Sunday, March 20, 2016

Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ, Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ


Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ, Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Διαβάσαμε στη “Ρομφαία”:

“Ο Πατριάρχης Ρουμανίας προεξήρχε σήμερα, Κυριακή Ορθοδοξίας στον Πατριαρχικό Ναό του Βουκουρεστίου.

Ο Πατριαρχικός Ναός ήταν κατάμεστος από πλήθος πιστών, οι οποίοι έσπευσαν να τιμήσουν τον σημερινό εορτασμό.

Επίσης ο Πατριάρχης Δανιήλ στο κήρυγμά του, τόνισε πως «η εικόνα δεν αποτελεί μόνο αισθητικό στολισμό του ναού, αλλά είναι η έκφραση της αληθινής αγάπης.»

«Όποιος δεν πιστεύει στην ενσάρκωση του Χριστού δεν πιστεύει και στην εικόνα, διότι βλέποντας την εικόνα, αντικρίζουμε τον Θεό που έγινε άνθρωπος, και αυτό είναι ομολογία πίστης» 

Σε άλλο σημείο ο κ. Δανιήλ ανέφερε ότι «η Κυριακή της Ορθοδοξίας μας καλεί να ομολογήσουμε την αληθινή και ορθή πίστη! 

«Σήμερα, εμείς οι Ορθόδοξοι εορτάζουμε την αληθινή πίστη, και Ορθόδοξος είναι αυτός που πιστεύει, δηλαδή λατρεύει, ορθά το Θεό» υπογράμμισε ο Πατριάρχης κλείνοντας.”

Συγκινητικοί οι λόγοι του Μακαριότατου Πατριάρχη Ρουμανίας κ. Δανιήλ γεμάτοι ομολογιακό σθένος και αγάπη για την αλήθεια του Ευαγγελίου.


Αλλά πέραν των θεωρητικών λόγων που εκφωνούνται αυτή τη μέρα σε κάθε Ορθόδοξη Εκκλησία υπάρχει ανάγκη να ομολογούμε την πίστη μας σε κάθε ευκαιρία. Λαμπρή ευκαιρία ομολογίας της πίστης για τον Ρουμάνο Πατριάρχη είναι η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος που θα συνέλθει σε λίγους μήνες. Η απογοήτευσή μας από την Εκκλησία της Ρουμανίας -τη μόνη Ορθόδοξη Εκκλησία που έχει επικυρώσει την προδοτική για την Ορθοδοξία Συμφωνία του Μπαλαμάντ- είναι μεγάλη. Αυτή ακριβώς η κακοδοξία της διηρημένης Εκκλησίας που διατύπωσε η Συμφωνία του Μπαλαμάντ θα βρεθεί στο επίκεντρο των συζητήσεων της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου. Ανοίγεται, λοιπόν, ένα λαμπρό παράθυρο ευκαιρίας η Εκκλησία της Ρουμανίας να ανακαλέσει την έγκρισή της για την προδοτική για την Ορθοδοξία Συμφωνία και να καταδικάσει την αίρεση της διηρημένης Εκκλησίας όπως και την κακοδοξία της βαπτισματικής θεολογίας.

No comments:

Post a Comment