Monday, April 11, 2022

ΠΟΛΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΥΠΡΟΥ


ΠΟΛΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΥΠΡΟΥ

====

Κάθε φορά που πηγαίνω στο Ογκολογικό για θεραπεία, αισθάνομαι μέσα μου όμορφα, διότι μού δίνεται η ευκαιρία να πω δυο λέξεις στους ομοιοπαθείς μου, ώστε να μην αποθαρρύνονται και να μη φοβούνται την ασθένεια, αλλά να την αντιμετωπίζουν με πίστη στον Θεό, υπομονή και θάρρος.

Ευχαριστώ τον Θεό, που μου χαρίζει την ζωή και την πίστη. Τον Θεό που, τόσο πολύ μας αγαπά, ώστε έστειλε τον ίδιο τον Υιό Του για να μας ανοίξει τον δρόμο τής κατά Χάριν θέωσης.

Οφείλουμε όλοι να υπηρετούμε τους συνανθρώπους μας, που χρειάζονται τη βοήθειά μας. Κι ένας λόγος, που δεν έκλεισα την πόρτα μου από την πρώτη μέρα που είχα υπεύθυνη θέση, είναι διότι ήθελα να υπηρετώ τον άνθρωπο, την εικόνα τού Θεού. Εκείνος που υπηρετεί την εικόνα τού Θεού, υπηρετεί τον ίδιο τον Θεό. Κι είναι καθήκον και υποχρέωσή μας να υπηρετούμε το θέλημα τού Θεού.

Τέλος, όσον αφορά διάφορα σχόλια που γίνονται σχετικά με την κατάσταση τής υγείας μου, θέλω να ξέρετε για μένα ότι με τη βοήθεια τού Θεού και των ιατρών βρίσκομαι σε μία καλή σταθερή κατάσταση».

ΠΗΓΗ:

Ιστοσελίδα ecclesiaonline

No comments:

Post a Comment