Thursday, February 10, 2022

ΘΕΡΜA ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ κ. Ι. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΕ ΚΑΙ κ. ΑΙΚ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ


ΘΕΡΜΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ κ. Ι. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΕ ΚΑΙ κ. ΑΙΚ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

======


Τηλεφώνησα σε φίλο μου στην Αθήνα και τον παρακάλεσα, αν μπορούσε, να μου στείλει λαδάκι από θαυματουργό Άγιο.


Ο φίλος μου, μου εξήγησε ότι αδυνατούσε να με εξυπηρετήσει -παρά την καλή του προθυμία- γεγονός για το οποίο -φυσικά- έδειξα πλήρη κατανόηση.


Πέντε λεπτά αργότερα μου τηλεφώνησε ο γνωστός φιλάνθρωπος κ. Ιωάννης Αναγνωστόπουλος, παραδοσιακός και αντιοικουμενιστής χριστιανός.


Είχε την ευγένεια να ενδιαφερθεί για την υγεία μου και με ρώτησε αν θέλω κάτι οπότε βρήκα την ευκαιρία να του ζητήσω το λαδάκι του θαυματουργού 

Αγίου.


Αμέσως και ο ίδιος και η γυναίκα του, η κ. Αικατερίνη Αναγνωστοπούλου, προθυμοποιήθηκαν να με βοηθήσουν.


Σήμερα πήρα στα χέρια μου το λαδάκι του Αγίου.


Από τα βάθη της καρδιάς μου θέλω να ευχαριστήσω το φιλάνθρωπο ζεύγος.


Παρακαλώ τον Θεό να τους αξιώσει ο Χριστός τον παράδεισο.


Εύχομαι σύντομα να γίνει πραγματικότητα το όραμά τους, για την ανοικοδόμηση του Τάματος του Έθνους, για το οποίο αγωνίζονται άοκνα τόσα χρόνια.


Όλα τα καλά του Θεού να έχετε ευλογημένοι άνθρωποι.

No comments:

Post a Comment