Tuesday, October 24, 2017

ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΙΖ΄


ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ

ΙΖ΄

Του π. Φώτιου Βεζύνια
=====

Και συνεχίζει η εισήγηση την αποτύπωση της χαώδους αποστάσεως των θέσεών της, από την Αγιοπατερική παράδοση. Λέγει: «Χαρακτηριστικό παράδειγμα εἶναι καί οἱ ἀντιδράσεις, οἱ ὁποῖες ἐμφανίστηκαν μέ ἀφορμή τό Κείμενο γιά τίς σχέσεις τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας μέ τόν λοιπό χριστιανικό κόσμο. Τά προβαλλόμενα ὡς ἀντεπιχειρήματα πρός τό Κείμενο αὐτό ἐκφράζουν ἀπόλυτα μια ἰδεολογικοποιημένη ἀντίληψη Ὀρθοδοξίας. Μία Ὀρθοδοξία, ἡ ὁποία κλείνεται καί περιορίζεται στόν ἑαυτό της καί ἡ ὁποία δέν διαλέγεται με κανέναν ἄλλον πού εἶναι ἐκτός αὐτῆς, κλείνοντας μέ τόν τρόπο αὐτό τον θησαυρό τῆς Ὀρθοδοξίας«ἐν ὀστρακίνοις σκεύεσιν».

Αφήνεται να διαφανεί εδώ, ότι δεν θάπρεπε να συμβαίνει αυτό. Δηλαδή δεν πρέπει να φυλάγουμε ως ό,τι το πολυτιμότερο έχουμε, τον Θησαυρό της Ορθοδοξίας; Δεν είναι αυτή η Ορθοδοξία μας η ταυτοποιημένη παρουσία του Ίδιου του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού; Δεν είναι αυτό ό,τι το πολυτιμότερο; Υπάρχει κάτι πιο πολύτιμο; Λάθος κάνει ο Απόστολος Παύλος όταν λέγει «..εἰ δὲ καὶ ἔστι κεκαλυμμένον τὸ εὐαγγέλιον ἡμῶν, ἐν τοῖς ἀπολλυμένοις ἐστὶ κεκαλυμμένον, 4 ἐν οἷς ὁ θεὸς τοῦ αἰῶνος τούτου ἐτύφλωσε τὰ νοήματα τῶν ἀπίστων εἰς τὸ μὴ αὐγάσαι αὐτοῖς τὸν φωτισμὸν τοῦ εὐαγγελίου τῆς δόξης τοῦ Χριστοῦ, ὅς ἐστιν εἰκὼν τοῦ Θεοῦ. οὐ γὰρ ἑαυτοὺς κηρύσσομεν, ἀλλὰ Χριστὸν ᾿Ιησοῦν Κύριον, ἑαυτοὺς δὲ δούλους ὑμῶν διὰ ᾿Ιησοῦν…… 7 ῎Εχομεν δὲ τὸν θησαυρὸν τοῦτον ἐν ὀστρακίνοις σκεύεσιν, ἵνα ἡ ὑπερβολὴ τῆς δυνάμεως ᾖ τοῦ Θεοῦ καὶ μὴ ἐξ ἡμῶν, (Κορ. Β΄ Κεφ Δ 3-7)».

Μήπως τελικά δεν έχουμε καταλάβει ότι το περιβόητο προς τους αιρετικούς άνοιγμα, έχει μόνο βαριές και ανόσιες επιπτώσεις για την Εκκλησία μας; Δεν είναι εκ των σοβαρωτέρων και μόνη η παραβίαση των Ιερών κανόνων; Αλλά πώς να το αντιληφθούν αυτό, εκείνοι οι οποίοι φλερτάρουν και υπηρετούν την παναίρεση του οικουμενισμού; «Ετύφλωσε τα νοήματα… εις το μη αυγάσαι αυτοίς τον φωτισμόν της Χάριτος».

(Συνεχίζεται)

ΠΗΓΗ:

salpismazois.blogspot.gr/2017/09/blog-post_99.html

No comments:

Post a Comment