Thursday, October 28, 2021

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΗΝ κ. Ε. ΛΩΡΙΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ “ΑΚΤΙΣΤΟΦΩΤΙΤΗ” ΤΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ

 ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΗΝ κ. Ε. ΛΩΡΙΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ “ΑΚΤΙΣΤΟΦΩΤΙΤΗ” ΤΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ

======


Λωρίτου Ελένη


Aν δεν υπάρχει κ. Τελεβάντο, το είδος της εκκλησιαστικής ηθογραφίας, θα πρέπει να το επινοήσουμε! Σε αυτό το είδος πρέπει να συμπεριλάβουμε τα βυζαντινά ποιήματα του φτωχοπρόδρομου, που μιλούν για αγίους με τέσσερα πόδια και τρία χέρια, τον Ντοστογιέφκυ με το κεφάλαιο “πάτερ Ζωσιμάς” από τους αδελφούς Καραμαζώφ, που περιγράφει τον σκανδαλισμό του πνευματικού του τέκνου, όταν κατά την εκταφή του πάτερ Ζωσιμά δεν αισθάνθηκε κάποια απόκοσμη ευωδία αγιότητος, τον Παπαδιαμάντη με τελευταίους στην παράδοση τον Γέροντα Γρηγόριο της Μονής Δοχειαρίου, που φωτογράφισε τους πάντες επιφανείς της εκκλησιαστικής ζωής και ασφαλώς εσάς με τέτοια λογοτεχνικά κείμενα σαν το παρόν! 


Μένω στην λογοτεχνικότητα του κειμένου χωρίς να υπεισέρχομαι στην ουσία. Έτσι λοιπόν και τα πρόσωπα και τα γεγονότα μετουσιώνονται σε ήρωες και πράξεις μνημειώδεις. Άς απολαύσουμε 

την ομορφιά τους εν 

απλότητι, γέλωτι και 

αφελεία καρδίας .


Υ.Γ. Να μην ξεχάσουμε και το κείμενο του Χρήστου Γιανναρά “βδέλυγμα εν τόπω αγίω”, που εντάσσεται και αυτό στην εκκλησιαστκή ηθογραφία.!

Panayiotis Televantos


Ώστε αυτό που σας εντυπωσίασε, κυρία Λωρίτου, από το κείμενό μου είναι η λογοτεχνική χάρη που γράφτηκε και όχι το περιεχόμενό του;

Παράξενο! Επειδή τα κείμενά μου δεν διακρίνονται για την λογοτεχνική χάρη που είναι γραμμένα.

Διακρίνονται, όμως, για την τετράγωνη μαθηματική λογική των επιχειρημάτων τους που σπάζει κυριολεκτικά κόκκαλα.

1.) Ώστε δεν σας ενδιαφέρει το ότι ο ¨Ακτιστοφωτίτης" της Λεμεσού 

καλλιεργεί την Θεομπαξία 

σε όλα τα επίπεδα;


2.) Ούτε σας απασχολεί ότι δεν σέβεται τους Ιερούς Κανόνες στην προσωπική του ζωή και στην διακονία του.

3.) Ούτε ότι η Μονή Βατοπαιδίου με την 
παροχή δεκάδων 
εκατομμυρίων προσπαθεί 
να Αγιοκατατάξει ένα -συν τοις άλλοις- παιδεραστή, που υποστήριζε ανοιχτά αιρέσεις, όπως λ.χ. ότι το έμβρυο εμψυχούται τον τρίτο μήνα της κυήσεως και επομένως μπορούν να γίνονται εκτρώσεις μέχρι τότε;!!!

Αναφέρεστε και στον π. Ζωσιμά μόνον που δεν κατάλαβα την ομοιότητα 
με τον Πανιερώτατο Λεμεσού. 

Ο π. Ζωσιμάς ούτε Θεομπαίκτης ήταν, ούτε ζούσε μη σύννομο με το Ευαγγέλιο βίο και οπωσδήποτε δεν υποστήριζε τις εκτρώσεις μέχρι τον τρίτο μήνα της κυήσεως.

Και όμως! Για να υπερασπιστείτε τον Λεμεσού τολμάτε να κάνετε μια τόσο 
προσβλητική για τον μεγάλο Στάρετς σύγκριση.!!!

Γιατί όμως;

Διότι, ως μη οφείλατε, προσπαθείτε να ενισχύσετε με κάθε τρόπο το εν δυνάμει Σχίσμα στην Εκκλησία της Κύπρου με τους μειοψηφίσαντες επισκόπους της Κύπρου για το Ουκρανικό.

Πραγματικά πρέπει να ντρέπεστε!


Λωρίτου Ελένη


Νομίζετε κ. Τελεβάντο ότι τα κείμενά σας δεν έχουν μία μοναδική λογοτεχνικότητα. Η λογοτεχνικότητα δεν αναιρεί την λογική δομή των επιχειρημάτων. Απλά είναι δωρική.

“Ακτιστοφωτίτης” δεν είναι μόνο ο Λεμεσού και γελώ με όλους εν απλότητι και ειδικά για καθεαυτή την λογοπλασία. Εύχομαι να γελά και 

ο ίδιος ο Λεμεσού.


Είπα ότι δεν ασχολούμαι μέ την ουσία, γιατί εγώ δεν γνωρίζω αν ο μακαριστός ήταν αυτό που λέτε. Αυτά που είπε για τις εκτρώσεις και κάτι άλλο για τον νου και την Θεία Χάρη, τα καταδικάζω μετά βδελυγμίας. Το ξέρετε, άλλωστε, πόσο εναντιώνομαι στις αγιότητες που τραβιούνται από τα μαλλιά 
και προυποθέτουν ανθρώπινες παρεμβάσεις και άνομες συναλλαγές. Εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω τέτοιες συναλλαγές του Λεμεσού, γιατί δεν γνωρίζω τον Λεμεσού. 

Ασφαλώς και δεν πρέπει νά αγιοκαταταχθεί ο μακαριστός γέροντας . Πρώτον γιατί ο ουρανός δεν μίλησε και δεύτερον γιατί αρκούν αυτά και μόνο τα λάθη του να επιφέρουν ζημία και σύγχυση. Ο λόγος του π. Επιφανίου “οι άγιοι αγίασαν παρά ταύτα και 
όχι διά ταύτα” δεν 
καλύπτει τα πάντα.

Δεν γνωρίζω τον “εκκλησιαστικό χάρτη” της Κύπρου. Αν ο Λεμεσού αποκηρύσσει την σχισματοαιρετική Εκκλησία της Ουκρανίας είναι πρός τιμήν του.

Αλήθεια πρέπει να ντρέπομαι για πολλά!


Panayiotis Televantos


Ώστε κ. Λωρίτου δεν γνωρίζετε το ποιόν του Λεμεσού; Μπράβο!!! Εγώ νομίζω ότι το γνωρίζετε, αλλά αν τυχόν έχετε αμφιβολίες, σας παρακαλώ επικοινωνείστε με τον γνωστό Ιερομόναχο για να σας δώσει ανατριχιαστικές λεπτομέρειες που αφορούν τον Λεμεσού και τους 

άλλους Ιωσηφίτες.

Προσποιείστε ότι ο Λεμεσού, ο Ταμασού και ο Κύκκου απλά εξέφρασαν την άποψη ότι δεν πρέπει η Εκκλησία της Κύπρου να αναγνωρίσει την Αυτοκέφαλη Εκκλησία 

της Ουκρανίας.


Η αλήθεια είναι -και το γνωρίζετε- ότι 6 επίσκοποι της Εκκλησίας της Κύπρου δημιούργησαν εν δυνάμει Σχίσμα αρνούμενοι να 

συλλειτουργήσουν με τον 

Μακαριώτατο Κύπρου.

Είναι ένα πράγμα να πιστεύω ότι κακώς αναγνωρίσθηκε ο Κιέβου Επιφάνιος ως ο 15ος Πρωθιεράρχης της Ορθοδοξίας και είναι εντελώς διαφορετικό να δημιουργήσω Σχίσμα επειδή η πλειοψηφία των 3/5 της Ιεράς Συνόδου αποφάσισε 

την αναγνώριση του Μακαριώτατου Κιέβου και πάσης Ουκρανίας κ. Επιφάνιου.

Κυρία Λωρίτου! Όχι μόνον γνωρίζετε τον εκκλησιαστικό χάρτη της Κύπρου, αλλά και ξιφουλκήσατε υπέρ των 

εν δυνάμει Σχισματικών 

επισκόπων της Κύπρου.

Και όλα αυτά επειδή η Αποτείχιση που κάνατε δεν σας βγήκε όπως την προγραμματίσατε και έτσι προσπαθείτε να πιαστείτε από όπου μπορείτε για να πυκνώσετε τις τάξεις των 

Αποτειχισμένων.


Μετά από αυτά, κυρία Λωρίτου, περιμένατε να δείξω πνεύμα επιείκειας απέναντι σας;


Ξεχνάτε ότι είμαι καρκινοπαθής 

και μάλιστα στο 

τελευταίο στάδιο της 

ασθένειας;

Τι θα πω στον Χριστό όταν περάσω το κατώφλι της όντως Ζωής;


Ότι, αντί να μείνω προσηλωμένος να πολεμώ την παναίρεση του 

Οικουμενισμού, έβαλα 

το χεράκι μου 

-Θεός φυλάξοι- για να παγιωθεί το Σχίσμα στην Αυτοκέφαλη Εκκλησία της ιδιαίτερής μου πατρίδας;


Σε κάθε περίπτωση, ο "Ακτιστοφωτίτης" δεν πρόκειται να διακινδυνεύσει την πορεία Αγιοκατάταξης του φαύλου, πλανεμένου και Θεομπαίκτη του Γέροντα, ούτε την δική του πορεία προ τον Αρχιεπισκοπικό 

Θρόνο.

Ποντάρατε σε λάθος άλογο, κυρία Λωρίτου, διότι ήδη ο "Ακτιστοφωτίτης" με τα κοπέλλια του Αμαθούντος Νικόλαο και Λήδρας Επιφάνιο, δήλωσαν πρόθυμοι να συλλειτουργήσαν με τον 

Μακαριώτατο Κύπρου, 

με την πρώτη ευκαιρία, και άφησαν στα κρύα του λουτρού τους Πανιερώτατους Ταμασού, Κύκκου και Μόρφου.


Σας το ξανάγραψα κυρία Λωρίτου! Ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα. Γι’ αυτό δεν είναι επιτρεπτό να συμμαχούμε ακόμη και με τον διάβολο για να πετύχουμε τους στόχους μας.

No comments:

Post a Comment