Thursday, October 26, 2017

ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΙΘ΄


ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ

ΙΘ΄

Του π. Φώτιου Βεζύνια
=====
    
Λέγει ο Όσιος Φιλόθεος Ζερβάκος: «..Και εάν θέλουν διαλόγους και συζητήσεις αυτά πρέπει να γίνουν επάνω εις το σύμβολον της πίστεως εις δέκα λεπτά της ώρας. Συμφωνείτε; αποπτύετε την πλάνην και τας αιρέσεις σας; επιστρέφετε εις τον Θεόν και την Αγίαν Εκκλησίαν; Σας δεχόμαστε. Δεν δέχεσθε; πηγαίνετε εκεί που σας στέλλουν οι Άγιοι Απόστολοι, οι Άγιοι Πατέρες και αι επτά Οικουμ. Σύνοδοι, εις το ανάθεμα....».

Έτσι μιλούν οι Άγιοι.

Βέβαια ξεχνά τελείως η εισήγηση το θέμα του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών.  Το συγκεκριμμένο έκτο κείμενο της συνόδου της Κρήτης έχει αφιερώσει στην συμμετοχή της Ορθοδόξου Εκκλησίας στο Π.Σ.Ε τα άρθρα από 16 έως και 19, θεσμοθετώντας ουσιαστικά αυτήν τη εκτροπή από την Αγιοπατερική Παράδοση. Η συμμετοχή μας στο Π.Σ.Ε είναι αυτή καθ’ εαυτή «αδιάντροπη έκφραση» της αιρέσεως του οικουμενισμού.

Θα ήταν παράλειψη αν στο σημείο αυτό δεν παραθέταμε και το άρθρο 22 για να καταδείξουμε την απομάκρυνση της συνόδου της Κρήτης από την Πατερική γραμμή. Το άρθρο τούτο επίσης «επί σκοπόν» δεν ακουμπά η εισήγηση. Λέγει λοιπόν το συγκεκριμμένο άρθρο: «22. Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία θεωρεῖ καταδικαστέαν πᾶσαν διάσπασιν τῆς ἑνότητος τῆς Ἐκκλησίας, ὑπό ἀτόμων ἤ ὁμάδων, ἐπί προφάσει τηρήσεως ἤ δῆθεν προασπίσεως τῆς γνησίας Ὀρθοδοξίας. Ὡς μαρτυρεῖ ἡ ὅλη ζωή τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἡ διατήρησις τῆς γνησίας ὀρθοδόξου πίστεως διασφαλίζεται μόνον διά τοῦ συνοδικοῦ συστήματος, τό ὁποῖον ἀνέκαθεν ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ ἀπετέλει τήν ἀνωτάτην αὐθεντίαν ἐπί θεμάτων πίστεως καί κανονικῶν διατάξεων (κανών 6 τῆς Β’ Οἰκουμενικῆς Συνόδου).»

Δηλαδή οι δέκα άγιοι προκαθήμενοι δεν σκέφθηκαν ότι οι ενέργειές τους που αντιβαίνουν στην Αγιοπατερική γραμμή,  γίνονται αιτία της ταραχής που θα επικρατήσει, και επικρατεί μέσα στην Εκκλησία. Κατά ανεξήγητο τρόπο όμως, προβλέποντάς την, (άραγε γιατί αν είχαν καθαράν την φωλεάν τους;) προειδοποιούν… ότι δεν θα γίνουν δεκτές αντιδράσεις. Αν αυτό που περιγράφεται εδώ εμπεριέχει δόση αλήθειας, θα έπρεπε ο  Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός να είναι αναθεματισμένος, και όλη η Εκκλησία ενωμένη με τους Λατίνους. Ή κάνουμε λάθος;

Ας θυμηθούμε μέσα από το πλήθος των σοβαρών θεολογικών προσεγγίσεων για το θέμα της νομιμοποίησης της εμπεριστατωμένης αντίδρασης στα κακώς κείμενα των κειμένων της Κρήτης, το άρθρο με τίτλο «Λίγο ΜΕΤΑ την «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιεροθέου11. Λέγει «..Με αυτήν την έννοια κάθε Σύνοδος δεν υπέρκειται της Εκκλησίας, αλλά εκφράζει την ζωή και το φρόνηµα της Εκκλησίας, δηλαδή την εµπειρία και την θεολογία των Αγίων και κρίνεται από αυτούς. Άλλωστε, είναι γνωστός ο λόγος του Αποστόλου Παύλου: «ουκ οίδατε ότι οι άγιοι τον κόσµον κρινούσι;» (Α΄ Κορ. στ΄ 2).» Και λίγο παρακάτω μας θυμίζει «..Οι Πατριάρχες της Ανατολής το 1848 τόνισαν ότι  ο υπερασπιστής της θρησκείας εστιν αυτό το σώµα της Εκκλησίας, ήτοι αυτός ο λαός».

Και αυτός ο λαός του Θεού τους φιλενωτικούς της Φερράρας – Φλωρεντίας τους έρριξε στη θάλασσα όταν επέστρεψαν στη Κωνσταντινούπολη. Ας μην βγάζουν οι οικουμενιστές λάθος συμπεράσματα βασισμένοι στην αδιαφορία και τον βαθύ ύπνο του σημερινού λαού, του εν υπνώσει βιούντος. Αυτός δε ο βαθύς ύπνος της αδιαφορίας, ιδιαίτερα ευχαριστεί την πλειοψηφία της Ιεραρχίας, αν στηριχθούμε στη εξαγωγή συμπεράσματος από το «ιστορικό» κείμενο – φυλλάδιο «Προς τον Λαό» της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος τον Φεβρουάριο του 2017.

(Συνεχίζεται)


ΠΗΓΗ:


salpismazois.blogspot.gr/2017/09/blog-post_99.html

No comments:

Post a Comment