Thursday, November 23, 2017

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ



ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Η Εκκλησία της Ρουμανίας ξεκαθάρισε τη θέση της για όσα συνέβησαν στη Σύνοδο της Κρήτης.

Οι διευκρινήσεις έχουν ένα θετικό σημείο, που θα επισημάνουμε στη συνέχεια, αλλά -κατ’ ουσίαν- συνιστούν οικουμενιστικό ντελίριο του Πρωθιεράρχη μιας Εκκλησίας που έχει παραδοθεί στον Οικουμενισμό και στους νεωτερισμούς από πολλές δεκαετίες.

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ ΔΕΧΕΤΑΙ ΩΣ ΕΓΚΥΡΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΠΑΠΙΚΩΝ
__________

Η Εκκλησία της Ρουμανίας είναι η ΜΟΝΗ Ορθόδοξη Εκκλησία που θεωρεί εν ισχύ την προδοτική για την Ορθοδοξία συμφωνία του Μπαλαμάντ.

Ως εκ τούτου η διαβεβαίωση του Μακαριώτατου Ρουμανίας ότι θεωρεί την Ορθόδοξη Εκκλησία ως την Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία δεν έχει αντίκρυσμα στην τράπεζα της αλήθειας.

Η Συμφωνία του Μπαλαμάντ αναγνωρίζει ως έγκυρα τα μυστήρια των Παπικών. Άρα, αφού η Εκκλησία της Ρουμανίας αναγνωρίζει τη Συμφωνία ως έγκυρη, σημαίνει ότι ενστερνίζεται την κακοδοξία της διηρημένης Εκκλησίας. Όποιος δέχεται ως έγκυρα τα μυστήρια των Παπικών σημαίνει ότι δέχεται τον Παπισμό σαν Εκκλησία, επειδή η Εκκλησία “εν τοις μυστηρίοις σημαίνεται”.

ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΡΩΣΣΙΑΣ
________

Ποιο είναι το θετικό στοιχείο της Ανακοίνωσης του Πατριαρχείου Ρουμανίας;

Η Εκκλησία της Ρουμανίας είναι ανοιχτή -όπως ακριβώς και η Εκκλησία της Ελλάδος- στο ενδεχόμενο να υπάρξουν βελτιώσεις των κακόδοξων κειμένων, οι οποίες θα διευκρινήσουν ορθοδόξως τα επίμαχα σημεία.

Αυτό συνιστά πλήρη δικαίωση του Σεβ. Ναυπάκτου. Ως γνωτόν ο Σεβ. κ. Ιερόθεος πρότεινε να θεωρηθεί η Σύνοδος της Κρήτης σαν το πρώτο στάδιο μιας συνοδικής διεργασίας που θα αναθεωρήσει και θα δώσει ορθόδοξη ορολογία στα εγκριθέντα κείμενα.

Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΙΣΜΑ
__________

Ο ισχυρισμός του Μακαριώτατου Ρουμανίας ότι η αποτείχιση και το σχίσμα είναι το ίδιο πράγμα και ότι, όταν δεν μνημονεύεται ο οικείος επίσκοπος τα μυστήρια που τελούνται είναι άκυρα, δείχνει ότι
1.) Είτε τον διακρίνει χονδροειδής θεολογική αγραμματωσύνη, 
2.) Είτε διαστρέφει συνειδητά την κανονική Παράδοση της Εκκλησίας.

Οι Κανόνες -και δη ο ΙΕ΄ Κανόνας- της ΑΒ΄ Συνόδου αποδεικνύουν ότι ο Μακαριώτατος Ρουμανίας ανοητολογεί επικίνδυνα και βλαστημεί το Πνεύμα το Άγιον που νομολόγησε ότι η Αποτειχίση δεν είναι σχίσμα, αλλά επαινετή ενέργεια νοουμένου φυσικά ότι γίνεται από επίσκοπο που κηρύσσει επ’ εκκλησίαις κατεγνωσμένη αίρεση γυμνή τη κεφαλή.

Ας αναλογιστεί, ο Μακαριώτατος Ρουμανίας, ότι, στις μέρες μας, αποτείχιση έκαναν ο Όσιος Ιουστίνος Πόποβιτς, ο Άγιος Παίσιος ο Αγιορείτης, ο Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος (με την πλήρη θεολογική κάλυψη του Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου), ο Φλωρίνης Αυγουστίνος και ο Παραμυθίας Παύλος, καθώς επίσης οι πλείστες Μονές του Αγίου Όρους. Χρειάζονται μεγατόνοι κακοήθειας για να κατηγορηθούν οι ως άνω ως σχισματικοί και όχι ως αποτειχισθέντες.

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ
_________

Το άλλο φοβερό που είπε ο Ρουμάνος Προκαθήμενος είναι ότι ο Οικουμενισμός δεν καταδικάστηκε σαν αίρεση και δεν είναι παναίρεση.

Δύο τινα συμβαίνουν. Είτε η θεολογική συγκρότηση του Μακαριώτατου αμιλλάται την θεολογική συγκρότηση του Σεβ. Καβάλλας, οπότε "έξεστιν αυτώ ανοητολογείν", είτε σκοπίμως διαστρέφει την αλήθεια.

Ο Όσιος Ιουστίνος Πόποβιτς, ο μεγαλύτερος δογματολόγος της Ορθοδοξίας των τελευταίων αιώνων, χαρακτήρισε και εξήγησε εις βάθος γιατί ο Οικουμενισμός είναι παναίρεση.

Αν ο Πατριάρχης Ρουμανίας νομίζει ότι το σπιθαμιαίο του θεολογικό ανάστημα μπορεί να αντιπαραβληθεί με το ανάστημα του γίγαντα της Ορθοδοξίας -π. Ιουστίνου Πόποβιτς- δικαίωμά του. Και μας, όμως, δικαίωμά μας να περιγελούμε και να ελεεινολογούμε την κατάντια του.

Ο Οικουμενισμός δεν είναι τίποτε άλλο παρά η σύγχρονη μορφή του συγκρητισμού.

Όχι θεολόγος και Διδάκτωρ Παπικού Πανεπιστημίου, αλλά ούτε πρωτοετής της Θεολογίας δεν επιτρέπεται να διατυπώνει την άποψη ότι ο συγκρητισμός δεν είναι παναίρεση. 

ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΝ ΣΑΝ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
___________

Η απογείωση της ψευδολογίας και της σοφιστείας της Ανακοίνωσης του Ρουμάνου Προκαθημένου είναι ο ισχυρισμός του ότι ουδεμία Εκκλησία καταδίκασε σαν αιρετικές τις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης.

Δύο τινα συμβαίνουν: Είτε πρόκειται για ένα θεολογικά άσχετο Πρωθιεράρχη, είτε φωράται ψευδόμενος.

Ο Πατριάρχης Ρουμανίας όφειλε να γνωρίζει ότι οι Εκκλησίες της Βουλγαρίας και της Γεωργίας καταδίκασαν τη Σύνοδο της Κρήτης σαν κακόδοξη και δεν την δέχονται ούτε σαν Αγία, ούτε σαν Σύνοδο. 

Οι δύο παραδοσιακές Εκκλησίες δεν διέκοψαν εκκλησιαστική κοινωνία με τις Εκκλησίες που υπέγραψαν τα κακόδοξα κείμενα. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Απλά εφαρμόζουν “οικονομία” με την ελπίδα ότι νέα Πανορθόδοξη Σύνοδος θα αναθεωρήσει τις κακόδοξες αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης.

ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΟΥ ΡΟΥΜΑΝΟΥ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΑΦΟΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ
________

Ο Μακαριώτατος Ρουμανίας λέγει ξεκάθαρα ότι θέλει την τιμωρία (αφορισμό και καθαίρεση) όσων αντιτίθενται στη Σύνοδο της Κρήτης και προπαντός όσων αποτειχίστηκαν.

Αυτό σημαίνει ότι οι Οικουμενιστές της Κωνσταντινούπολης, της Ρωσσίας και της Ρουμανίας -τουλάχιστον- τροχίζουν τις χαντζάρες τους και είναι πανέτοιμοι να θύσουν και να απωλέσουν

Η Εκκλησία της Ρουμανίας είναι μια ακραιφνώς οικουμενιστική Εκκλησία. Φαίνεται, όμως, ότι στην παρούσα φάση, ο Ρουμάνος Προκαθήμενος βρίσκεται σε απόγνωση διότι οι αποτειχίσεις στην Εκκλησία του έκαψαν τη γούνα του. Γι’ αυτό και απειλεί με σκληρά μέτρα τους αντιφρονούντες.

Αυτό ας το δουν όσοι διαμφισβητούν την αξία των αποτειχίσεων. Οι Οικουμενιστές τρέμουν τη διακοπή του μνημοσύνου τους όσο τίποτα άλλο.

No comments:

Post a Comment