Wednesday, May 29, 2019

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΟΝΟΥΦΡΙΟΥ ΜΕ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΥΣ, ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ


ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΟΝΟΥΦΡΙΟΥ ΜΕ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΥΣ, ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ο Σεβ. Μητροπολίτης Ουκρανίας κ. Ονούφριος, o Προκαθήμενος της Αυτόνομης Εκκλησίας του Πατριαρχείου Ρωσσίας, συμπροσευχήθηκε, με την ευκαιρία της εθνικής επετείου της Ουκρανίας, με τους επικεφαλής των αλλόθρησκων, των αιρετικών, αλλά και των Σχισματικών που δρουν στην Ουκρανία.

Θλιβερό κατάντι! Με κανένα τρόπο και για κανένα λόγο δεν θέλω να δικαιολογήσω το ατόπημα. 

Για λόγους, όμως, αληθείας και δικαιοσύνης, είναι επιβεβλημένο να αναγνωριστεί ότι ο ενάρετος και παραδοσιακός Μητροπολίτης Ονούφριος βρίσκεται σε μέγγενη: Είναι άγρια στριμωγμένος, από την εχθρική προς την Δικαιοδοσία του πολιτική εξουσία της Ουκρανίας, αλλά και από το οικουμενιστικό Πατριαρχείο Μόσχας στο οποίο υπάγεται.

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΠΑΤΣΕΝ ΛΟΓΓΙΝΟΣ
___________

Στην Αυτόνομη Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας ανήκει και ο Σεβ. Αρχιεπίσκοπος Μπατσέν Λογγίνος, ο κορυφαίος αντιοικουμενιστής Μητροπολίτης της ανά την υφήλιο Ορθοδοξίας. 

Ως γνωστόν, ο Σεβασμιώτατος κ. Λογγίνος, για να ομολογήσει την πίστη του ορθόδοξα δεν δίστασε να προχωρήσει σε Αποτείχιση, να διακόψει δηλαδή το μνημόσυνο του Οικουμενιστή Πατριάρχη Ρωσσίας Κύριλλου. 

Ο Σεβ. Μπατσέν γνωρίζει ότι η φιλανθρωπία είναι ύψιστο καθήκον κάθε χριστιανού και μάλιστα επισκόπου.

Γνωρίζει, όμως, εξίσου καλά ότι για ένα χριστιανό και δή για ένα επίσκοπο (τουτέστιν φρουρό της πίστεως), πάνω από τους επισκοπικούς θρόνους και πάνω από το φιλανθρωπικό έργο είναι ακόμη πιο επιβεβλημένη η Ομολογία της Ορθοδόξου πίστεως.

Το πιο αξιοσημείωτο είναι ότι ο Σεβ. Μπατσέν Λογγίνος, με την διακοπή του μνημοσύνου του Πατριάρχη Κύριλλου, θέτει σε θανάσιμο κίνδυνο το τεράστιο φιλανθρωπικό έργο που οργάνωσε, η έκταση και η ποιότητα του οποίου έχουν ελάχιστα προηγούμενα στην δισχιλιετή Ιστορία της Εκκλησίας.

ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΜΠΑΤΣΕΝ
_______

Οίκοθεν νοείται ότι το ήθος, η Ομολογία και η ποιμαντική διακονία του Σεβ. Μπατσέν δεν ενοχλούν μόνον τους Οικουμενιστές, αλλά και τους Σχισματικούς που αυτοπροσδιορίζονται ως Αποτειχισμένοι.

Γι’ αυτό και ωρύονται σαν λυσσαμένα σκυλιά για να τον κατασπαράξουν!

Με ποια πρόφαση;

“Έχει έμμεση κοινωνία με τους Οικουμενιστές” ισχυρίζονται!!!

Και τι εννοούν με αυτό;

Ότι ο Σεβ. Μπατσέν προχώρησε σε Αποτείχιση, όπως οι Ιεροί Κανόνες επιβάλλουν και όχι σε Σχίσμα με όλη την Εκκλησία, όπως έκαναν οι ίδιοι.!!!

ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΜΟΛΥΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΠΡΟΙΚΟΝΝΗΣΟΥ ΩΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥΣ
_______

Και ποιοι είναι αυτοί που προσάπτουν αυτή την αισχρή συκοφαντία εναντίον του ακραιφνέστερου ομολογητή επισκόπου της Ορθοδοξίας των ημερών μας;

Όσοι έχουν ως στενό συνεργάτη τους, στο ιστολόγιο που διαχειρίζονται, Οικουμενιστή Μητροπολίτη του Οικουμενικού Πατριαρχείου, ο οποίος συμμετείχε στην Σύνοδο της Κρήτης της οποίας και τυγχάνει διαπρύσιος κήρυκας.!!!

Μολύνονται από την έμμεση κοινωνία με τους Οικουμενιστές, ισχυρίζονται οι Σχισματικοί της αντιπατερικής παράδοσης.

Και πώς δεν μολύνεται, άραγε, η αφεντιά τους όταν διατηρούν για χρόνια τώρα Οικουμενιστή και Κολυμπαρίτη Μητροπολίτη ως στενό συνεργάτη τους;

Go and figure! 

Λες και υπάρχει τρόπος να συνεννοηθείς με αμετανόητους Σχισματικούς.

Ο διάβολος τους χορεύει κυριολεκτικά στο ταψί. Έφτασαν στο σημείο 

1.) να επιτίθενται στον Μπατσέν Λογγίνο, τον ακραιφνέστερο ομολογητή επίσκοπο της Ορθοδοξίας,

2.) να αρνούνται να υιοθετήσουν την πρακτική που μας κληροδότησαν ο Άγιοι Ιουστίνος Πόποβιτς και Παίσιος για την Αποτείχιση, και

3.) να διασύρουν τον Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο ως αιρετικό και άσχετο με το κανονικό δίκαιο.!!!

Προφανώς τους κρατά χειροπόδαρα αλυσιδωμένους ο ίδιος ο Εωσφόρος, ενώ οι δυστυχείς νομίζουν ότι είναι Γρηγόριοι Παλαμάδες και Μάξιμοι Ομολογητές.!!! Τρομάρα τους!

9 comments:

  1. κ.Τελεβαντο, για τον π. Επιφάνειο η Π.Π έχει τεκμηριώσει με εκτενή αποσπάσματα και πράξεις ΑΓΙΩΝ τα σημεία που διαφοροποιείται.
    Ατυχέστατη και φτηνή δικαιολογία η σύγκριση των σύγχρονων αγίων γερόντων Παΐσιου και Ποποβιτς και των συνθηκών της εποχής τους με την σημερινή.
    Ο Παΐσιος αποτειχίστηκε όταν έπρεπε κάνοντας και την αρχική του οικονομία και αναζητώντας πλήρη επιβεβαίωση για τα καμώματα του Αθηναγόρα. Για τους επόμενους πατριάρχες δεν είχε βάσιμο και εμφανή λόγο να κάνει το ίδιο, εφόσον δεν είχε γνώση ή σαφή απόδειξη "γυμνή τη κεφαλή". Οταν η Ιερα κοινότητα του Α.Ορους ερευνούσε και εξέδωσε τις ανακοινώσεις για το θέμα των μονοφυσιτών, ο γέροντας ήταν κατάκοιτος και κεκοιμημένος αντίστοιχα. Επίσης δεν είναι εμφανές αν είχε δώσει γνωμοδότηση στην Ι.Κοινότητα να συντάξει το πρώτο κείμενο στα όρια της αρχικής οικονομίας. Ακόμη περιμένω από τους αγιοκατήγορους ΓΟΧ αποδείξεις για το αντίθετο. Παρομοίως, ο Αγ.Ιουστίνος δεν είχε οικουμενιστή μητροπολίτη, ενώ η Ιερά σύνοδος ελάχιστα πριν την κοίμηση του του ζήτησε γνωμοδότηση για την συμμετοχή στο Π.Σ.Ε και τα σχετικά. Η κατάσταση σαφέστατα ήταν τελείως διαφορετική, σε όρια επισήμανσης και οικονομίας, με ταπείνωση και αλληλοσεβασμό στην τοπική του εκκλησία, χωρίς επιβουλές εξουσιαστών, χωρίς φανερές συμπροσευχές (κ.τ.λ) και κυρίως πολύ λιγότερη πληροφόρηση από την σημερινή.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΜΦΑΝΗ, ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ ΦΑΝΕΡΗ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΡΥΦΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΟΥ ΥΠΟΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΕΠΙΜΕΛΩΣ ΚΑΙ ΜΕΝΟΥΝ ΑΡΝΟΥΜΕΝΑ ΣΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΛΕΓΧΟ.

      Προς υπενθύμιση και συνειδητοποίηση της διαφοράς της σημερινής κατάστασης και σεβόμενος την αντικειμενική έρευνα, επιτρέψτε μου να συνεισφέρω μία πηγή για τα δειλά και κρυφά οικουμενικά ανοίγματα του Πατριάρχη κατά την πρώτη του δεκαετία (του 90).
      Είναι ενημερωτικό δελτίο από το 2009 και ανήκει στον σύλλογο Φιλορθόδοξος Ένωσις Κοσμάς Φλαμιάτος, του Λαυρέντιου Ντετζιόρτζιο.
      Eκεί λοιπόν θα διαπιστώσει κάποιος, ότι όταν στο τέλος της δεκαετίας (99) το Άγιο Όρος προσπάθησε να ελέγξει τον Πατριάρχη στο φρόνημα λόγω αυτών που προφανώς ακούγονταν, ψευδέστατα και υποκριτικά ο Πατριάρχης απάντησε πλήρως ορθόδοξα, εμφανιζόμενος ως πολέμιος των συμπροσευχών. Δυστυχώς Λοιπόν μέχρι το Millenium, φαίνεται ότι δεν υπήρχε καμία, ατράνταχτα επιβεβαιωμένη, απόδειξη αιρετικού φρονήματος που να επιτρέπει την αποτείχιση.Ο Αγ.Κυριλος δεν διέκοψε το μνημόσυνο του Νεστόριου μέχρι της διαπιστώσεως φρονήματος με επιστολή και έπειτα έδωσε τελεσίγραφο μαζί με τον τότε Ρώμης για την απαιτούμενη επιστροφή του Νεστορίου εντός μικρού διαστήματος προ της διακοπής.
      ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΜΕ ΚΟΙΝΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΗΤΑΝ ΑΓΝΩΣΤΑ ΣΤΟ ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΜΑΧΑ ΑΣΚΗΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΤΕ, ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ. Κάλλιστα θα μπορούσε να πει κάποιος ότι πήγε για διάλογο και δεν συμπροσευχήθηκε ούτε συνλειτούργησε. Ακόμα και να έγιναν γνωστές οι συναντήσεις με φωτογραφία της εποχής, ο μετέπειτα έλεγχος δεν απέδωσε καρπούς και θα μπορούσαν να είναι δημοσιογραφικές αστοχίες και φουσκώματα.
      https://sites.google.com/site/orthodoxy1054/o-oikoumenikos-patriarches-k-bartholomaios-pseudetai-kai-loidorei-ton-lao-tou-theou

      Delete
    2. Η Π.Π. διαπράττει την απρέπεια νά επιχαίρει μέ την δικαστική καταδίκη ανθρώπων που ομολογούν και του κ. Τελεβάντου προσωπικά . Ξεχνούν οτι και ο πνευματικός τους είναι καταδικασμένος και καθηρημένος απο πολιτικό και εκκλησιαστικό δικαστήριο . Αποτελεί αυτό κριτήριο ;

      Η Π. Π. πρέπει νά πάρει μαθήματα αντικειμενικότητος απο τον κ. Τελεβάντο . Η Π.Π. δεν δημοσιεύει ποτέ σχόλια που δεν της αρέσει καθώς και άρθρα ακόμα και θιγομένων προσώπων

      Delete
    3. k.Λωρίτου, Δεν νομίζω να χαίρεται κανένας με την κατάσταση των ημερών μας. Από τα γραφόμενα διαφαίνεται ότι απλά χρησιμοποιήθηκε η δικαστική καταδίκη ως, επιπροσθέτως, αμυντικό στοιχείο για να τονιστεί η λανθασμένη πληροφορία για τον υποτιθέμενο συνεργάτη της Π.Π. Μπορεί να το εκλάβει αντικειμενικά κάποιος ως αντανακλαστικό ηθικής αυτοάμυνας και προστασίας.Δεν ξέρω την θέση της Π.Π για τη δικαστική οδό που ακολουθήθηκε για τέτοιο λόγο. Θα δεχτώ ότι είναι απρέπεια, μόνο εάν έχει τοποθετηθεί ξεκάθαρα αρνητικά προς τον κ. Τελεβάντο σε άλλο παλαιότερο άρθρο της και για την συγκεκριμένη υπόθεση. Από ότι είδα απλά επανέλαβε στο παρελθόν δημοσιογραφικά τον τίτλο συκοφάντης , λέξη που εμπεριέχεται στο αναρτημένο άρθρο του κ. Βολουδάκη το 2016. Ο κ. Τελεβάντος στην προκειμένη περίπτωση μίλαγε αστήρικτα στα μάτια της δικαιοσύνης. Σαφώς και ήθελε να ασκήσει έλεγχο εμπιστευόμενος ενδείξεις και τις ανώνυμες πηγές του. Υποψιασμένος προσπαθούσε να αφυπνίσει τη συνείδηση του ιερέα που πίστευε ότι έχει οργανωμένες πολιτικές επιδιώξεις. Άλλωστε όπως και ο ίδιος ομολόγησε , αν και δεν είναι επίσκοπος σκέφτεται "στρατηγικά", κάτι που προφανώς εντόπισε ο κ.Τελεβάντος και κατηγόρησε για έλεγχο του ορθόδοξου τύπου. Ο επηρεασμός ενός οργανισμού ή ομάδας ατόμων, ειδικά από κάποιον που φέρει τον εκκλησιαστικό τίτλο "πνευματικός καθοδηγητής", μπορεί να γίνει άνετα με ιδεολογικό τρόπο μέσω πειθώ και υπονόηση αγιοπνευματικής κατάστασης. Δεν χρειάζεται απαραίτητα συνωμοτική δομή και κατηγορηματική βεβαιότητα που εξέφραζε με την αρθρογραφία του ο κ.Τελεβάντος.

      Δεν είναι μόνο τι γράφεις αλλά και πως το εκφράζεις. Άλλο να πεις με σεβασμό "μήπως συνεργάζεσαι τελικά με τον τάδε γιατί έτσι και έτσι;" και άλλο χωρίς καμιά τεκμηρίωση σε δήλωση η άλλο στοιχείο να λες ότι "ξέρω ότι συνεργάζεσαι με αυτόν" , χωρίς να εξηγείς πως γνωρίζεις ή εφτασες στο συμπέρασμα. Έτσι θα μπορούσε να ελέγξει τον π.Β.Βολουδάκη με τον τρόπο των ερωτήσεων και μόνο εμφανών ενδείξεων , ώστε να μην υπάρχει ηθικό ή νομικό έρεισμα. Μεγαλύτερο ατόπημα διέπραξε και με την περίπτωση της Π.Π, όπου δεν υπήρξε δημοσιογραφικού τύπου υποψία, στοιχείο και επιβεβαίωση.

      Για την πολιτική δημοσίευσης σχολίων της Π.Π δεν γνωρίζω πέραν των αστήρικτων θέσεων ή επαναλήψεων απαντημένων. Από την στιγμή που κάποιος μπορεί να δημοσιεύσει εμμεσα τις κριτικές του σε άλλο blog, το αντίκτυπο είναι μικρότερο. Έχω δει πάντως αντίθετες απόψεις με επιχειρήματα και σεβασμό να δημοσιεύονται.

      Τέλος, είναι γνωστό διαχρονικά άλλωστε ότι, οι αποφάσεις της δικαστικής εξουσίας δεν συνάδουν πάντα με τον ορθόδοξο έλεγχο αιρετικών και εκκοσμικευμένων φρονημάτων των ποιμένων. Για το κράτος η εκκλησία είναι μόνο επίγειος φιλανθρωπικός οργανισμός με ψυχοκοινωνικές επεκτάσεις και οι ποιμένες εργάτες του με ανθρώπινα δικαιώματα εξασφάλισης κοινωνικής συνοχής επί της γης.
      Καλή μετάνοια να έχουμε όλοι μας,
      Βασίλειος.

      Delete
    4. Είναι πολύ δύσκολο, αγαπητέ Βασίλη, να απαντήσω στο συνονθύλλευμα των ανακριβειών, θεολογικών λαθών και ανιστόρητων πληροφοριών και εκτιμήσεων που παραθέτεις για την Αποτείχιση, γεγονός που αποδεικνύει περίτρανα ότι είσαι πολύ λίγος Θεολογικά παρόλη την αφόρητα μεγάλη ιδέα που τρέφεις για τον εαυτό σου.

      Θα χρειαζόμουν σειρά άρθρων για να απαντήσω όλες τι ανακρίβειες που παρέθεσες.

      Ειλικρινά δεν αξίζει τον κόπο να συζητάς με ένα αθεολόγητο και ανέντιμο πρόσωπο.

      Όσο για την στάση του π. Βασίλειου Βολουδάκη είναι τόσο ανέντιμη η τοποθέτηση σου ώστε δεν ξέρω αν πρέπει να απαντήσω.

      Ο σεβαστός πατήρ είναι ανέντιμο πρόσωπο αγαπητέ Βασίλη.

      Προσποιείται ότι δεν κατευθύνει τον "Ορθόδοξο Τύπο". Πόσο ανέντιμος μπορεί να είναι ένας άνθρωπος για να διαψεύδει και να οδηγεί κάποιον στην δικαιοσύνη για κάτι που όλοι γνωριζουν ότι έιναι αλήθεια.

      Το αφήνω στην κρίση σου, που ελπίζω να είναι πιο αξιόλογη από την θεολογική σου ανεπάρκεια.

      Εν γνώσει του ότι δεν μπορούσα να παραστώ στην δίκη με μήνυσε σε αναρμόδιο δικαστήριο για να με εξοντώσει ηθικά.

      Για τον σκοπό αυτό δεν δίστασε να με παρουσιάσει στον δικαστή ότι δήθεν τον συκοφαντώ ότι υποστηρίζει το τρισύνθετο του Μακράκη και γι' αυτό τον κατηγορώ σαν Μακρακιστή, ενώ γνωρίζει πολύ καλά ότι ο χαρακτηρισμός του ως Μακρακιστή αφορούσε αποκλειστικά την λοξα του Μακράκη να θέλει να κάνει την Εκκλησία κόμμα, όπως ακριβώς και ο σεβαστός πατήρ των Εξαρχείων.

      Delete
  2. φίλτατε Παναγιώτη, το να παραδέχεσαι ότι είναι πολύ δύσκολο να απαντήσεις, ενώ είναι γνωστό ότι έχεις διαφορετική αντίληψη και πολύχρονη εμφανέστατη αδυναμία να το κάνεις επί της ουσίας και τεκμηριωμένα, όχι σε μένα φυσικά, αλλά στον άνθρωπο (π.Ε.Τρικαμηνά) που έχει εντρυφήσει στην αγιογραφική και πατερική Σοφία επί του θέματος, σε τιμά ακόμα και αν δεν το επιδίωξες! Ας είμαστε όμως καταρχάς πιο ακριβείς, διότι είδα ότι ξεκίνησες άκρα εριστική επίθεση επί του προσωπικού και μάλιστα έφτασε στα όρια της κριτικής επί της θεολογικής μου επάρκειας και ιδέας περί αυτού. Τα συγκεκριμένα θέματα δεν είναι αμιγώς θεολογικά, για να είμαστε ακριβείς, αλλά σίγουρα εφάπτονται σοβαρά του σωτηριολογικού δόγματος και των θείων εντολών. Θα περίμενα σαν αδερφός που επιθυμεί την διόρθωση του σε τυχών σφάλμα, τουλάχιστον και σημαντικότατα στο "θεολογικό" μέρος που ανέφερες ότι θα είσαι λίγο έστω πιο συγκεκριμένος. Αναμένω λοιπόν διευκρινίσεις Επ'αυτού, διότι αλλιώς είναι κλασική συκοφαντική τακτική με λάσπη στον ανεμιστήρα για την παραγωγή ατελεύτητης αερολογίας.
    Θα περίμενα όμως να είσαι πιο συνεσταλμένος, διότι γνωρίζεις ότι ο πατρολόγος π.Θ.Ζήσης έχει έμμεσα παραδεχτεί την πληρότητα της προβαλλόμενης θέσεως της αποτειχισης του π.Ευθύμιου με το χαρακτηρισμό απόλυτη "Ακρίβεια". Άλλωστε υπήρξε και στο παρελθόν δικιά του παρεμφερή τοποθέτηση. Δεν έχω διαπιστώσει κάποιο πολύ σοβαρό αντίλογο, πέρα της "οικονομιστικής" εργασίας του Μοναχού Ζήση, η οποία και έχει απαντηθεί λεπτομερώς από κάποιον που έχει εμφανώς και από τους δυο μας μεγαλύτερη θεολογική κατάρτιση στο θέμα. Εάν κάπου έχω χάσει επεισόδια, θα σε παρακαλούσα να με παραπέμψεις σχετικά. Θα ήταν επίσης ευχής έργο, να με διδάξει συγκεκριμένα η δική σου τιμιότητα για κάποιο τυχόν λάθος ή ανακρίβεια στα στοιχεία που παρέθεσα. Έχεις το λόγο της τιμής μου ότι ποτέ δεν είχα καμία τέτοια πρόθεση εκ του πονηρού. Παρόλα αυτά, σαν ανθρωπάκι και εγώ, υπόκειμαι στην πιθανότητα λάθους Ή παραπληροφόρησης. Υποψιάζομαι όμως ότι προκάλεσε σοκ η κατάρριψη του βασικού επιχειρήματος της υποτιθέμενης ακολουθίας των σύγχρονων Αγίων. Η έλλειψη διαφορετικών στοιχείων για τις γνωσιακές συνθήκες επί της εποχής τους, ίσως προκάλεσε κάποιον υπέρμετρο πανικό και απεγνωσμένα κατέφυγες στην προσωπική επίθεση αντί τεκμηριωμένης προσπάθειας αμφισβήτησης. Σε αυτό συνηγορεί επιπρόσθετα και η παντελώς άδικη κατηγορία σου για το θέμα του π.Β.Βολουδάκη. Έμμεσα σε υποστήριξα, με μία υπόδειξη για την αξιόλογη μελλοντική σου πένα που χρήζει αυτο-χαλιναγώγησης, αλλά δεν το κατάλαβες. Ο έλεγχος ήταν κυρίως για το χθεσινό σου ατόπημα του fake-news για την Π.Π, για το οποίο δεν απολογήθηκες ακόμα. Η εποικοδομητική και άρα καλοπροαίρετη κριτική έχει αξία αδερφέ μου. Ας αφήσουμε τους αναγνώστες να αποφασίσουν και σε κάθε περίπτωση υπαγόμαστε στην Αλάνθαστη κρίση Του.
    Καλή μας μετάνοια εύχομαι!
    Με Αγάπη, Βασίλειος

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να με παρασύρεις σε συζήτηση που δεν θέλω να εμπλακώ.

      Την ατζέντα της αρθρογραφίας μου την καθορίζω ανάλογα με τις προτεραιότητες της εκκλησιαστικής επικαιρότητας και όχι σύμφωνα με τις προθέσεις των σχολιαστών.

      Delete
  3. Η μόνη " άμυνα και προστασία " μας πρέπει νά είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ άν είμαστε χριστιανοί . Όλες αυτές οι προπαγάνδες του Σημάτη και της παρέας του είναι του ΨΕΥΔΟΥς και του αφεντικού του . Για ποιό λόγο νά αμυνθούν ; Το μόνο που κάνουν είναι νά καννιβαλίζουν όποιον πιάσουν στο στόμα τους . Σα δεν ντρέπονται λιγάκι που έχουν το θράσος νά μιλάνε για ομολογία ! Όχι μόνο μέ τον Τελεβάντο , αλλά και μέ εμένα επιχαίρουν επειδή πρόσφατα ο οικουμενιστής Δημητριάδος δια κληρικού του μέ ψευδές κατηγορητήριο μέ έσυρε στα δικαστήρια ! Τέτοια είναι η ομολογία τους ! Απο ποιόν νοιώθουν οτι κινδυνεύουν ,ώστε νά πετροβολούν μέ αυτό τον αήθη τρόπο ; Τί ακριβώς είναι αυτό που τίθεται σε κίνδυνο , ώστε νά " αμύνονται ";

    Σχετικά μέ τον π. Βολουδάκη του ασκήσαμε εκτενή κριτική και εγώ και ο Τελεβάντος . Αλλωστε ο π.Βολουδάκης είναι πολέμιος της αποτείχισης . Μάλλον δεν ξέρουν τί τους γίνεται ! Θέλουν νά πολεμήσουν τον π. Θεόδωρο καί συμμαχούν μέ κάθε πολέμιο του π. Θεοδώρου είτε είναι οικουμενιστής είτε είναι ο π. Βολουδάκης μέ τις ιδιορρυθμίες του ! Φτάνουν στο σημείο νά επιχαίρουν επειδή οι εχθροί του Χριστού μέ τις μεθοδείες τους μας επιφέρουν πλήγματα !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αδερφή Ελένη, η αντικειμενική αλήθεια δεν έρχεται στο φως με αναπόδεικτες κατηγορίες και υπεκφυγές εξηγήσεων και αποδείξεων. Το να σχολιάζουμε τα πεπραγμένα της εκκλησιαστικής προδοσίας δεν ωφελεί όσο θα έπρεπε, όταν η αξιοπιστία μας
      τίθεται εν αμφιβόλω! Διότι περιορίζει την αποτελεσματικότητα της προσπάθειας μας.
      Σε αυτό που λέτε για τον κ.Σημάτη και την παρέα του, διαφωνώ ριζικά βάσει αντικειμενικής μου γνώσης έως τώρα. Αν δεν γνωρίζω κάτι, συγχωρέστε με. Δεν αναφέρεστε άλλωστε κάπου συγκεκριμένα, έστω σε ένα μόνο ψέμα του, για να προσπαθήσετε να τεκμηριώσετε τον ισχυρισμό σας. Όσο για τη λέξη προπαγάνδα είναι παντελώς άκυρο. Η προπαγάνδα προϋποθέτει απόκρυψη ή ατεκμηρίωτη υποβάθμιση της αντίθετης θέσης.
      Οποιοσδήποτε αντικειμενικός επισκεφτεί την Π.Π για παράδειγμα ,θα διαπιστώσει ότι οι αντίθετες θέσεις προβάλλονται σε μία έντιμη προσπάθεια να αντιμετωπιστούν με επιχειρήματα και αγιοπατερική τεκμηρίωση. Αυτό δεν λέγεται προπαγάνδα, αλλιώς διαστρέφεται ετυμολογικά ο όρος. Προσωπικά μέχρι πέρυσι είχα άποψη κοντύτερα στην δική σας για το θέμα αποτείχιση, για πολλά έτη. Πλανήθηκα από τον "Λέοντα"! Μέχρι που έδωσα βάση στην τεκμηρίωση του Π.Ευθύμιου. Όπως και ο π.Θ.Ζήσης δεν μπορούσα να μην αναγνωρίσω την ακρίβεια. Είναι αυτονόητο το γιατί ήταν ιστορικά και γιατί είναι έτσι, λόγω και της προφητευμένης μεγάλης αποστασίας και του μεγάλου διωγμού που θα ρίξει την αυλαία των δομών του κόσμου τούτου.Η εκκλησία και οι πιστοί κρύβονται, σύμφωνα με την Αποκάλυψη και τον Α. Εφραίμ τον Σύρο. Ο αντίχριστος θα εισαχθεί "δογματικά" στις Εκκλησίες και ίσως αναγνωριστεί συνοδικά σύμφωνα με αγίους μας. Παρόλα ταύτα το ιερό καθήκον των εχεφρόνων κάθε λογής αντι-οικουμενιστών και οι ευσεβείς πόθοι καρτερούν συνοδική καταδίκη στην εποχή μας..Το μαρτυρικό ο σώζων εαυτόν όμως ίσχυε και ισχύει..χωρίς συνοδική έγκριση!
      Επίσης δεν μπορώ να διακρίνω το παράπονό σας περί χαιρεκακίας του κ. Σημάτη, για τις ταλαιπωρίες του αγώνα σας. Ψάχνοντας με το όνομά σας στην Π.Π, ανακάλυψα ότι το 2016 έχουνε δημοσιοποιήσει μία καταγγελία σας για την χρήση αστυνομικής δύναμης από τον Δημητριάδος, συνεισφέροντας στην γνωστοποίηση του αγώνα. Σε αυτό που αυστηρά και εχθρικά διαφοροποιούνται είναι η υποστήριξη της θέσης για το υποχρεωτικό ή μη της αποτείχισης, για λόγους τους οποίους έχουν εκτενώς εξηγήσει. Θα πρέπει να προσπαθήσετε να καταλάβετε την οπτική τους γωνία. Νιώθουν ότι πολεμούν εναντίον του κοινού εχθρού στα χαρακώματα και βλέπουν τους άλλους στρατιώτες να ρίχνουν καμία βολή και μερικούς άλλους να κουνάνε λευκές σημαίες και μερικούς άλλους να είμαι στην ουδέτερη ζώνη και να διασκεδάζουν με τους στρατιώτες του εχθρού, κοροϊδεύοντας μάλιστα αυτούς που πολεμούν.

      Καλή μας μετάνοια και φλογερή εσωτερική ενίσχυση εν ειρήνη,
      Βασίλειος

      Delete