Showing posts with label ΚΟΡΕΑ. Show all posts
Showing posts with label ΚΟΡΕΑ. Show all posts

Sunday, January 30, 2022

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΩΣΤΟ Ο ΣΕΒ. ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ!


ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΩΣΤΟ Ο ΣΕΒ. ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ!


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=====


Διαβάσαμε, στον “Ορθόδοξο Τύπο”, το ακόλουθο Ανακοινωθέν της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αμερικής Αμερικής, για πρωτοβουλία που ανέλαβε ο 

Σεβ. Αρχιεπίσκοπος Αμερικής 

κ. Ελπιδοφόρος:

“Ἐπισκέφθηκα τὴν Πρεσβεία τῆς Οὐκρανίας προκειμένου νὰ ἐκφράσω στὴν πρέσβη κ. Oksana Markarova τὴ συμπαράστασή μας ὡς χριστιανῶν, ὡς Ἑλλήνων καὶ ὡς Ἀμερικανῶν στὸ λαὸ τῆς Οὐκρανίας ποὺ ὑποφέρει ἀπὸ τὸν ρωσικὸ ἰμπεριαλισμό, ὁ ὁποῖος ἐκδηλώνεται σὲ ὅλα τὰ ἐπίπεδα: στρατιωτικό, οἰκονομικό, ἐνεργειακὸ καὶ 

ἐκκλησιαστικό. 

Εἶναι ἀδικία πρὸς τὴν ἱστορία καὶ τὴν παράδοση τῆς Ὀρθοδοξίας, τὸ Πατριαρχεῖο τῆς Μόσχας ἀντὶ νὰ στηρίζει τοὺς ἀδελφούς τῆς Οὐκρανίας, νὰ ἀκολουθεῖ πειθήνια τὶς ἐντολὲς καὶ τὴ γραμμὴ τοῦ Κρεμλίνου, νὰ διχάζει τὴν Ὀρθοδοξία σὲ ὅλο τὸν κόσμο καὶ νὰ σκανδαλίζει τὸ λαὸ τοῦ Θεοῦ ἀπὸ τὴν Οὐκρανία στὴν Ἀφρική, ἕως καὶ τὴ μακρινὴ Κορέα. 


Χαιρετίζουμε τὴν πρόσφατη δήλωση τοῦ ἐκπροσώπου τοῦ State Department ποὺ καταδικάζει τὶς “κακόβουλες προσ­πάθειες ἐργαλειοποίησης τῆς ὀρθόδοξης ταυτότητας” ἀπὸ τὸ Κρεμλίνο, 

καὶ τὴν στάση τῆς 

Ἀμερικανικῆς κυβέρνησης”.

Κατ’ επανάληψη -στο απώτερο και πρόσφατο παρελθόν- υπήρξαμε -δικαίως και κατά συνείδηση-σκληροί επικριτές του Αρχιεπισκόπου Αμερικής για μια ατέλειωτη σειρά απαράδεκτων δηλώσεων και ενεργειών που 

προέβη. 


Τι να πρωτοθυμηθούμε; Τα οικουμενιστικά του έκτροπα; Την έλλειψη σεβασμού προς τους Ιερούς Κανόνες, που επιδεικνύει; Τις αντισυνοδικές του θέσεις για το πρωτείο του Κωνσταντινουπόλεως, όπως τις διατυπώνει με την sine paribus κακοδοξία του; Την υιοθέτηση νεωτερισμών; Την πλήρη εκκοσμίκευση 

που τον χαρακτηρίζει;


Οίκοθεν νοείται ότι οι αντιρρήσεις μας αυτές ισχύουν απόλυτα. Γι' αυτό ελπίζουμε ότι ο Άγιος Θεός θα φωτίσει τον Σεβασμιώτατο να συνειδητοποιήσει τα λάθη του, για να μετανοήσει και να αλλάξει τακτική και πεποιθήσεις.


Αυτή την φορά, όμως, ο Σεβ. Αμερικής έπραξε το ορθό. Πάρα πολύ καλά έκανε να μεταβεί στην πρεσβεία της Ουκρανίας, για να εκφράσει τα φιλικά συναισθήματα και τη αλληλεγγύη της Ομογένειας στον Ουκρανικό λαό, για την επιβουλή του ρωσσικού ιμπεριαλισμού (στρατιωτικού, οικονομικού 

και εκκλησιαστικού), 

σε βάρος 

του λαού της Ουκρανίας.

Αυτοί που προσποιούνται ότι δεν βλέπουν τις αρπακτικές διαθέσεις της Ρωσσίας, σε παγκόσμιο επίπεδο, και δη στην Ουκρανία 

και σε άλλες γειτονικές χώρες, 

είναι πιο στραβοί από τον εκ γενετής τυφλό της Ευαγγελικής 

παραβολής.



Είναι προφανές ότι με την κίνηση αυτή, ο Σεβ. Αμερικής στοχεύει -συν τοις άλλοις ή μάλλον προπαντός- και στην υποστήριξη της Αυτοκεφαλίας της Εκκλησίας της Ουκρανίας την οποία το Πατριαρχείο Μόσχας και η 

Ρωσσική κυβέρνηση προσπαθούν 

-με νύχια και 

με δόντια- να ακυρώσουν.


Στοχεύει, επίσης, να στηρίξει το εμπερίστατο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας, που υφίσταται καραμπινάτη εισπήδηση στην Δικαιοδοσία του, από το αδηφάγο Πατριαρχείο Μόσχας.


Μακάρι, Σεβασμιώτατε Αμερικής, πάντοτε να μας δίνετε την ευκαιρία να σας επαινούμε για όσα ορθά κάνετε και λέγετε, αντί να μας πικραίνετε και να μας κατασκανδαλίζετε με τα οικουμενιστικά έκτροπα και τις άλλες αστοχίες που προβαίνετε.

Tuesday, February 12, 2019

ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΑΡΩΜΑ


ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΑΡΩΜΑ

Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
===== 

Από το περιοδικό «Οδοιπορικό Ορθοδόξου Ιεραποστολής στην Ανατολή» τ. 65, πληροφορούμαστε ότι ο Οικουμενικός Πατριάρχης πραγματοποίησε επίσημη επίσκεψη στη Νότιο Κορέα από 3-8.12.2018. Μεταξύ άλλων ο Παναγιώτατος επισκέφθηκε το NCCK («Εθνικό Συμβούλιο των εν Κορέα Εκκλησιών»), όπου ο Γενικός του Γραμματέας πάστορας Λη Χονγκ-Τζουνγκ του παρέθεσε επίσημο γεύμα, στο οποίο παρεκάθησαν οι αρχηγοί όλων των «Εκκλησίων» της Ν. Κορέας. Διευκρινίζω ότι το ως άνω «Συμβούλιο» είναι το παράρτημα του αλήστου μνήμης «Π.Σ.Ε» στην Κορέα. Ανήμερα του Αγίου Νικολάου ο Παναγιώτατος τέλεσε τη Θ. Λειτουργία στον ιερό ναό Αγίου Νικολάου στη Σεούλ. Κατ’ αυτήν μίλησε ο Υπουργός Πολιτισμού της χώρας κ. Ντο Τζονγκ-Χουάν. Μετά το πέρας της Θ. Λειτουργίας ακολούθησε γεύμα, στο οποίο παρεκάθησαν -συν τοις άλλοις- και ο Παπικός καρδινάλιος κ. Γεόμ Σου-Τζούνγκ, αρχηγοί των «Εκκλησιών» της Ν. Κορέας κι εκπρόσωποι άλλων θρησκειών, ήγουν Βουδδιστές, Κομφουκιανιστές, σαμάνοι κ.τ.ό. .

Ο Παναγιώτατος τρέχει να συναντήσει τους όπου γης Προτεστάντες του «ΠΣΕ» που τον ελκύουν ως ο μαγνήτης τα ρινίσματα του σιδήρου. 

Διερωτόμαστε, με το δίκαιό μας, τι γυρεύει αλλόθρησκος Κορεάτης Υπουργός σε Ορθόδοξη Θεία Λειτουργία. Αν κι αυτοί ακόμη οι κατηχούμενοι Χριστιανοί δεν δικαιούνται να παρίστανται σ’ ολόκληρη τη λειτουργία (ίδε: οι κατηχούμενοι προέλθετε, όσοι κατηχούμενοι προέλθετε, μη τις των κατηχουμένων), πολλώ μάλλον οι αιρετικοί κι οι αλλόθρησκοι αποκλείονται ασυζητητί. 

Καμμιά Σύνοδος της Κρήτης με το άρθρο 6 της, δεν μπορεί να ανατρέψει του Ιερούς Κανόνες, που απαγορεύουν ρητώς και απεριφράστως την συμπροσευχή με τους αιρετικούς. Εκείνοι που νομίζουν ότι οι Ιεροί Κανόνες είναι «τείχη του αίσχους» δεν ξέρουν απλούστατα που πατούν, δεν ξέρουν που πηγαίνουν. Όσον αφορά τα γεύματα, παρουσία όλου του κακόφρονος εσμού των εν Ν. Κορέα αιρετικών δεν έγινε προσευχή από τον Παναγιώτατο; Δεν ευλόγησε την τράπεζα; Φυσικά υπάρχει ένας Ιερός Κανόνας, ο 28ος της εν Χαλκηδόνι Δ΄ Οικουμενικης Συνόδου που τον τιμά δεόντως και τον έχει αναγάγει σε λάβαρο ο Παναγιώτατος. Αυτός δεν εμπίπτει στο χαρακτηρισμό «τείχη του αίσχους»;

Tuesday, August 19, 2014

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΣΕ ΔΥΟ - ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΑΚΙΑ



ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΣΕ ΔΥΟ - ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΑΚΙΑ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
======

Διαβάσαμε, στη Romfea.gr από την Guardian, το ακόλουθο ρεπορτάζ:

“Για τον θάνατό του, μίλησε για πρώτη φορά ο Πάπας Φραγκίσκος, δίνοντας μάλιστα ένα χρονικό περιθώριο «δύο ή τριών χρόνων», ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να συνταξιοδοτηθεί πριν από αυτό.

Μιλώντας σε δημοσιογράφους στην πτήση της επιστροφής από τη Νότια Κορέα στο Βατικανό, ο 77χρονος ποντίφικας, που φαινόταν σε καλή διάθεση, ρωτήθηκε σχετικά με την παγκόσμια δημοτικότητά του, που ήταν για άλλη μία φορά εμφανής κατά την επίσημη επίσκεψή του στην ασιατική χώρα.

«Εγώ το βλέπω ως τη γενναιοδωρία των ανθρώπων του Θεού. Προσπαθώ να σκέφτομαι τις αμαρτίες μου, τα λάθη μου και να μην περηφανεύομαι. Επειδή ξέρω ότι θα διαρκέσει για μικρό χρονικό διάστημα. Δύο ή τρία χρόνια και μετά θα πάω στον Οίκο του Θεού» απάντησε.

Ο ποντίφικας ανέφερε επίσης τη δυνατότητα συνταξιοδότησής του από τον παπισμό, όπως έκανε και ο προκάτοχός του, Βενέδικτος XVI πέρυσι, αν ένιωθε ότι δεν μπορούσε πλέον να εκτελέσει επαρκώς τα καθήκοντά του.

«Ο Βενέδικτος XVI άνοιξε μια πόρτα» δήλωσε.”

Εκ πρώτης όψεως φαίνονται πολύ παράξενες οι δηλώσεις του “Αγίου Πατέρα”. Ολος ο κόσμος γνωρίζει ότι δεν μπορούμε να κάνουμε υπολογισμούς για το τι θα συμβεί σε δύο ή σε τρία χρόνια αλλά πρέπει -ως χριστιανοί- να ζούμε την κάθε μέρα ως την τελευταία μέρα της ζωης μας.

Τι να υποθέσουμε; Οτι ίσως ο “Αγιότατος” πάσχει από καρκίνο και ότι οι γιατροί του έδωσαν  χρονικό διάστημα δύο ή τρίων ετών ζωής; Ποιος ξέρει; Ακόμη και αν αυτό συμβαίνει κανείς δεν ξέρει την ώρα και την ημέρα του θανάτου του.

Πάντως ας ετοιμάζεται καλύτερα από τώρα ο “Αγιος Πατέρας” για την έξοδό του από τον μάταιο αυτό κόσμο, με τη μετάνοιά του για τις προσωπικές του αμαρτίες, αλλά προπαντός με τη μετάνοια του θεσμού που προίσταται -τουτέστιν του Βατικανού- για τον ατέλειωτο κατάλογο των αιρέσεων που πρεσβεύει, οι οποίες κρατούν τους 1.200.000.000 πιστούς του Παπισμού εκτός Εκκλησίας.

ΟΙ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΡΕΑ



ΟΙ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΡΕΑ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
======

Διαβάσαμε, στο Amen.gr, την ακόλουθη είδηση:

“Ο πάπας Φραγκίσκος, ο οποίος πραγματοποιεί επίσημη επίσκεψη στη Νότια Κορέα, δέχτηκε να βαπτίσει τον πατέρα ενός από τα παιδιά που χάθηκαν στο ναυάγιο του φεριμπότ Sewol, σε μια συνάντηση που είχε με διασωθέντες και τους γονείς τους πριν από τη λειτουργία στο στάδιο του Νταετζόν.

«Μετά τη συνάντηση ο πατέρας ενός από τα αγόρια που σκοτώθηκαν στο ναυάγιο, ένας άνδρας που παρακολουθεί εδώ και δύο χρόνια τη λειτουργία, ζήτησε να βαπτιστεί. Ο Πάπας δέχτηκε. Θα γίνει αύριο στην κατοικία του πρέσβη του Βατικανού στη Σεούλ», εξήγησε στους δημοσιογράφους ο εκπρόσωπος του ποντίφικα, πατήρ Φεντερίκο Λομπάρντι.

Ο άνδρας μετείχε σε ομάδα που είχε κάνει «προσκύνημα» κουβαλώντας έναν σταυρό που ήθελαν να προσφέρουν στον Πάπα.

Οι προσκυνητές αναχώρησαν από το χωριό του, πήγαν μέχρι το λιμάνι απ' όπου είχε αποπλεύσει το Sewol και κατόπιν επέστρεψαν στο χωριό: συνολικά, έκαναν μια διαδρομή 900 χιλιομέτρων. «Είναι συμβολικό ότι ο Πάπας θα βαπτίσει έναν ενήλικα Κορεάτη στη χώρα όπου κάθε χρόνο βαπτίζονται Καθολικοί 100.000 άνθρωποι», σχολίασε ο πατήρ Λομπάρντι.”

Μήπως ο “άγιος αδελφός” του Παναγιότατου, ο “Αγιος Πατέρας”, ο “επίσκοπος της πρεσβυτέρας αδελφής εκκλησίας της Ρώμης”, αντί να σουλατσάρει στην Κορέα θα έπρεπε να πραγματοποιεί ποιμαντική περιοδεία στο Ιράκ και στη Συρία όπου πολλοί χριστιανοί -μεταξύ των οποίων οπαδοί του Βατικανού-, υφίστανται τα πάνδεινα από τους Ισλαμοφασίστες, για να τους ενισχύσει;

Τώρα έγινε το σχετικό show στην Κορέα -όχι ότι ο “Αγιότατος” αρέσκεται στα show, αλλά μια και έτυχε να γίνουν χωρίς να τα σκηνοθετήσει έκυψε ταπεινά τον αυχένα στις περιστάσεις. Εσπευσαν τα τηλεοπτικά συνεργεία να αποθανατίσουν τη βάφτιση, παρακολούθησαν την παράσταση της μεταφοράς του σταυρού σε απόσταση 900 χιλιομέτρων και έτσι ο “Αγιος Πατέρας” έδωσε το παρόν του δυναμικά επικοινωνιακά σε μια χώρα όπου ο προσηλυτισμός στον Παπισμό είναι τόσο ψηλός.

Τύφλα να έχουν οι Sir Lawrence Olivier, Ingmar Bergman, Luis Bonuel και Akira Kurosawa μπροστά στις σκηνοθετικές και υποκριτικές ικανότητες του “Αγιότατου”.