Του ιατρού κ. Λυκούργου Νάνη
=====
Τι να πούμε δε και για τη βιομηχανία των συλλείτουργων-πανηγυριών που ανάγκασαν το μακαριστό π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο να αναφωνήσει πως θα γινόταν επίσκοπος (δυστυχώς δεν έγινε παρά τις φορτικές πιέσεις του τότε Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου του Α και του μακαριστού Τρίκκης Διονυσίου) μόνο και μόνο για να καταργήσει τα δεσποτικά συλλείτουργα στην επισκοπική του περιφέρεια και τα οποία (συλλείτουργα) επί των ημερών του νυν Αρχιεπισκόπου τείνουν να καταστούν κυρίαρχο χαρακτηριστικό του βίου των συγχρόνων ιεραρχών;
Ή για τη συνεχή περιφορά εικόνων και λειψάνων ανά την ελλαδική επικράτεια που καλλιεργούν στο λαό (ελλείποντος του κηρύγματος και της κατηχήσεως) μία μαγικού τύπου θρησκευτικότητα και δίδουν αφορμή για τη διατύπωση ποικίλων σχολίων;
Ή για τα "γαμοβαφτίσια"; Ή για την εισβολή και παγίωση του γυμνισμού εντός των ιερών ναών; (Οι βαπτίσεις και οι γάμοι θυμίζουν πλέον κρεοπωλεία, πασαρέλες και παραλίες).
'Η για το γεγονός ότι ο γνωστός και μη εξαιρετέος τέως υπουργός Ν. Φίλης παρέστη ως ανάδοχος βαπτιζομένου βρέφους ενώπιον δύο μητροπολιτών; Ή για το γεγονός ότι Μητροπολίτες διοργανώνουν κοσμικού τύπου συναυλίες στις μητροπόλεις τους κατασκανδαλίζοντας τον πιστό λαό και φωτογραφιζόμενοι και χαριεντιζόμενοι με κοσμικότατες "αοιδούς" των οποίων τα άσματα κάθε άλλο παρά εκπέμπουν "ευωδία Χριστού" αλλά αποπνέουν πνευματική θνητότητα και χωματίλα;
Μήπως ενθυμείται ο κ. Ιερώνυμος τι διακήρυττε επί μακαριστού Χριστοδούλου αναφορικά με τον τρόπο εκλογής των μητροπολιτών; 'Αλλαξε τίποτε άραγε ή συνεχίζεται το ίδιο βιολί;
Πολλά θα μπορούσε κανείς να καταθέσει στην εκκλησιαστική παρεμβολή αναφορικά με τις πληγές του συγχρόνου εκκλησιαστικού βίου. Ευτυχώς που έστω και λίγοι ιεράρχες στις χαλεπές μας ημέρες δεν σιωπούν αλλά αγωνίζονται με ομολογιακό σθένος και παρρησία στοχοποιούμενοι κατά τρόπο ελεεινό από τους νεοταξίτες παγκοσμιοποιητές και τα ενταύθα ενεργούμενά τους. Δεν είναι όλοι "άγιοι σιώπιοι".
No comments:
Post a Comment