Monday, September 13, 2021

Η ΚΑΤΑ ΚΡΗΜΝΩΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ “ΦΑΙΗΣ” (ήτοι του π. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΗΣΗ)

 Η ΚΑΤΑ ΚΡΗΜΝΩΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ “ΦΑΙΗΣ” (ήτοι του π. Σεραφείμ Ζήση)


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=====


Παρακολουθούμε πλήρως αποκαρδιωμένοι τον θεολογικό κατήφορο της “Φαίης”, ψευδώνυμο που χρησιμοποιεί ο π. Σεραφείμ Ζήσης, διαχειριστής του ιστολογίου “Τας θύρας τας θύρας”.


Ο π. Σεραφείμ εκφράζει συστηματικά και κατά συρροήν κακοδοξίες τις οποίες θέλει να επιβάλει ως πίστη της Εκκλησίας.


Ας δούμε ορισμένα από τα προβληματικά σημεία της θεολογικής 

σκέψης του π. 

Σεραφείμ Ζήση.

1.) Το ιστολόγιο μετετράπη, από καιρό, 

σε αρνητή της πανδημίας 

του κορωνοιού. 


2.) Τα 90% των 

αναρτήσεων του 

ιστολογίου αφορούν την 

πανδημια του κορωνοιού.

3.) Η συνωμοσιολογία και η μασωνολογία είναι ο συνεκτικός ιστός των αγώνων του Οσιολογιώτατου 

π. Σεραφείμ.


4.) Ο Οσιολογιώτατος, με 

έμβολο το θεολογικό βάρος του π. 

Θεόδωρου Ζήση, είναι κατ’ εξοχήν υπεύθυνος για την ουκρανοποίηση του αντιοικουμενιστικού αγώνα και την, ως εκ τούτου, πλήρη αδρανοποίηση του αντιοικουμενιστικού αγώνα.


Επιπλέον υιοθέτησε δύο κακοδοξίες:


5.) Η πρώτη αφορά την αφελή αντίληψη ότι δήθεν το ανθρώπινο πρόσωπο (δηλαδή ο άνθρωπος) αλλοιώνεται, όχι όταν υποκύπτει στον διάβολο και την αμαρτία, αλλά όταν φορά υγειονομική μάσκα την οποία μάλιστα ο Οσιολογιώτατος δεν μπορεί καν να 

διακρίνει από την 

καρναβαλίστικη 

μάσκα.!!!

6.) Υιοθέτησε, επίσης, την παγανιστική και Ινδουιστική πλάνη ότι εντός του ναού σταματούν να λειτουργούν οι φυσικοί νόμοι και ως εκ τούτου ένα πιστός δεν κινδυνεύει δήθεν να κολλήσει αρρώστιες στον ναό.!!!


7.) Το κύριο, όμως, πρόβλημα με τον π. Σεραφείμ Ζήση είναι ότι -όπως ακριβώς και ο π. Θεόδωρος Ζήσης- δεν μπορούν να διακρίνουν ευκρινώς τι είναι Σχίσμα και τι είναι Αποτείχιση.


Ως εκ τούτου, με τον π. Θεόδωρο Ζήση και ελάχιστους άλλους, προχώρησε σε 

Αποτείχιση, που δεν βασίζεται 

στην πεπατημένη 

οδό των Αγίων.

Οι Άγιοι Ιουστίνος Πόποβιτς και Παΐσιος Αγιορείτης, όπως και οι τρεις Ομολογητές Μητροπολίτες Φλωρίνης Αυγουστίνος (Καντιώτης), Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος και Παραμυθίας Παύλος, καθώς και η μεγάλη πλειοψηφία 

των Ιερών Μονών του Αγίου Όρους, αποτειχίστηκαν από τον δυσσεβή και αρχιοικουμενιστή Πατριάρχη Αθηναγόρα, αλλά με τρόπο απολύτως σύννομο με την κανονική παράδοση και την ορθόδοξη εκκλησιολογία.


Αντιθέτως ο π. Σεραφείμ Ζήσης, ο π. Θεόδωρος Ζήσης και οι ελάχιστοι οπαδοί τους, στην αρχή συγκεκαλυμμένα και στην συνέχεια απροκάλυπτα 

προσπάθησαν να κάνουν 

κίνημα στην Εκκλησία. 

Όσο μάλιστα έβλεπαν ότι είχαν απομονωθεί και δεν υπήρχε περίπτωση να τους ακολουθήσει κανείς, ασκούσαν προοδευτικά όλο και μεγαλύτερη πίεση προς κάθε κατεύθυνση και δη προς τους παραδοσιακούς αντιοικουμενιστές Μητροπολίτες για να τους πείσουν να τους ακολουθήσουν στην σχισματική πορεία που ακολουθούσαν και εξακολουθούν να ακολουθούν.


Για να μην επιμηκύνουμε υπερβαλλόντως το παρόν άρθρο θα δούμε -συν Θεώ- προσεχώς για ποιο λόγο, πέραν των όσων αναφέραμε πιο πάνω, ως μέλη της Εκκλησίας της Κύπρου, έχουμε φρικτά παράπονα βασισμένα στο Κανονικό Δίκαιο 

και με τον π. Σεραφείμ και 

με τον π. Θεόδωρο Ζήση.

Σε ένα άλλο άρθρο θα 

ανασκευάσουμε -συν Θεώ- την διαστροφική ερμηνευτική του π. Βασίλειου Βολουδάκη, ο οποίος επιχειρεί να παρουσιάσει τον αείμνηστο Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο ως εχθρό της Αποτείχισης και προεξοφλεί 

μάλιστα ότι αν ζούσε τώρα θα 

ήταν εναντίον της Αποτείχισης για την Σύνοδο της Κρήτης.!!!


Είναι να μην ανοίξει το στοματάκι του ο παππούλης.! Άπαξ και το άνοιξε -κατά την λαική ρήση- "βράσε ρύζι."!

No comments:

Post a Comment