Του κ. Ανδρέα Κυριακού, Θεολόγου
=====
Στο γνωστό του άρθρο («Αμήν» 8.6.) ο κ. Ιωάννης Μπουγάς δεν κρύβεται, μήτε κομπιάζεΙ, ούτε μασά τα λόγια του. Μιλά ευθέως για «οικουμενικές (γράφε οικουμενιστικές) πρωτοβουλίες ενότητος». Μεταξύ άλλων εισηγείται: «Για παράδειγμα στην πόλη των Πατρών θα μπορούσαν οι κατοικούντες χριστιανοί, ορθόδοξοι, καθολικοί, προτεστάντες και κάποιοι άλλοι διαφόρων χριστιανικών κοινοτήτων κληρικοί και λαϊκοί, να συμπροσευχηθούν κατά τη διάρκεια ενός εσπερινού προς τιμήν του Αποστόλου Ανδρέα, κάτι αντίστοιχο μπορεί να γίνει σε όλες τις πόλεις, αλλά και στις μικρότερες κοινότητες, έστω κι αν κατοικούν ελάχιστοι αδελφοί μας διαφόρων χριστιανικών οικογενειών».
Πριν σχολιάσουμε οτιδήποτε από τα ανωτέρω αναρωτηθήκατε από πού αντλεί ο Ελλογιμώτατος όλον αυτό το οικουμενιστικό θράσος; Μα, φυσικώ τω λόγω, από τα αποφασισθέντα προ έτους στο Κολυμβάριο Χανίων. Δεν θεσμοθετήθηκε εκεί γυμνή τη κεφαλή, κυρίως με το Άρθρο 6 περί «ετεροδόξων Εκκλησίων και Ομολογιών», ο Οικουμενισμός; Γι’ αυτό επείγει, κατ’ αυτόν, ο εδώ και τώρα συμφυρμός και συναγελασμός μετά πάντων των αιρετικών εις συμπροσευχάς. Όλοι μαζί συμπροσευχόμενοι: Ορθόδοξοι, Παπικοί (που ανεκήρυξαν ένα θνητό άνθρωπο, τον πάπα, σε ανθρωπόθεο, που αντιμάχονται το Πνεύμα το Άγιο, που δεν άφησαν σημείο της πίστεως που να μην το αλλοτριώσουν), Προτεστάντες (που βλασφημούν τη Θεοτόκο, που απορρίπτουν ως εικονομάχοι τις άγιες εικόνες, που περιφρονούν σκαιότατα τα Μυστήρια, που «ευλογούν» τη διαστροφή), Μονοφυσίτες (που ΔΕΝ πιστεύουν ότι ο Χριστός είναι ταυτοχρόνως Θεός και άνθρωπος, αλλά διαδίδουν εμμανώς ότι η θεότητά Του απορρόφησε την άνθρωπότητα)!!! ΟΛΟΙ “επί το αυτό”.
Ούτε που ιδρώνει τ’ αυτί του για τις απαγορεύσεις των Ιερών Κανόνων. Ας σημειώνει λ.χ. ο Κανών ΜΕ΄(45ος) των Αγίων Αποστόλων: «Επίσκοπος ή πρεσβύτερος ή διάκονος αιρετικοίς συνευξάμενος μόνον αφοριζέσθω, ει δε επέτρεψεν αυτοίς ως κληρικοίς ενεργήσαι τι καθαιρείσθω». Το πιο αστείο είναι ότι με ουδέτερες εκφράσεις, όπως λ.χ. «χριστιανικές οικογένειες» προσπαθεί να περιγράψει τους αιρετικούς και να διαγράψει και να απαλείψει το κακόδοξό τους παρελθόν αλλά και το κακόφρον παρόν. Δεν του λέει απολύτως τίποτε ο λόγος του Αποστόλου Παύλου: «Αιρετικόν άνθρωπον μετά πρώτην και δευτέραν νουθεσίαν ΠΑΡΑΙΤΟΥ»;
No comments:
Post a Comment