Wednesday, November 29, 2017

ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ “Η ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΣΕΒ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΣ ΖΗΤΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ”


ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ “Η ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΣΕΒ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΣ ΖΗΤΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ”
=====

Λωρίτου ΕλένηNovember 28, 2017 at 1:00 AM
Ο ογδοντάρης σήμερα είναι ένας νέος της εποχής ή ένας ογδοντάρης ίσον δύο σαραντάρηδες! Δηλαδή δεν τον πήραν και τα χρόνια σβάρνα! Γιατί, άραγε, ο Σεβ. κ. Αμβρόσιος να παραιτηθεί, την στιγμή που καιροφυλακτούν οι Οικουμενιστές και τα σκυλιά που τίποτα άλλο δεν θέλουν παρά ένα κόκκαλο και βάζουν υπογραφές αράδα; Αυτός, τουλάχιστον, ήταν παλαιάς κοπής ιεράρχης και σεβόταν την μακριά του γενειάδα. Μπορεί κάποιες φορές νά μας λύπησε, όμως πολλές φορές ήταν να μην ανοίξει το στόμα του! Ο Σημάτης τι λέει; Στέκεται στό ύψος του! Κάτι τρέχει αναμεταξύ τους, προσωπικώς αγνοώ λεπτομέρειες. Δεν αρκεί ένας επίσκοπος να ζητά μόνο μία δημόσια συγγνώμη. Όπου θεωρεί ότι έσφαλλε πρέπει προσωπικώς να ταπεινώνεται και να ζητά συγγνώμη και να μετανοεί για ό,τι δεν έπραξε καλά. Τίμια πράγματα!

Αντί να παραιτηθεί ο Σεβασμιότατος θα μπορούσε να κάνει κάτι πολύ καλύτερο και να μην κάψει έτσι επί ματαίω την γούνα του. Θα μπορούσε να γίνει ένας "καμικάζι" μέσα στην ιεραρχία, μία ελεύθερη φωνή, ελεύθερος από τους περιορισμούς της φύσεως. Βέβαια το καλό είναι κανείς να αφήνει την φύση, αλλά και όταν η φύση αφήνει κάποιον, κακό δεν είναι να εκμεταλλεύεται κανείς τα πλεονεκτήματα από το διαζύγιο. Το διαζύγιο τότε γίνεται πλεονεκτικό. Το κερδίζεις και δεν σε κερδίζει. Θα μπορούσε να επιλέξει ένα κληρικό της εμπιστοσύνης του, οπωσδήποτε αντιοικουμενιστή με αγάπη στην φιλτάτη πατρίδα, να τον βοηθά, να δέχεται την προστασία του και να μείνει στη θέση του μέχρι να τον καλέσει ο Θεός. Τον παρακαλούμε να το ξανασκεφθεί, καθώς παρακαλούμε και όλους τους άλλους ηλικιωμένους επισκόπους που είναι παραδοσιακοί αυτό να κάνουν. Ο κανόνας πάντα είναι το μη χείρον βέλτιον.

ilias katagisNovember 28, 2017 at 7:42 AM
Αγαπητή κ. Λωρίτου, εν πολλοίς έχετε δίκαιο. Ωστόσο, όπως προφανώς βλέπετε και σεις ιεράρχες σαν τον Καλαβρύτων, τυγχάνουν της απαξίωσης και της ειρωνικής αντιμετώπισης από πλευράς της Ιεραρχίας (και όχι μόνο), οπότε ακόμα και αν παραμείνει ενεργός επίσκοπος, θα είναι πάλι ο "γραφικός", ο "χουντικός", ο "χωροφύλακας" για την πλειονότητα των ιεραρχών.

agelkyraNovember 28, 2017 at 10:55 AM
Πολὺ μεγάλη ἀπώλεια γιὰ τὴν Ἐκκλησία μιὰ τέτοια παραίτησι. Μακάρι νὰ τηρεῖτο ὁ ὄρος τῆς ἰσοβιότητος, ποὺ προβλέπεται καὶ ἀπὸ τοὺς Ἁγίους Πατέρες. Σε κάθε περίπτωσι μετὰ ἀφάτου σεβασμοῦ ἀσπαζόμεθα τὴν δεξιὰ τοῦ συνεποῦς Ἁγίου Ἱεράρχου.

Λωρίτου ΕλένηNovember 28, 2017 at 1:42 PM
Κύριε Κατάγη, γραφικοί είμαστε όλοι για τις ποικίλες πλειονότητες. Δηλαδή ποιός φαντάζεστε ότι θα είναι ο επόμενος στην θέση του Αιγιαλείας; Το είδαμε στις πρόσφατες εκλογές για την Φιλίππων. Καί αυτοί που εκλέχτηκαν και αυτοί που δεν εκλέχτηκαν εκ του ιδίου φυράματος. Εκτός και αν πρέπει να γίνουν τόσο κραυγαλέα αυτά τα φαινόμενα, ώστε να επέμβη ο Θεός, τίνι τρόπω δεν γνωρίζω.


ilias katagisNovember 29, 2017 at 12:19 AM
Φαντάζομαι, κ. Λωρίτου, για να μην πω, είμαι σίγουρος, προφητικώ τω τρόπω, ότι θα είναι κάποιος αντάξιος της εμπιστοσύνης των εκκοσμικευμένων και χλιαρών ως προς την πίστη αυλικών και παρατρεχαμένων των πολλών τοιούτων ιεραρχών. Δυστυχώς!

No comments:

Post a Comment