Tuesday, June 27, 2017

ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ» ΑΧΑΡΟΣ ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΤΟΥ «ΓΛΥΚΟΥ ΝΕΡΟΥ»


ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ» ΑΧΑΡΟΣ ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΤΟΥ «ΓΛΥΚΟΥ ΝΕΡΟΥ»

Του κ. Παναγιώτη Π. Νούνη, Θεολόγου
=====

Δείτε το εδώ, εδώ και εδώ σε PDF Google Drive και DOCS. 

Ακολουθεί μία δεύτερη παρτίδα αντιρρήσεων από το «Ζηλωτικό» ιστολόγιο του «Παιδαγωγού» ο οποίος, αντί να απαντάει επί της ουσίας, αποφεύγει με μαεστρία και περίσσια σοφιστεία και ασχολείται με τα πέριξ της ουσίας.

Μας γράφει και μας διαβεβαιώνει, «παιδαγωγικώς», ότι ο ιεροκήρυξ της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού, ο θεολόγος Βασίλης Μαυρίδης «ο καλαμαράς», ότι, «δεν εμπλέκεται ουσιαστικά», με την Ιερά Αποτείχιση και τη διακοπή του μνημοσύνου του αιρετίζοντος Μητροπολίτου Σιδηροκάστρου κ. Μακαρίου και την ομολογιακή ενέργεια του καλού πρεσβυτέρου π. Φωτίου Τζουρά.

Πολύ ωραία να το δεχτούμε, και ως ένα βαθμό, μέχρι να πληροφορηθούμε και τις προσωπικές απόψεις-θέσεις του αγαπητού αδελφού μας κ. Βασίλη Μαυρίδη.

Το ότι συνυπόγραψε τόσο σημαντικό έγγραφο την Ιερά Αποτείχιση του π. Φωτίου δεν είναι ουσιαστική εμπλοκή του αξιότιμου θεολόγου της Μητροπόλεως Λεμεσού;

Γιατί γίνεται τόση περίεργη και αναποτελεσματική προσπάθεια συγκαλύψεως του εν λόγω «Εκκλησιολογικού Παραδόξου», δηλαδή του αντιΕκκλησιολογικού και αντιΚανονικού ολισθήματος του εν ενεργεία ιεροκήρυκος της Ι. Μ. Λεμεσού;

Ο «Παιδαγωγός» μας κατακρίνει, για δήθεν αχαλίνωτη φαντασία, ενώ το έγγραφο της διακοπής μνημοσύνου του π. Φωτίου, το συνυπογράφει και ο θεολόγος της Μητροπόλεως Λεμεσού.

Πού ακριβώς έγκειται η φαντασία μας;

Εμπλέκεται ή δεν εμπλέκεται ο θεολόγος Βασίλης Μαυρίδης;

Σύμφωνα με το έγγραφο και αντικειμενικές πληροφορίες φαίνεται ότι πράγματι εμπλέκεται.

Συνεπώς τι ακριβώς δηλώνει η υπογραφή του Βασίλη Μαυρίδη, αν όχι και του ιδίου την άμεση διακοπή μνημοσύνου κατά του οικουμενιστού Μητροπολίτου Σιδηροκάστρου;

Καθώς και ένα άλλο: την «υπερόριο» (συν)εμπλοκή του, από τας μισθοφόρους αυλάς της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού (όπου είναι μόνιμος συνεργάτης και υπάλληλος της μητροπόλεώς μας, σχεδόν είκοσι (20) χρόνια) στα εκκλησιολογικά ζητήματα της Ι. Μ. Σιδηροκάστρου;

Η εξαπλούστευση του ζητήματος, από μέρους του «Παιδαγωγού» δεν ικανοποιεί την δημοσιογραφική και θεολογική απορία μας.

Το εν λόγω νεοσύστατο Εθνικιστικό Απελευθερωτικό Κίνημα της Κύπρου, μπορεί να μη είναι Πολιτικό Κόμμα, αλλά εμπλέκονται και το διευθύνουν γνωστά άτομα, σύμφωνα από έγκυρες πληροφορίες που μου παρέχουν, που ήταν σημαντικώτατα στελέχη του «Χρυσαυγήτικου» ΕΛΑΜ. Συνεπώς πρόκειται για λ.χ. ένα παρακλάδι του ΕΛΑΜ. Ένα εθνικιστικό Κίνημα, όπως και να το ονοματοδοτήσεις, παραμένει βαθειά εθνικιστικό, και διαδίδει και διακηρύττει, αφ' εαυτού του, την αίρεση του Εθνοφυλετισμού. Τώρα αν ο τάδε ή ο δείνα θεολόγος της Ι. Μητροπόλεως, συμφωνεί ή διαφωνεί, με τον κακόδοξο Εθνοφυλετισμό, θεωρώ, ότι πρέπει εκείνος να μας λύσει τις εν λόγω απορίες και να απαντήσει εκτενώς, και αποδεικτικώς, στις σωρηδόν καταγγελίες όπου διαδίδονται εναντίον του μέσα στη εκκλησιαστική επαρχία της πόλεως Λεμεσού.

Εμείς, ως Ιστολόγιο «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ», προττάσουμε και προτείνουμε εξ αρχής και κυρίως την μανική απελευθέρωσή μας από των τυρρανικών  δεσμών των πολυποίκιλων αμαρτιών και παθών μας, δηλ. να μισήσουμε μέχρι θανάτου τις προσωπικές αμαρτίες και αστοχίες μας, και ίσως μόνο έτσι, ο Κύριος της Δόξης, μας λυπηθεί και μας χαρίσει μαζί με οντολογική μας απευλευθέρωση και φώτιση, και την πολυπόθητη απευλευθέρωση επί των κατεχομένων εδαφών μας υπό την απειλητική μάχαιρα και τον πάνοπλο στρατό των Μωαμεθανών Κεμαλικών.

Δεν μεμφώμεθα καθόλου τα νόρμαλ και αγαθά πατριωτικά αισθήματα ενός εκάστου συμπατριώτη μας και συναδέλφου μας. Μεμφώμεθα όμως, την εκκλησιαστική συγκάλυψη και την θεολογικοποίηση του αιρετικού Εθνοφυλετισμού.

ΠΗΓΗ: 

Ιστολόγιον «ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ»,

*****

Το ιστολόγιο “Απολογητικά” αναδημοσίευσε δικό μας σχόλιο γιά τη διένεξη που προέκυψε, το οποίο παραθέτουμε στη συνέχεια:

ΟΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΤΟΥ «ΓΛΥΚΟΥ ΝΕΡΟΥ» ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΛΕΜΕΣΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Δημοσίευσα τα σχόλια σου, αγαπητέ “Παιδαγωγέ”, κατά ακροτάτη επιείκεια, διότι δεν είναι δεοντολογικά ορθό να απαντά σε θεολογικές κατηγορίες, στη θέση του θεολόγου ιεροκήρυκα της Μητροπόλεως Λεμεσού, ένας ιστολόγος της Θεσσαλονίκης.

Ηλικία και θεολογική κατάρτιση έχεο ο κ. Βασίλης Μαυρίδης. Γιατί, επομένως, δεν απαντά με παρρησία και ευθύτητα να ξεκαθαρίσει το ζητήμα έντιμα και ωραία και βάζει τρίτους;

Γιατί δεν αποστέλλει ηλεκτρονική επιστολή στο ιστολόγιο “Απολογητικά” ώστε να ξεκαθαρίσει την θέση του και να δώσει απολογία στις φοβερές κατηγορίες που του προσάπτει;

Και γιατί δεν κοινοποιεί και σ’ εμένα την απάντηση που έδωσε στα “Απολογητικά”, αφού αναδημοσίευσα το άρθρο του κ. Νούνη;

Εφεξής δεν θα επιτρέψω κανένα διάλογο τρίτων στο ιστολόγιό μου. Ο κ. Μαυρίδης, ως θεολόγος, είναι σε θέση να δίνει απαντήσεις για τον εαυτό του.

Δεν νομίζεις, αγαπητέ “Παιδαγωγέ”, ότι εκτός από τον κ. Μαυρίδη πρέπει και η Μητρόπολη Λεμεσού να τοποθετηθεί για τις σοβαρές κατηγορίες του ιστολογίου “Απολογητικά”;

Το ζήτημα είναι θεολογικό και εκκλησιολογικό.

Αντί ο κ. Μαυρίδης να παριστάνει τον ομολογητή του γλυκού νερού στη Μητρόπολη Σιδηροκάστρου οφείλει να δείξει ομολογιακή παρρησία για τις οικουμενιστικές θέσεις που διατύπωσε δημόσια ο Πανιερώτατος Λεμεσού στη Γερμανία αλλά και για όσα εξοργιστικά και απαράδεκτα δήλωσε για τις συμπροσευχές του Παναγιώτατου με αιρετικούς από την τηλεόραση στην Κύπρο.

Προπαντός, αγαπητέ “Παιδαγωγέ”, θέλουμε να μάθουμε για ποιο λόγο η ομολογιακή συνείδηση του κ. Μαυρίδη δεν εξανέστη όταν ο Πανιερώτατος Λεμεσού έδωσε εντολή να διαβαστεί στους ναούς της Μητροπόλεως του η εγκύκλιος της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κύπρου για τη Σύνοδο της Κρήτης η οποία είναι κατά πολύ χειρότερη από το μήνυμα της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος “Προς το Λαό”;

Εύκολο είναι να παριστάνει τον Ομολογητή του γλυκού νερού στη Μητρόπολη Σιδηροκάστρου. Γιατί δεν αρχίζει την ομολογία του από τη Μητρόπολη Λεμεσού στην οποία υπάγεται και στενός συνεργάτης της οποίας τυγχάνει;

Συνεπώς αναμένουμε τις απαντήσεις του εν ενεργεία Ιεροκήρυκος της Μητρόπολης Λεμεσού κ. Βασίλη Μαυρίδη αλλά και του Πανιερώτατου Μητροπολίτη Λεμεσού και όχι την παρέμβαση ενός ιστολόγου από τη Θεσσαλονίκη.

Σε παρακαλώ, αγαπητέ “Παιδαγωγέ”, να μην απαντήσεις στο ιστολόγιό μου όπως σε προκαλεί να κάνεις το ιστολόγιο “Απολογητικά”. Την απάντηση πρέπει να τη δώσει στο ιστολόγιο “Απολογητικά” και όχι στο δικό μου ή στο δικό σου ο κ. Μαυρίδης και ο Πανιερώτατος Λεμεσού.

ΠΗΓΗ:

No comments:

Post a Comment