Saturday, August 27, 2011

ΠΡΟΣΕΥΧΗ: "ΚΥΡΙΕ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΟΥ"


ΠΡΟΣΕΥΧΗ: “ΚΥΡΙΕ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΟΥ"


Του Μητροπολίτη Χαλκίδος Νικόλαου (Σελέντη)

================


Κύριε, πάρε την ελευθερία μου και οδήγησέ την όπου θέλεις.


Πάρε την μνήμη μου και σβήσε και χάραξε ό,τι θέλεις.


Πάρε τη βούλησή μου και εκπαίδευσέ την στις άγιες εντολές Σου.


Πάρε το πνεύμα και χαρίτωσέ το με το λόγο Σου.


Μίλησε Σύ, Κύριε, στη ζωή μου, την αδύνατη, την αμαρτωλή! ...


Δείξον μοι, Κύριε.


*****


ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ κ. ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ ΝΑΝΗ

___________


Η παρατεθείσα απ’ τον αγαπητό ιστολόγο θαυμάσια προσευχή του εν αγίοις αναπαυομένου μακαριστού Νικολάου Σελέντη καταδεικνύει το μέγεθος της ταπείνωσης του αγίου ανδρός!


Ένα ήταν το αίτημα της ψυχής του!


Η ολοκληρωτική του παράδοση στο θέλημα του Θεού!


Να επαναλάβει τουτέστιν μαζί με το μεγάλο Απόστολο το ζω δε ουκέτι εγώ, ζει δε εν εμοί Χριστός!


Και η παράδοσή του αυτή φάνηκε στον πνευματικότατο και ευαγγελικότατο τρόπο με τον οποίο πολιτεύθηκε επί της γης αλλά και κυρίως στον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισε την παρά πάσαν έννοιαν ηθικής και δικαίου έκπτωσή του απ’ το μητροπολιτικό θρόνο της Χαλκίδας!


Ο μακαριστός γέρων π. Παίσιος έλεγε σε κάποιους νέους που τον επισκέφτηκαν ότι δεν είναι για τα πνευματικά τους μέτρα να τους πει πού βρίσκεται η ψυχή του αειμνήστου Νικολάου, του ταπεινού και αγίου που πρεσβεύει στο θρόνο του Θεού για τη νεολαία της πατρίδας μας που τόσο αγαπούσε ευρισκόμενος εν ουρανοίς στη συντροφιά της αγαπημένης του Υπεραγίας Θεοτόκου, των αγγέλων και των αγίων.


Εκφράζω τις θερμές μου ευχαριστίες στον Αναστάσιο γιατί μέσα απ’ το υπέροχο μπλογκ του προβάλλει άγιες μορφές!



ΠΗΓΗ:


Αναστάσιος


No comments:

Post a Comment