Showing posts with label ΚΑΤΑΓΗΣ. Show all posts
Showing posts with label ΚΑΤΑΓΗΣ. Show all posts

Tuesday, May 15, 2018

ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ


ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ

Του κ. Ηλία Καταγή
=====

Συνελήφθη, μια νεαρή γυναίκα, που με την πράξη της, προ διμήνου, αναστάτωσε την ελληνική κοινωνία. Γέννησε κρυφά, σκότωσε το νεογέννητο μωρό, και η μητέρα της το πέταξε σε ένα κάδο απορριμμάτων! 

Και η Υποκρισία καλά κρατεί! Σχεδόν άπαντες συμφωνούν ότι θα έπρεπε να κάνει εκτρωση (άμβλωση την λένε πλέον ώστε να είναι πιο εύηχη)! 

Εγώ πάλι που δεν μπορώ να διακρίνω τη διαφορά της έκτρωσης σε οποιονδήποτε χρόνο της κύησης, με τον φόνο ενός νεογέννητου μωρού, μερικών δευτερολέπτων, είμαι χαζός και θρησκόληπτος ή τελικά η κοινωνία μας είναι υποκριτική;

Friday, May 11, 2018

ΕΥΛΟΓΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ, ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ


ΕΥΛΟΓΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ, ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Του κ. Ηλία Καταγή
=====

Ώστε ο νεοημερολογιτισμός είναι αίρεση, είναι σχίσμα, είναι Οικουμενισμός; Αλήθεια που εδράζεται το θεώρημα αυτό; Ώστε σύμπασα η Ορθοδοξία υπέπεσε σε σχίσμα και είναι αιρετικη λόγω της αλλαγής του εορτολογίου; Και πού είναι η αληθινά Ορθόδοξη Εκκλησία; Μήπως περιχαρακωμενη στα γραφεία των ΓΟΧ στην Κάνιγγος ή μήπως σε κάποια άλλη παραταξη των Παλαιοημερολογιτών; Σε ποιο δόγμα ακριβώς προσέκρουσε η αλλαγή του εορτολογίου; 
Τι σχέση έχει η αλλαγή του εορτολογίου με τον Οικουμενισμό; Αν, δηλαδή, δεν υπήρχε η αλλαγή του εορτολογίου, ο Αθηναγόρας, επί παραδείγματι, δεν θα είχε κάνει την άρση των αναθεμάτων με τους Παπικούς; Θα ήταν ανυπέρβλητο εμπόδιο το ημερολόγιο; Ο Οικουμενισμός υπάρχει, λόγω της στρεβλής θεώρησης των πραγμάτων από τους Οικουμενιστές και όχι λόγω του εορτολογίου. 

Σε τι εμπόδισε η διαφορά των 13 ημερών, τις κατά τόπους Εκκλησίες, που ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο, να συναγωνιζονται σε οικουμενιστικές ασχημίες το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως που ακολουθεί το νέο;

Thursday, May 10, 2018

ΟΙ ΠΡΩΤΟΜΑΡΤΥΡΕΣ


ΟΙ ΠΡΩΤΟΜΑΡΤΥΡΕΣ

Του κ. Ηλία Καταγή
===== 

Στις 10 Μαΐου του 56 μια ακόμα ηρωικη σελίδα, ήρθε να προστεθεί στο βιβλίο της ένδοξης Ελληνικής Ιστορίας. 

Το πρωί εκείνης της Τετάρτης, απαγχονίστηκαν οι "στυγεροί εγκληματίες" Μιχαλάκης Καραολής και Ανδρέας Δημητρίου. 

Το έγκλημα για το οποίο τους άξιζε αυτή η τιμωρία (βλέπε ΤΙΜΗ), ήταν ότι ήταν αγωνιστές της ΕΟΚΑ και αγωνίζονται για το αυτονόητο δικαίωμα κάθε ανθρώπου, να ζει ελεύθερος! Υπήρξαν τα πρώτα θύματα του αιμοσταγούς Χάρτινγκ και των πολιτισμένων αφεντικών του. Υπήρξαν οι ΠΡΩΤΟΜΑΡΤΥΡΕΣ της νεώτερης Ελληνοκυπριακής ιστορίας. 

Έδωσε μεγάλη σημασία ο στρατάρχης Χάρτινγκ σε αυτές τις εκτελέσεις καθώς προσδοκούσε με βεβαιότητα ότι η εσχάτη των ποινών θα λειτουργούσε καταλυτικά στην αποχή των Ελληνοκυπρίων από τον αγώνα για Ελευθερία! 

Όμως αλίμονο! Ο Έλληνας δεν σκιάζεται το θάνατο! Ειδικά όταν ο θάνατος είναι στέφανος δόξης!   

Αλλά πώς να καταλάβουν τα ανθρωπόμορφα κτήνη, τι θα πει «Εμένα δεν πρέπει να με λυπάστε, αφού εγώ δεν βρίσκω λόγο για να με κλαίω, ούτε οι συγγενείς μου πρέπει να με κλαίνε» ή «Τα Ελληνόπουλα δεν ξέρουν μόνο πώς πρέπει να ζουν. Ξέρουν και πώς να πεθαίνουν». 

Ας είναι η μνήμη των Καραολή και Δημητρίου αιώνια, και ας προσπαθήσουμε όλοι εμείς, αν δεν μπορούμε να τους μοιάσουμε, τουλάχιστον να μην τους ντροπιάσουμε!

Wednesday, May 9, 2018

ΑΝΑΔΟΧΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ!!!


ΑΝΑΔΟΧΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ!!!

Του κ. Ηλία Καταγή
=====

Δεν ξέρω αν το καταλάβατε, αλλά σήμερα η Ελλάδα έκανε ένα μεγάλο βήμα προς την πρόοδο!
  
Η Βουλή των Ελλήνων, έχοντας λύσει αν όχι όλα, τα περισσότερα πάντως προβλήματα, του δύσμοιρου λαού, αποφάσισε να νομοθετήσει υπέρ της αναδοχής παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια! Νομοθέτησαν, δηλαδή, δύο άνδρες ή δύο γυναίκες, που συζούν, δίκην κανονικού ζευγαριού, να μπορούν να υιοθετήσουν παιδιά! Τι να πω και τι να γράψω; Από πού να ξεκινήσω και πού να τελειώσω; Ζήσαμε να το δούμε και αυτό, από την εθνομηδενιστική κυβέρνηση του Σύριζα, συνεπικουρούμενη και από το Ποτάμι και το Πασόκ καθώς και από 4 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας!

Τελικά ο κατήφορος αυτού του τόπου δεν έχει τέρμα!

Αυτό που μου προξενεί μεγάλη εντύπωση, ωστόσο, δεν είναι αυτή καθαυτή η απόφαση, με ό,τι κακό θα επισύρει στην κοινωνία και στις παιδικές ψυχές (ΑΛΛΩΣΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΦΕΛΕΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ), αλλά η αδιαφορία και η σιωπή του λαού και των πνευματικών του ταγών! Ο λαός που σε κάθε περικοπή της σύνταξης ή του μισθού του, έτρεχε στους δρόμους και στις πλατείες διαδηλώνοντας και κραυγάζοντας, σήμερα σιωπά και καθεύδει! Οι πνευματικοί άνθρωποι ομοίως! Οι εκκλησιαστικοί ταγοί, αντί για εθνεγέρτες κατήντησαν αρωγοί των εγκληματιών διά της σιωπής τους. Πού ειναι αλήθεια, η Ιερά Σύνοδος, πού είναι οι Μητροπολίτες, πού είναι ο Αρχιεπίσκοπος; Πόσο δίκιο είχατε, κ. Τελεβαντο, να τον ονομάζετε "αφωνότερο ιχθύος και απραγότερο βατράχου"!!!

Κάποτε η Εκκλησία, όταν απειλήθηκε η περιουσία της ξεσήκωσε τον κόσμο! Τώρα, που απειλείται η οικογένεια, τώρα που κινδυνεύει η οικογένεια, τώρα που στρεβλώνεται η οικογένεια, πού είστε Μακαριωτατε και Σεβασμιωτατοι; Γιατί αφήνετε ''ατουφέκιστο'' τον εχθρό;

Βαδίζουμε ολοταχώς προς τον όλεθρο! 

Το όλο σκηνικό μου θύμισε μια διδακτικότατη ιστοριούλα του μακαριστού Κόντογλου με το χταπόδι.

«Κάθεται η χταπόδα με το χταποδάκι στον πάτο της θάλασσας. Όπου, με την απόχη πιάνουνε το χταποδάκι, και τ' ανεβάζουνε απάνω. Το μικρό φωνάζει στη μάνα του: «Με πιάσανε, μάνα!». Εκείνη τ' αποκρίνεται: «Μη φοβάσαι, παιδί μου!». Το χταποδάκι φωνάζει πάλι: Με βγάλανε από το νερό, μάνα! «Μη φοβάσαι, παιδί μου!». - «Με σγουρίζουνε, μάνα!» - «Μη φοβάσαι, παιδί μου!» - «Με κόβουνε με το μαχαίρι!» - «Μη φοβάσαι!» - «Με βράζουνε στο τσουκάλι!» - «Μη φοβάσαι!» - «Με τρώνε, με μασάνε!» - «Μη φοβάσαι, παιδί μου!» - «Με καταπίνουνε!» - «Μη φοβάσαι!» - «Πίνουνε κρασί, μάνα!» - «Αχ! Σ' έχασα, παιδί μου!».

Πότε Μακαριώτατε και Σεβασμιώτατοι θα αντιδράσετε; Πολύ φοβάμαι ότι θα είναι ήδη πολύ αργά όταν αντιληφθείτε την οικτρή πραγματικότητα!

Monday, May 7, 2018

ΟΙ ΖΗΛΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΗΛΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ


ΟΙ ΖΗΛΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΗΛΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Του κ. Ηλία Καταγή
=====

Δυστυχώς ο άκριτος ζηλωτισμός, όπως ευστόχως είχε επισημάνει μεταξύ άλλων, ο μακαριστός π. Επιφάνιος, καθώς και ο παραγοντισμός και οι ηγεμονικές τάσεις (ίδιον των περισσότερων Ελλήνων), μαζί με τον εγωισμό και την κακώς εννοούμενη ακριβεια, οδηγούν στο θλιβερο και άκρως επικίνδυνο αποτέλεσμα των αλληλοκατηγοριών, και με μαθηματική ακρίβεια τείνουν προς το σχίσμα. 

Η μέση και βασιλική οδός του πατρός Θεοδώρου Ζήση, θεωρώ ότι αυτή τη στιγμή είναι η πλέον αρμόζουσα. Άλλως πως, οι αποτειχισμένοι που ακολουθούν άλλες οδούς, θα καταντήσουν, αργά ή γρήγορα, σαν τις παρατάξεις των ΓΟΧ, κάνοντας εν τέλει μεγάλη ζημιά στον αντιοικουμενιστικό αγώνα και ρίχνοντας νερό στον μύλο των Οικουμενιστών!

Tuesday, March 20, 2018

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΤΩΝ ΚΕΛΛΙΩΝ ΤΩΝ ΛΑΥΡΕΩΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ


ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΤΩΝ ΚΕΛΛΙΩΝ ΤΩΝ ΛΑΥΡΕΩΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ
=====

Λωρίτου Ελένη
Οι Οικουμενιστές έχουν πολύ μεγάλη αγάπη για να σκορπίζουν παντού προς πάσα κατεύθυνση. Τους ξέρουμε τι φίδια κολοβά είναι. Όμως δεν έχουν λίγη ποιμαντική αγάπη για τους Ορθοδόξους που κατά την γνώμη τους πέφτουν σε λάθη. Μήπως για το σχίσμα των Παλαιοημερολογιτών ποιός είναι ο υπεύθυνος; Δεν είναι αυτοί οι ίδιοι που τους εδίωκαν; Όποιος χρησιμοποιεί βία τι άλλο αποδεικνύει παρά ότι έχει το λάθος με το μέρος του. Και το νέο ημερολόγιο ως νεωτερισμός απεδείχθη αυτοκατάκριτο από την πορεία του εφ' όσον μετεξελίχθηκε σε Οικουμενισμό. Εάν η ομάδα των Αγιορειτών πατέρων είναι σε λάθος πορεία αυτό -αργά ή γρήγορα- θα φανεί. 

Ηδη ο π. Παίσιος Παπαδόπουλος μας πληροφόρησε ότι το θαύμα σε ένα εκκλησάκι στην Ημαθία όπου ευωδιάζει έξω από το Ιερό Βήμα, σημαίνει να βγούμε έξω από την Εκκλησία των Οικουμενιστών! Περιττόν να πούμε ότι κάποια λαθροχειρία υπάρχει στο κείμενο. Με τέτοιες κοτσάνες πιστεύει κανείς ότι μπορεί να ηγηθεί. Όταν οι καλογέροι και οι άγαμοι δεν αγιάζουν και είναι ανισόρροποι, δεν τους φταίνε οι παντρεμένοι. Δηλαδή, εσύ καλόγερέ μου, σου πέφτει η μύτη να υποταχθείς σε έναν παντρεμένο και να μην λες κοτσάνες; 

Λωρίτου Ελένη
Αυτές οι ευτελείς παραγκούλες με τα λιγοστά και φτωχικά υπάρχοντα μισές μέσα στα βράχια και μισές απ' έξω μοιάζουν με φωλιές από μυρμήγκια κολλημένες πάνω στα βράχια. Ανήκουν στη γη και στον ουρανό, είναι ένα με αυτά. Τι έχει κανείς να κερδίσει αν ταπώσει μία φωλιά από μυρμήγκια; Οι άγιοι ησθάνοντο ευσπλαγχνία ακόμα και για τους σκορπιούς. Κάποια εκκωφαντική ηχώ φαίνεται αντανακλούσαν μέσα στις κορφούλες και στα φαράγγια του Αγιωνύμου Όρους. Είναι η ηχώ της φωνής της συνειδήσεως.

Παναγιώτης Τελεβάντος
Καταπληκτικό σχόλιο κυρία Λωρίτου.

Ηλίας Κατάγης
Πόσο μα πόσο καλύτερα θα ήταν αν όλοι οι Οικουμενιστές, διέθεταν λίγη, πολύ λίγη, από την αγάπη που δείχνουν στους αιρετικούς, στους αποτειχισμένους αδελφούς.

Wednesday, November 29, 2017

ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ “Η ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΣΕΒ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΣ ΖΗΤΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ”


ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ “Η ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΣΕΒ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΣ ΖΗΤΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ”
=====

Λωρίτου ΕλένηNovember 28, 2017 at 1:00 AM
Ο ογδοντάρης σήμερα είναι ένας νέος της εποχής ή ένας ογδοντάρης ίσον δύο σαραντάρηδες! Δηλαδή δεν τον πήραν και τα χρόνια σβάρνα! Γιατί, άραγε, ο Σεβ. κ. Αμβρόσιος να παραιτηθεί, την στιγμή που καιροφυλακτούν οι Οικουμενιστές και τα σκυλιά που τίποτα άλλο δεν θέλουν παρά ένα κόκκαλο και βάζουν υπογραφές αράδα; Αυτός, τουλάχιστον, ήταν παλαιάς κοπής ιεράρχης και σεβόταν την μακριά του γενειάδα. Μπορεί κάποιες φορές νά μας λύπησε, όμως πολλές φορές ήταν να μην ανοίξει το στόμα του! Ο Σημάτης τι λέει; Στέκεται στό ύψος του! Κάτι τρέχει αναμεταξύ τους, προσωπικώς αγνοώ λεπτομέρειες. Δεν αρκεί ένας επίσκοπος να ζητά μόνο μία δημόσια συγγνώμη. Όπου θεωρεί ότι έσφαλλε πρέπει προσωπικώς να ταπεινώνεται και να ζητά συγγνώμη και να μετανοεί για ό,τι δεν έπραξε καλά. Τίμια πράγματα!

Αντί να παραιτηθεί ο Σεβασμιότατος θα μπορούσε να κάνει κάτι πολύ καλύτερο και να μην κάψει έτσι επί ματαίω την γούνα του. Θα μπορούσε να γίνει ένας "καμικάζι" μέσα στην ιεραρχία, μία ελεύθερη φωνή, ελεύθερος από τους περιορισμούς της φύσεως. Βέβαια το καλό είναι κανείς να αφήνει την φύση, αλλά και όταν η φύση αφήνει κάποιον, κακό δεν είναι να εκμεταλλεύεται κανείς τα πλεονεκτήματα από το διαζύγιο. Το διαζύγιο τότε γίνεται πλεονεκτικό. Το κερδίζεις και δεν σε κερδίζει. Θα μπορούσε να επιλέξει ένα κληρικό της εμπιστοσύνης του, οπωσδήποτε αντιοικουμενιστή με αγάπη στην φιλτάτη πατρίδα, να τον βοηθά, να δέχεται την προστασία του και να μείνει στη θέση του μέχρι να τον καλέσει ο Θεός. Τον παρακαλούμε να το ξανασκεφθεί, καθώς παρακαλούμε και όλους τους άλλους ηλικιωμένους επισκόπους που είναι παραδοσιακοί αυτό να κάνουν. Ο κανόνας πάντα είναι το μη χείρον βέλτιον.

ilias katagisNovember 28, 2017 at 7:42 AM
Αγαπητή κ. Λωρίτου, εν πολλοίς έχετε δίκαιο. Ωστόσο, όπως προφανώς βλέπετε και σεις ιεράρχες σαν τον Καλαβρύτων, τυγχάνουν της απαξίωσης και της ειρωνικής αντιμετώπισης από πλευράς της Ιεραρχίας (και όχι μόνο), οπότε ακόμα και αν παραμείνει ενεργός επίσκοπος, θα είναι πάλι ο "γραφικός", ο "χουντικός", ο "χωροφύλακας" για την πλειονότητα των ιεραρχών.

agelkyraNovember 28, 2017 at 10:55 AM
Πολὺ μεγάλη ἀπώλεια γιὰ τὴν Ἐκκλησία μιὰ τέτοια παραίτησι. Μακάρι νὰ τηρεῖτο ὁ ὄρος τῆς ἰσοβιότητος, ποὺ προβλέπεται καὶ ἀπὸ τοὺς Ἁγίους Πατέρες. Σε κάθε περίπτωσι μετὰ ἀφάτου σεβασμοῦ ἀσπαζόμεθα τὴν δεξιὰ τοῦ συνεποῦς Ἁγίου Ἱεράρχου.

Λωρίτου ΕλένηNovember 28, 2017 at 1:42 PM
Κύριε Κατάγη, γραφικοί είμαστε όλοι για τις ποικίλες πλειονότητες. Δηλαδή ποιός φαντάζεστε ότι θα είναι ο επόμενος στην θέση του Αιγιαλείας; Το είδαμε στις πρόσφατες εκλογές για την Φιλίππων. Καί αυτοί που εκλέχτηκαν και αυτοί που δεν εκλέχτηκαν εκ του ιδίου φυράματος. Εκτός και αν πρέπει να γίνουν τόσο κραυγαλέα αυτά τα φαινόμενα, ώστε να επέμβη ο Θεός, τίνι τρόπω δεν γνωρίζω.


ilias katagisNovember 29, 2017 at 12:19 AM
Φαντάζομαι, κ. Λωρίτου, για να μην πω, είμαι σίγουρος, προφητικώ τω τρόπω, ότι θα είναι κάποιος αντάξιος της εμπιστοσύνης των εκκοσμικευμένων και χλιαρών ως προς την πίστη αυλικών και παρατρεχαμένων των πολλών τοιούτων ιεραρχών. Δυστυχώς!