Friday, February 4, 2022

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟ ΚΥΠΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΑΝΕΜΒΟΛΙΑΣΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ


 ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟ ΚΥΠΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΑΝΕΜΒΟΛΙΑΣΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ

=====



Μακαριώτατε,


Την ευχή σας.


Σας απευθύνω την παρούσα ανοιχτή επιστολή για να σας καταστήσω κοινωνό μιας σοβαρής ανησυχίας που με διακατέχει.


Η κατάσταση της υγείας μου επιδεινώθηκε δραματικά και γι’ αυτό αποκόπηκα από τις ειδήσεις, αφού -συν τοις άλλοις- νοσηλεύθηκα για 4 μέρες στο Ογκολογικό της Τράπεζας Κύπρου


Παρόλα αυτά, έγινα αποδέκτης αλληλοσυγκρουόμενων πληροφοριών από διάφορους λαϊκούς φίλους, πιστά μέλη της Εκκλησίας.


Μου μίλησαν για την επιβολή αργίας σε ανεμβολίαστους κληρικούς, για απαγόρευση της τέλεσης του μυστηρίου της Θείας Εξομολογήσεως σε άλλους και διάφορα παρεμφερή.


Η κατάσταση της υγείας μου, Μακαριώτατε, 

δεν μου επιτρέπει πια να έχω πλήρη εποπτεία των όσων συμβαίνουν ιδιαίτερα των ειδήσεων που αφορούν τα νέα που 

καταχωρούνται στις 

κοσμικές εφημερίδες.

Παράλληλα οι Ιωσηφίτες -με αιχμή του δόρατος το κοπέλλι των Βατοπαιδινών Σεβ. Προικοννήσου κ. Ιωσήφ- προσπάθησαν να με οδηγήσουν να πάρω θέση για το θέμα με προφανή σκοπό να με εξωθήσουν να σας ασκήσω κριτική.


Θεωρώ περιττό να σας αναφέρω ότι το γεγονός και μόνον ότι οι Ιωσηφίτες περιμένουν κάτι από μένα είναι υπεραρκετός λόγος για να μη πέσω στην παγίδα τους.


Μακαριώτατε! Με το βαθύ σεβασμό και αγάπη που γνωρίζετε ότι τρέφω προς το πρόσωπό σας, θέλω να σας παρακαλέσω θερμά και υικά να βρείτε, με συνοπτικές διαδικασίες, λύση του προβλήματος επειδή καραδοκούν οι 

εχθροί της Εκκλησίας. 


Αφενός μεν οι Ιωσηφίτες βρήκαν την ευκαιρία να σας δυσφημούν με κάθε τρόπο, και προσπαθούν συντονισμένα να ξεσηκώσουν σάλο σε βάρος σας.


Αφετέρου πολιτικοί παράγοντες, οι οποίοι έχουν μόνιμα στο στόχαστρό τους την Εκκλησία, δεν θα χάσουν την ευκαιρία να σας πλήξουν.


Σας παρακαλώ θερμά, Μακαριώτατε, να μην εκλάβετε την ανοιχτή επιστολή μου ως υπόδειξη για το τι θα πράξετε. Θα ήταν καταρχήν ανάρμοστο, αλλά και εντελώς ανεύθυνο, εκ μέρους μου, να σας κάνω υποδείξεις για την λύση ενός προβλήματος, για το οποίο έχω πολύ περιορισμένη πληροφόρηση.


Σας παρακαλώ θερμά και υικά, να θεωρήσετε την επιστολή μου ως έκφραση της αγωνίας ενός πιστού μέλους της Εκκλησίας, που δεν θέλει να διασύρεται η Εκκλησία, ούτε ο σεπτός Προκαθήμενός Της.


Την ευχή σας,


Παναγιώτης Τελεβάντος

No comments:

Post a Comment