεν αναιρεί το γεγονός ότι στην κριτική της ΠΕΘ αφενός περιλαμβάνεται ευάριθμος αριθμός απασπασμάτων των όσων διαλαμβάνει το νέο Π.Σ. που είναι ικανά να πείσουν τον κάθε απροκατάληπτο αναγνώστη για το γέμον πανθρησκειακού προσανατολισμού και περιεχομένου νέο Π.Σ. αφετέρου δε έχουν δει και ευτυχώς το φως της δημοσιότητας εκατοντάδες τεκμηριωμένων κριτικών προσεγγίσεων από συλλογικούς θεολογικούς φορείς, ακαδημαικούς θεολόγους και παιδαγωγούς, σχολικούς συμβούλους, ιερές μονές, ιεραποστολικές αδελφότητες, ιστολόγια και καθηγητές θεολόγους όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης που καταδεικνύουν με ακαταμάχητα επιχειρήματα τις ολέθριες για τους μαθητές των σχολείων συνέπειες της κατάργησης του κατηχητικού -ομολογιακού χαρτακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών.


ΠΗΓΗ:

Ακτίνες

No comments:

Post a Comment