Ο ΟΜΟΦΡΟΝΑΣ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΙΔΗ -π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ- ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
======
Στην τελευταία έκδοση του “Ορθοδόξου Τύπου” ο ομόφρονας του διαβόητου Θεόκλητου Φαρμακίδη -πρωτοπρεσβύτερος Βασίλειος Βολουδάκης- ξαναχτύπησε και έρριξε τα φαρμακερά -γράφε φαρμακίδεια- βέλη του εναντίον του Οικουμενικού Θρόνου.
Αναμάσησε τις πολιτειοκρατικές προτεσταντολογίες του Φαρμακίδη τις οποίες αντέκρουσε με ακαταμάχητα επιχειρήματα ο παραδοσιακός κληρικός Κωνσταντίνος Οικονόμου ο εξ Οικονόμων και ζήτησε την κεφαλή του Οικουμενικού Πατριαρχείου επί πίνακι, αφού θέλει να το αποψιλώσει από τη δικαιοδοσία των Μητροπόλεων των Νέων Χωρών και της Διασποράς.

Και αυτά πότε; Σε μια χρονική συγκυρία που όλα δείχνουν ότι και το παλλάδιο της Ορθοδοξίας -η Αγία Σοφία Κωνσταντινουπόλεως- θα έχει την τύχη της Αγίας Σοφίας Τραπεζούντας του Πόντου και της Αγίας Σοφίας της Βιθυνίας.
Και μετά από αυτά ο π. Βασίλειος έχει την ιταμότητα να ποντάρει στον πατριωτισμό μας για να προωθήσουμε το θάψιμο των ελάχιστων “ελεύθερων πολιορκημένων” και των σεβασμάτων της Βασιλεύουσας!!!

Το Πατριαρχείο, κατά την φαρμακίδειο φιλοσοφία του π. Βασιλείου, πρέπει να συντριβεί κάτω από την μπότα του Τούρκου για λόγους οικουμενισμού και ακριβείας της Πίστεως, χωρίς να τον ενδιαφέρει το γεγονός ότι οι πλείστες Ορθόδοξες Εκκλησίες αμιλλώνται η μία την άλλη σε οικουμενιστικές ασχημίες.
Ταυτόχρονα ο δεινώς αστοχήσας σε πλείστα θέματα πίστεως -π. Βασίλειος Βολουδάκης- προσπαθεί να παρουσιάσει το μαύρο άσπρο και το άσπρο μαύρο αρνούμενος ουσιαστικά ότι το Ελληνικό Σύνταγμα κατοχυρώνει την Πατριαρχική Πράξη του 1828. Κατά την προσφιλή του τακτική παρουσιάζει τον εαυτό του αυθεντία σε τομείς στους οποίους δεν έχει την παραμικρή παιδεία. Έτσι και τώρα παριστάνει τον συνταγματολόγο και προκαλεί τα μειδιάματα κάθε εχέφρονος ανθρώπου.
Άλλο πολεμούμε τον Οικουμενισμό -ένα πεδίο στο οποίο ο π. Βασίλειος έχει πάμπτωχο βιογραφικό- και άλλο πολεμούμε τον θεσμό του Οικουμενικού Πατριαρχείου και γινόμαστε ομόφρονες του διαβόητου Φαρμακίδη και των Τούρκων όπως ο π. Βασίλειος Βολουδάκης.
No comments:
Post a Comment