Showing posts with label ΤΖΑΧΑΡΗΣ. Show all posts
Showing posts with label ΤΖΑΧΑΡΗΣ. Show all posts

Tuesday, May 29, 2018

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΡΑΠΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ 4 ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ κ. ΒΑΛΙΩΤΗ


ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΡΑΠΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ 4 ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ κ. ΒΑΛΙΩΤΗ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Τι συμπέρασμα εξάγεται, από τις γραπτές δηλώσεις των 4 Μητροπολιτών, που παραθέσαμε στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση;

Ότι και οι 4 Μητροπολίτες εκτελούν διατεταγμενη εκστρατεία εναντίον του Αρχιεπισκόπου Δημητρίου.

Ως γνωστόν τις άκαιρες, άστοχες και αθεολόγητες εισηγήσεις του κ. Βαλιώτη καταδίκασε και ο Αρχιεπίσκοπος Δημήτριος.

Αντί, όμως, οι 4 Μητροπολίτες να κάνουν το ίδιο, σαφέστατα λένε: “Για ότι έγινε φταίει ο Αρχιεπίσκοπος Δημήτριος”.

Η ευσύνοπτη, αλλά τόσο περιεκτική Ανακοίνωση του Σεβ. Χαλκηδόνος, είναι ξεκάθαρη:
“1.) Η Θεολογική Σχολή της Βοστώνης (άρα ο Αρχιεπίσκοπος) δεν θα έπρεπε να τιμήσει τον κ. Βαλιώτη επειδή είναι αντιπατριαρχικός.
2.) Η ευθύνη του Αρχιεπισκόπου, όμως είναι ακόμη πιο μεγάλη, επειδή δεν διέκοψε την ομιλία του κ. Βαλιώτη.”

Τι συμβαίνει λοιπόν;

Κατά την λαική φράση “έπεσε σύρμα”, από το Φανάρι και από τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο προσωπικά και όχι απλά από τον π. Αλέξανδρο, όπως νομίζουν ορισμένοι, για να εκθέσουν και να στριμώξουν τον Αρχιεπίσκοπο.

Οι 4 Μητροπολίτες, που προσποιούνται ότι δεν κατάλαβαν για ποιο λόγο αναγορεύθηκε Επίτιμος Διδάκτορας ο κ. Βαλιώτης, ας ακούσουν την ομιλία του στην οποία, με αφοπλιστική ειλικρίνεια, αναφέρει ότι τιμήθηκε με τον τίτλο, επειδή πρόσφερε πολλά στο παρελθόν και επειδή ελπίζουν ότι θα κάνει το ίδιο και στο μέλλον.

Ως γνωστόν η Αρχιεπισκοπή Αμερικής βρίσκεται σε δεινή οικονομική θέση, επειδή οι γενναιόδωροι χορηγοί της (Τζαχάρης κτλ.) έχουν αποβιώσει και δεν υπάρχει κάποιος για να καλύπτει τα ελλείμματα.

Ως εκ τούτου και η Σχολή και ο Αρχιεπίσκοπος ήταν φυσικό να ελπίζουν ότι ο κ. Βαλιώτης θα μπορούσε να διαδραματίσει τον ρόλο που διαδραμάτιζε ο μ. Τζαχάρης.

Θα μου πείτε: Ναι! Αλλά δεν έπρεπε να τον ανακηρύξουν Επίτιμο Διδάκτορα της Σχολής, αφού γνώριζαν τα αντιπατριαρχικά του φρονήματα!

Απαντώ: Για δεκαετίες τώρα ο κ. Βαλιώτης ήταν πλούσιος χορηγός της Σχολής και άλλων θεσμών της Εκκλησίας και της Ομογένειας. Δεν ήξεραν όλοι τα αντιπατριαρχικά του φρονήματα; Να ροκανίζουν τα δολλάριά του ήξεραν! Ο Επίτιμος Διδακτορικός τίτλος τους ενόχλησε;

Αν ο κ. Βαλιώτης έκανε ή προτίθετο να κάνει μια γενναιόδωρη προσφορά στην Μητρόπολή των 4 Μητροπολιτών ή στο Οικουμενικό Πατριαρχείο θα την αποδέχοντο; Άραγε θα την απέρριπταν, επειδή είναι αντιπατριαρχικός ή θα ροκάνιζαν ευγνωμόνως τα Βαλιώτικα δολλάρια και δεν θα έβγαζαν άχνα;

Γιατί, λοιπόν, ξεσηκώθηκε αυτός ο θόρυβος;

Η απάντηση προφανής και για τους εκ γενετής τυφλούς! 

Η άκαιρη, άστοχη και αθεολόγητη ομιλία του κ. Βαλιώτη έδωσε στον Πατριάρχη και στους ανθρώπους του στην Αμερική την ουρανόπεμπτη ευκαιρία να προωθήσουν τους στόχους τους, που δεν είναι άλλοι από: 
1.) Την αντικανονική εκπαραθύρωση του Αρχιεπισκόπου Δημητρίου, 
2.) Την διαδοχή του από Οικουμενιστή ιεράρχη, υποχείριο του Πατριάρχη, που θα είναι λομπίστας των συμφερόντων του Πατριαρχείου στην Ουάσινκτων και εισπράκτορας εκατομμυρίων δολλαρίων για τις τεράστιες οικονομικές ανάγκες του Φαναρίου.

Wednesday, February 17, 2016

ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΕΝ ΚΥΡΙΩ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΥΕΡΓΕΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ


ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΕΝ ΚΥΡΙΩ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΥΕΡΓΕΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ο Μάικλ Τζαχάρης δεν είναι πια μαζί μας. Μετέστη στην Άνω Ιερουσαλήμ. 

Υπήρξε ο μεγαλύτερος ευεργέτης ομογένειας και της Εκκλησίας μας. Αρχοντάνθρωπος. Με πολλή αξιοπρέπεια. Έκανε δωρεές δεκάδων εκατομμυρίων, όχι για να γίνεται ντόρος γύρω από το όνομά του, αλλά για να έλθει αρωγός της Εκκλησίας, της Ομογένειας, της γενέτειράς του Λέσβου, σπουδαίων Ακαδημαικών Ιδρυμάτων, Μουσείων και φιλανθρωπικών σωματείων.

Ήταν για χρόνια αντιπρόεδρος του Αρχιεπισκοπικού Συμβουλίου της Αρχιεπισκοπής Αμερικής και στενός φίλος του Αρχιεπισκόπου Δημητρίου. 

Όταν του εζητείτο βοήθεια ανταποκρινόταν πρόθυμα και γενναιόδωρα. Όσο περισσότερα έδινε τόσο περισσότερα του έστελλε ο Θεός.

Ήταν άνθρωπος χαμηλών τόνων και διακρινόταν για τον διαλλακτικό του χαρακτήρα.

Η απουσία του θα γίνει πολύ αισθητή και στην Εκκλησία και στην Ομογένεια.

Προσευχόμαστε εκτενώς προς τον Κύριο για την ανάπαυση της φιλεύσπλαχνης ψυχής του. 

Sunday, August 3, 2014

Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΥΕΡΓΕΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΜΑΙΚΛ ΤΖΑΧΑΡΗΣ


Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΥΕΡΓΕΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΜΑΙΚΛ ΤΖΑΧΑΡΗΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=======

Διαβάσαμε, στη Romfea.gr, το ακόλουθο ρεπορτάζ:

“Ολοκληρώθηκε, χθες, με την παράδοση υγειονομικού υλικού στο “Λαϊκό” Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών, το πρόγραμμα «Give for Greece» που χρηματοδότησε το Jaharis Foundation και υλοποίησαν ο Φιλανθρωπικός Οργανισμός «Αποστολή» της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και ο Ανθρωπιστικός Οργανισμός των Ορθοδόξων Χριστιανών Αμερικής IOCC.

Το πρόγραμμα περιελάμβανε την παράδοση υγειονομικού υλικού, αξίας 4,2 εκατομμυρίων δολαρίων, με το οποίο εξυπηρετήθηκαν ανάγκες όλων των ιατρικών ειδικοτήτων σε περισσότερα από 50 νοσοκομεία και ιατρικά κέντρα της Αθήνας, της Δυτικής Ελλάδας, την Πελοπόννησο, τα Ιόνια Νησιά, όπως επίσης τη Δυτική, Κεντρική, Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, και σε Νοσοκομεία του Πειραιά και Νησιών του Αιγαίου.

Η μεγάλη αυτή προσφορά, της «Αποστολής», στο Εθνικό Σύστημα Υγείας είναι ένα μόνο μέρος ευρύτερου προγράμματος που υλοποιείται, σχεδόν ένα χρόνο τώρα, σε όλη την Ελλάδα σε συνεργασία με τον IOCC, υπό τη σκέπη της χρηματοδότησης του Jaharis Family Foundation του Ελληνοαμερικανού Μάικλ Τζαχάρη.

Τα πέντε κοντέινερ υγειονομικού υλικού, διευκόλυναν σε σημαντικό βαθμό στην κάλυψη των μεγάλων ελλείψεων που αντιμετωπίζουν τα Νοσοκομειακά Ιδρύματα της χώρας και ειδικά σε αναλώσιμο νοσοκομειακό υλικό όπως σύριγγες, γάντια, γάζες, επιδέσμους και εκατοντάδες άλλα είδη αντικειμένων ευρείας και εξειδικευμένης νοσοκομειακής κατανάλωσης.

Το 5ο και τελευταίο κοντέινερ, αξίας 812.000 δολαρίων, παρεδόθη στο “Λαϊκό” Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών με το οποίο θα καλυφθούν και ανάγκες των Νοσοκομείων “Ιπποκράτειο”, “Αγλαΐα Κυριακού” και “Αττικό.

Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος εξέφρασε τις ευχαριστίες και την ευγνωμοσύνη του για την στήριξη της ελληνικής ομογένειας της Αμερικής στις δυσκολίες που περνά η χώρα μας και για τη συνεργασία που έχουν με την «Αποστολή» ενώ αναφέρθηκε ιδιαίτερα στις πρωτοβουλίες του Αρχιεπισκόπους Αμερικής Δημητρίου στην προσφορά του κ. Μιχάλη Τζαχάρη και τον Οργανισμό IOCC λέγοντας ότι αποδεικνύουν κάθε μέρα με το έργο τους, όχι μόνο την αγάπη τους στην Ελλάδα, αλλά την πίστη τους στις αξίες και τις δυνάμεις που έχει ο Ελληνισμός.

«Χιλιάδες ασθενείς αλλά και παιδιά έχουν στηριχθεί από την βοήθεια που έχει προσφέρει ο Μιχάλης Τζαχάρης», είπε ο Αρχιεπίσκοπος συγκρίνοντας την στήριξη του με αντίστοιχες των εθνικών ευεργετών.”

Τι να προσθέσει κάποιος στα τόσο εύγλωττα και συγκεκριμένα που αναφέρει το ρεπορτάζ; Εχουμε πολλούς φιλάνθρωπους στην Ομογένεια, οι οποίοι συνεισφέρουν εκατομμύρια για τη συντήρηση των κοινοτήτων μας και καλύπτουν γενναιόδωρα τις ανάγκες του πολυσχιδούς έργου της Εκκλησίας μας.

Πολλοί όσοι προσφέρουν πολλά για να σταθούν στα πόδια τους και να ευημερήσουν οι κοινότητες. 

Ο κ. Τζαχάρης, όμως -κατά γενική ομολογία-, υπερέχει όλων των ευεργετών σε προσφορά. Οχι μόνον για την Αρχιεπισκοπή Αμερικής και το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Ούτε μόνον για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα, αλλά και σε έργα Ελληνικού πολιτισμού, όπως για τα εκθέματα της αρχαιοελληνικής και Βυζαντινής τέχνης στο Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης.

Ενα μεγάλο ευχαριστώ, εκ μέρους όλων μας, στο φιλάνθρωπο ζεύγος Μάικλ και Μαρία Τζαχάρη. Μνησθείη Κύριος ο Θεός όταν έρθη εν τη Βασιλεία Του της γενναιοδωρίας και της ψυχικής τους ευγενείας της χριστιανικής καρδίας τους.

Saturday, June 22, 2013

Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΘΟΔΙΚΑ




Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΘΟΔΙΚΑ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==================

Το έχουμε πει πολλές φορές, αλλά δεν πειράζει να το επαναλάβουμε για μια ακόμη φορά. 

Ο Αρχιεπίσκοπος Δημήτριος ανήκει στους ανθρώπους που λένε λίγα και κάνουν πολύ περισσότερα.

Η ροή χρημάτων από την Ομογένεια προς την Κύπρο και προς την Ελλάδα για να αντιμετωπιστεί η οικονομική κρίση συνεχίζεται αδιάπτωτη.

Η πρόσφατη επίσκεψη του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου έγινε αφορμή να δοθούν μεγάλα ποσά στον Μακαριότατο για το φιλανθρωπικό έργο της Εκκλησίας.

Και τώρα μαθαίνουμε από Ανακοίνωση της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αμερικής ότι 

“Με πρωτοβουλία του αρχιεπισκόπου Αμερικής Δημητρίου συγκεντρώθηκαν 450.000 δολάρια για να αποσταλούν στην Κύπρο, σε μια ένδειξη έμπρακτης συμπαράστασης της Ομογένειας προς τον Κυπριακό λαό.

Σε συνέντευξη Τύπου στα γραφεία της Αρχιεπισκοπής στο Μανχάταν, ο Προκαθήμενος της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας στην Αμερική ανακοίνωσε τους φορείς και τα άτομα που πρόσφεραν χρηματικά ποσά.

Ο κ. Δημήτριος ανέφερε ότι πρόκειται για την «πρώτη βοήθεια» από την ελληνοαμερικανική κοινότητα και το ποσό θα δοθεί για τις ανάγκες λειτουργίας τριών ιδρυμάτων που έχουν σχέση με παιδιά.

Ο Αρχιεπίσκοπος τόνισε επίσης ότι η χρηματική βοήθεια είναι το αποτέλεσμα «συλλογικής προσπάθειας», μετά από σύσκεψη που είχε γίνει στην Αρχιεπισκοπή στις 3 Απριλίου.

Η διανομή των χρημάτων θα γίνει μετά από έρευνα για τις υπάρχουσες ανάγκες στο νησί, σε συνεργασία με την κυπριακή κυβέρνηση και την Αρχιεπισκοπή Κύπρου.

Οι τρεις οργανισμοί που θα ενισχυθούν οικονομικά από τους ομογενείς της Αμερικής είναι: Κέντρα Προστασίας και Απασχόλησης Παιδιών, Σύνδεσμος για 'Ατομα με Αυτισμό Κύπρου και Παιδικά Θεραπευτήρια.

Ο αρχιεπίσκοπος Δημήτριος ανακοίνωσε ότι, «μέχρι στιγμής» συνέβαλαν στη συγκέντρωση των 450,000 δολαρίων: η Κυπριακή Ομοσπονδία Αμερικής (50.000), το Κυπροαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο (10.000), ο Πίτερ και η Νάνσια Παπανικολάου (100.000), ο Δημήτριος και η Γεωργία Καλοειδή (100.000), ο Γιώργος και η Όλγα Τσούνη (100.000), ο Μάικ και η Μαίρη Τζαχάρη (50.000), ο Παμπάφιος Σύνδεσμος Αμερικής (10.000), Ελευθέρια-Παγκύπριος Παιδικές Ομάδες (10.000), ο Σύλλογος Λάμπουσα (10.000) και ο Σύλλογος Ασγάτα (10.000).

Της συνέντευξης Τύπου προηγήθηκε συνάντηση του αρχιεπίσκοπου Δημητρίου με το νέο πρέσβη της Κυπριακής Δημοκρατίας στην  Ουάσιγκτον, Γιώργο Σιακαλλή, ο οποίος επισήμανε ότι η κυβέρνηση και ο λαός της Κύπρου νιώθουν «βαθιά ευγνωμοσύνη» για την πρωτοβουλία του Αρχιεπισκόπου και για την στήριξη της Ομογένειας.

Ευχαριστίες προς τον κ. Δημήτριο εξέφρασαν επίσης ο μόνιμος αντιπρόσωπος της Κύπρου στον ΟΗΕ, πρέσβης Νίκος Αιμιλίου, η Κύπρια γενική πρόξενος Κούλα Σοφιανού και ο πρόεδρος της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αμερικής, Κώστας Τσέντας.

Τέλος, ο αρχιεπίσκοπος Δημήτριος τόνισε ότι η προσπάθεια θα συνεχιστεί ώστε να στηριχθούν και σχολεία των οποίων μαθητές αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα επιβίωσης, ενώ μίλησε και για τις ενέργειες που γίνονται για να βοηθηθούν παιδιά στην Ελλάδα.

Απαντώντας σε ερώτημα του ΑΠΕ πρόσθεσε ότι αναμένεται να συγκεντρωθεί και ένα επιπλέον υπολογίσιμο ποσό από συνεισφορές ελληνορθόδοξων κοινοτήτων στην Αμερική.”

Ευχαριστούμε θερμά τον Σεβασμιότατο για την συνεχή και γενναία του μέριμνα, αλλά και τους συνεργάτες του που ενισχύουν την εμπερίστατη Κύπρο και Ελλάδα. 

Γνωρίζουμε ότι θα τηρηθεί με ακρίβεια η υπόσχεση του Σεβασμιότατου ότι το ποσό αυτό αποτελεί την πρώτη δόση της εισφοράς της Ομογένειας προς την Κύπρο, ενώ παράλληλα μεγάλα ποσά θα δοθούν για τις ανάγκες στην Ελλάδα. 

Θερμές επίσης οι ευχαριστίες μας προς τον κ. Τζαχάρη, τον κ. Παπανικολάου, τον κ. Καλοειδή, τον κ. Τσούνη και τους ομογενειακούς συλλόγους για την γενναιόδωρή τους προσφορά. 

Wednesday, December 5, 2012

ΝΕΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ




ΝΕΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==============

Το ρεπορτάζ του κ. Καλμούκου, που διαβάσαμε στον Πυλώνα Εκκλησιαστικών Ειδήσεων ΑΜΗΝ από τον “Εθνικό Κήρυκα” της Νέας Υόρκης, αναφέρεται σε ένα πολύ ευχάριστο γεγονός. Η Φιλόπτωχος απέκτησε οίκημα στην καρδιά του Μανχάταν. Τεράστια η σημασία της απόκτησης ενός ιδιόκτητου οικήματος της πολύ δραστήριας Φιλοπτώχου στο κέντρο του Μανχάταν.

Η αγορά του οικήματος συνιστά ακόμη ένα ενδεικτικό στοιχείο της σπουδαίας και αθόρυβης δουλειάς που πραγματοποείται στην Αρχιεπισκοπή Αμερικής υπό την εμπνευσμένη καθοδήγηση του Σεβασμιότατου Αρχιεπισκόπου Αμερικής κ. Δημητρίου.

Ευχαριστούμε θερμά το ζεύγος Τζαχάρη το οποίο παντοιοτρόπως έχει ευεργετήσει την Αρχιεπισκοπή Αμερικής, την Ομογένεια και τον Ελληνικό πολιτισμό και το οποίο συνέβαλε αποφασιστικά στην απόκτηση του νέου οικήματος.

Ευχαριστούμε επίσης τον Θεοφιλέστατο επίσκοπο Ζήλων κ. Σεβαστιανό, που είναι ο καθοδηγητής της Φιλοπτώχου και ο οποίος επίσης - όπως ακριβώς ο Σεβασμιότατος Αμερικής - εργάζεται αθόρυβα μεν αλλά αποτελεσματικά.

Είναι άξιες των πιο θερμών μας συγχαρητηρίων η κ. Σκιαδά και οι άλλες κυρίες της Φιλοπτώχου για το πολυσχιδές έργο που επιτελούν. 

Παραθέτουμε στη συνέχεια αποσπάσματα του ρεπορτάζ του κ. Καλμούκου που μας έδωσαν την αφορμή για την καταγραφή του πιο πάνω σχολίου:

“Η Εθνική Φιλόπτωχος Αδελφότητα της Αρχιεπισκοπής Αμερικής απόκτησε ιδιόκτητο κτίριο σε περίοπτη θέση του Μανχάταν και συγκεκριμένα στη διεύθυνση 126 East 37th Street, πραγματοποιώντας το όνειρο πολλών ετών της Οργάνωσης, η οποία αποτελεί τον βραχίονα φιλανθρωπίας και αλληλεγγύης της Ελληνορθόδοξης Αρχιεπισκοπής Αμερικής. 

Η όλη προσπάθεια αγοράς κτιρίου στο οποίο θα στεγαστούν οι υπηρεσίες της Φιλοπτώχου Αδελφότητας ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια και στηρίχθηκε συλλογικά από όλους, αρχίζοντας από τον Αρχιεπίσκοπο Δημήτριο, τους κατά πόλεις Μητροπολίτες, τις κοινότητες και φυσικά τα τμήματα των Φιλοπτώχων κατά κοινότητα ανά την Αμερική.

Το κτίριο κόστισε τρία εκατομμύρια δολάρια τα οποία σχεδόν έχουν συγκεντρωθεί. Είναι ένα αρχοντικό πενταόροφο κτίριο και αποτελείται από γραφεία αλλά και διαμερίσματα. 

Σε τηλεφωνική της συνέντευξη στον «Εθνικό Κήρυκα» η πρόεδρος της Φιλοπτώχου Αδελφότητας Αφροδίτη Σκιαδά, η οποία άγει την τρίτη θητεία στην προεδρία της Φιλοπτώχου και στην ερώτηση πώς αισθάνεστε για την αγορά του κτιρίου, είπε ότι «είναι μεγάλη ευλογία του Θεού, θαυμάσια αισθήματα χαράς και ικανοποίησης έχουν πλημμυρίσει όλα τα μέλη της Φιλοπτώχου παντού στην Αμερική» και τόνισε «προχωρήσαμε με την ολοκληρωτική υποστήριξη και αφοσίωση όλων των τμημάτων μας ανά τη χώρα με τις ευλογίες του Σεβασμιωτάτου Αρχιεπισκόπου μας και τη συνεργασία όλων των σεβαστών ιεραρχών μας».

Σύμφωνα με την κ. Σκιαδά, «η Φιλόπτωχος έχει 27.000 μέλη σʼ όλη την Αμερική και 480 τμήματα στις πενήντα πολιτείες της Αμερικής».