Sunday, June 17, 2018

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΒΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ


ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΒΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Στο διαδίχτυο κυκλοφορεί βίντεο που δείχνει ομάδα ατόμων, να προπηλακίζουν τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο.

Εντούτοις ο εκπρόσωπος τύπου του Μακαριωτάτου, κ. Κονιδάρης, διαψεύδει τις πληροφορίες και απειλεί μάλιστα με νομικά μέτρα αυτούς που διακινούν το βίντεο.

Δεν ξέρουμε τελικά τι να πιστέψουμε ούτε καν αν υπάρχει βίντεο, που καταγράφει τον προπηλακισμό του Αρχιεπισκόπου. Υπάρχει όμως βίντεο που καταγράφει τον προπηλακισμό κάποιου κληρικού και είναι φυσικό πολλοί να νομίσουν ότι αναφέρεται στον Μακαριώτατο, αφού υπάρχει διάχυτη τόση εχθρότητα προς το πρόσωπο του Αρχιεπισκόπου, εξαιτίας της απαράδεκτης στασης του για το Μακεδονικό.

Θα αφήσουμε, λοιπόν, τα πράγματα να ξεδιαλύνουν και στη συνέχεια ίσως θα επανέλθουμε. 

Για την ώρα θα καταθέσουμε κάποιες σκέψεις για τον υποτιθέμενο προπηλακισμό του Αρχιεπισκόπου.

Νομίζω ότι κάθε αξιοπρεπής άνθρωπος απορρίπτει χαρακτηρισμούς όπως αυτούς που ακούγονται στο βίντεο (μαλάκα, τραγόπαπα κτλ.). Είναι θέμα στοιχειώδους αυτοσεβασμού. 

Αυτές οι χυδαίες ύβρεις είναι απαράδεκτες όταν απευθύνονται σε οποιονδήποτε άνθρωπο πολλώ μάλλον σε ηλικιωμένο κληρικό.

Άλλο κάποιος να βρίζει χυδαία και άλλο να αποδοκιμάζει.

Επί παραδείγματι! Αν τα άτομα αυτά, που δείχνει το βίντεο, πήγαιναν στον ναό που λειτουργούσε ο Αρχιεπίσκοπος και τον αποδοκίμαζαν με την ιαχή "ανάξιος", κανένας δεν θα είχε να πει κάτι εναντίον τους. 

Αλλά οι χυδαίες ύβρεις σε τι αποσκοπούν;

Να επαναλάβω αυτά που έγραψα φορτικά τις τελευταίες μέρες. Ο λαός έχει επιβεβλημένο καθήκον να διοργανώνει συλλαλητήρια και άλλες μαχητικές εκδηλώσεις για να διατρανώσει την θέλησή του να αποτρέψει την προδοσία της Μακεδονίας.

Αυτό που δεν επιτρέπεται, όμως, είναι οι χυδαιολογίες και η προσφυγή σε παράνομα μέσα.

Μέσα στα πλαίσια του νόμου υπάρχει πάντοτε η δυνατότητα να εκφραστεί κάποιος μαχητικά, αλλά κόσμια.

Ο Αρχιεπίσκοπος πρέπει να προβληματιστεί πώς οδήγησε τον κόσμο να έχει τόση αντιπάθεια και έλλειψη εμπιστοσύνης προς το πρόσωπό του.

Είναι αδιανόητο να ενεργεί ως ο κομισσάριος των προδοτών που μας κυβερνουν και να εκπλήττεται για τις αντιδράσεις του ποιμνίου του, έστω και αν -όπως την προκειμένη περίπτωση- έχουν σαφώς ξεφύγει από το μέτρο.

4 comments:

  1. Σε μεγαλοπρεπή πλάγιο του πεζοδρομίου !





    Τώρα ο Τελεβάντος τί θα πεί !   Και ο κάθε  αγιόπαις !



     Ποιό είναι τό κακό δηλαδή άν πείς τον  μαλάκα  αυτό που είναι δηλαδή μ....  ! Ειδικά αυτή η λέξη   είναι  ελληνοπρεπέστατη ! 



    Τό ψέμα έχει  μία ημερομηνία λήξεως !  Οι οικουμενιστές  στηρίχτηκαν στην κοινή αδυναμία του λαού νά διακρίνει  τις λεπτές  δογματικές  έννοιες  και του πάσσαραν τό ψέμα  και την βλασφημία  εναντίον της  πίστεως  και των αγίων μέ τον υποκριτικό μανδύα  του γλυκουλίστικου  ύφους  και της    επιτηδευμένης  ευγένειας  Στην συμπαιγνία  συνένοχοι  οι μεγαλοσχήμονες παπάδες  και πνευματικοί  που αρκέστηκαν νά ευλογούν τις  μακρυές  των γενειάδες  και νά αφήνουν τό ποίμνιο  που  κρέμεται από τό πετραχήλι  τους  ανενημέρωτο   και ακατήχητο .



    ReplyDelete
  2. Κατά την εύστοχη διατύπωση του π. Σεραφείμ Ζήση ο οικουμενισμός είναι η θρησκευτική συνισταμένη της παγκοσμιοποίησης . Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι οι εκκλησιαστικοί οικουμενιστές είναι ταυτόσημοι με τους πολιτικούς παγκοσμιοποιητές . Είναι εξ ίσου προδότες οι μέν της πίστεως , οι δε της πατρίδος και κινούμενοι από τά ίδια κέντρα . Λέμε ως αξίωμα ότι εκτός εκκλησίας δεν υπάρχει σωτηρία , και εννοούμε ότι μέσα στην εκκλησία η σωτηρία είναι εξασφαλισμένη , αρκεί να φιλάς το χέρι του δεσπότη. Αν έτσι διαμορφώθηκε το εκκλησιαστικό μας άηθες ήθος , τότε μάλλον εκτός εκκλησίας διασώθηκε ένα φυσικό ήθος σε μία αυθεντικότητα . Οι οικουμενιστές καλά τά πήγαιναν με τους εντός της εκκλησίας ηλιθίους , αρκεί να τους πούλαγαν ό,τι ήθελαν , άλλος συναλλαγή και συμφέρον , άλλος συναισθηματική στήριξη και άλλος κατάνυξη με το άκτιστον φώς . Καλά τά κατάφερναν με τά εκκλησιαστικά χαϊβάνια που φρόντιζαν με τον εκκλησιαστικό μηχανισμό να τους κρατάνε σε κατάσταση νάρκης . Όμως θα τά βρούνε μπαστούνια με τους άλλους που βρίσκονται εκτός της επιρροής τους και της χειραγώγησής τους .
    Όλα αυτά τά προσχήματα κ. Τελεβάντο , γιατί περί προσχημάτων πρόκειται , μπορούν να διασωθούν μόνο μέσα στην εκκλησία και από τους εκκλησιαστικούς ανθρώπους . Βλέπετε εσείς σαν ενδεχόμενο κάποιος παπάς μέσα στον ενοριακό του ναό μαζί με το ποίμνιό του να φωνάξει στον οικουμενιστή επίσκοπο ΄΄ανάξιος΄΄ ; Αν ήταν θα το είχε ήδη πράξει ! Γι αυτό θα φύγει η χάρη , αν δεν έχει ήδη φύγει, από τους ναούς ,από τους επισκόπους , τους παπάδες , τους πνευματικούς , τους θεούσους και θεούσες , σιχάθηκε ο Θεός την τυπολατρεία μας και θα δοθεί το χάρισμα της ομολογίας στους ανθρώπους που βρίσκονται στο πεζοδρόμιο . Και τότε και η φρασεολογία τους θα αγιασθεί . Ένα ΄΄ κύριε ελέησον ΄΄ υποκριτικό είναι βδέλυγμα ενώπιον του Θεού και ένα ΄΄μ…κας΄΄ του πεζοδρομίου εξαγιάζεται και γίνεται υπέροχος ύμνος σε μεγαλοπρεπή πλάγιο του πεζοδρομίου . Το πολυχρόνιον του πεζοδρομίου ! Με όλο τον σεβασμό στην αγιωσύνη σας διαφωνώ .

    ReplyDelete
  3. Υ.Γ. Κάθεται και το καημένο , ο π. Σεραφείμ , με τά χεράκια του σταυρωμένα και τά ακούει . Τά αρνία παριστάνουμε ; Η ΄΄πατερική παράδοση ΄΄ που έγινε πηγή αράς , ύβρεως και ψεύδους άπαπά ! ούτε που παίζει το σχετικό video για να μην ακουστούνε οι κακές λέξεις ! Μπλέξαμε με θεούσους !


    Για να μην παρεξηγηθώ λόγω της ανοχής μου στην χρήση των λέξεων, που εξέφρασα -- μήπως ο Χριστός δεν οργίστηκε ; -- διευκρινίζω ότι σε καμμία περίπτωση δεν ενθαρρύνουμε τραμπουκισμούς , που βλάπτουν την σωματική ακεραιότητα των τυχόν θυμάτων . Ετερον εκάτερον ! Όμως προβλέπουμε ότι όσο ξεσκεπάζεται ο προδοτικός ρόλος των εκκλησιαστικών , εκτός της τελείας ανυποληψίας των , θα υποστούν και αυτοί τους ιδίους προπηλακισμούς με τους πολιτικούς . Δεν θα τολμούν να βγούνε έξω .

    ReplyDelete
  4. Δέν πιστεύω κ. Τελεβάντο να μήν δημοσιεύσετε τά σχόλιά μου για δεοντολογίες κ.τ.λ. καθώς και για τον κίνδυνο νομικής δίωξης , επειδή αναφερόμαστε στην επίμαχη λέξη και μάλιστα προς τον αρχιεπίσκοπο . Μά αυτήν την λέξη την λένε όλοι οι Ελληνες ! Δηλαδή ένας τυχόν Ελληνας πώς θά περίμενε κανείς να εκφράσει την αποδοκιμασία του ; Λέγοντας τί ; Ανάξιος ; Οι Ελληνες μόνο στά βαφτίσια λένε την λέξη ΄΄άξιος ΄΄ ή υποτίθεται το αντίθετο αυτής . Δηλαδή ποιός είναι αυτός ο δικαστής που θα παραξενευτεί επειδή μία παρέα Ελλήνων εκφράστηκαν κατά αυτόν τον τρόπο ! Αλλωστε είναι πολύ εύκολο να αποδειχθούν οι βαθειές πολιτιστικές και εκκλησιαστικές ρίζες της λέξεως .

    ReplyDelete