Wednesday, June 7, 2017

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ π. ΠΑΙΣΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ, ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ



ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ π. ΠΑΙΣΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ, ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Στο ιστολόγιο “Ακτίνες” διαβάσαμε άρθρο του Πανοσ. Αρχιμ. Παίσιου Παπαδόπουλου, που επιγράφεται “ΑΚΑΙΡΗ ΑΔΙΑΚΡΙΤΗ ΚΑΙ ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΗ Η ΔΙΕΝΕΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ”.

Στο άρθρο αυτό ο Πανοσιολογιώτατος λέγει μια πολύ μεγάλη αλήθεια. Ότι αυτή τη στιγμή η συζήτηση για το Παλαιό Ημερολόγιο είναι άκαιρη, αδιάκριτη και αθεολόγητη. Τον συγχαίρουμε θερμά και υικά για την πολύ ορθή αυτή διαπίστωση.

Εδώ οι Οικουμενιστές κατόρθωσαν να θεσμοθετήσουν τον Οικουμενισμό με τη Σύνοδο της Κρήτης και εμείς θα επικεντρώσουμε την προσοχή μας στη σκοπιμότητα ή μη της επαναφοράς του Παλαιού Ημερολογίου;

Θέλετε απόδειξη ότι αυτή δεν είναι η συζήτηση που πρέπει να μας απασχολεί; 

Η Εκκλησία της Βουλγαρίας ακολουθεί το Νέο Ημερολόγιο. Και όμως! Τήρησε την πιο ορθόδοξη γραμμή από όλες τις Ορθόδοξες Εκκλησίες για τη Σύνοδο της Κρήτης και τηρεί την ίδια ορθόδοξη γραμμή για τον Οικουμενισμό. 

Οχι μόνον δεν συμμετέχει σε οικουμενιστικές ασχημίες που εμπεδώνουν τον λαικό Οικουμενισμό, όχι μόνον δεν είναι μέλος του ΠΣΕ, όχι μόνον αρνείται να συμμετάσχει στο διάλογο της Ορθοδοξίας με τον Παπισμό, όχι μόνον αρνήθηκε να συμμετάσχει στη Σύνοδο της Κρήτης, αλλά και εξέδωσε Ανακοίνωση καταπέλτη κατά της Συνόδου της Κρήτης με την οποία έκοψε κυριολεκτικά τα πόδια των Οικουμενιστών, επειδή αρνήθηκε να επικυρώσει τις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης όχι για λόγους διαδικασίας, ομοφωνίας, εθνοφυλετισμού, φιλοπρωτείας και ανταγωνισμού προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο, αλλά επειδή είναι οικουμενιστική Σύνοδος που εξέδωσε κακόδοξες εν πολλοίς αποφάσεις.

Το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, από την άλλη, ακολουθεί το Παλαιό Ημερολόγιο. Τι το εμπόδισε να συμμετάσχει στη Σύνοδο της Κρήτης και να προωθεί με κάθε μέσο τον Οικουμενισμό; Τι το εμπόδισε να επιδίδει “Ιερά Κοράνια”, να συμμετέχει στο ΠΣΕ σαν ισότιμο μέλος, να έχει ως θεολογικό σύμβουλο τον γνωστό ΚΑΙΡΟΣσκόπο οικουμενιστή και νεωτεριστή Καθηγητή του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κ. Θεόδωρο Γιάγκου;

Άρα, γιατί πρέπει να μας αποσχολεί το θέμα του Ημερολογίου και όχι η στάση των Ορθοδόξων Εκκλησιών έναντι του Οικουμενισμού και της Συνόδου της Κρήτης;

Τι μας ωφελεί το Παλαιό ή το Νέο Ημερολόγιο αν οι Εκκλησίες που το ακολουθούν έχουν οικουμενιστικό φρόνημα;

Πολύ ορθά, λοιπόν, ο Πανοσιολογιώτατος κ. Παίσιος Παπαδόπουλος λέγει ότι είναι άκαιρη, αδιάκριτη και αδικαιολόγητη η διένεξη για το Παλαιό Ημερολόγιο.

Αν ο Πανοσιολογιώτατος έμενε μέχρις εδώ θα εκφράζαμε τη χαρά μας και θα τον συγχαίραμε υικά και θερμά επειδή κατέγραψε εύστοχα τα προβλήματα που αφορούν την όντως άκαιρη συζήτηση για την σκοπιμότητα της επαναφοράς ή μη του Παλαιού Ημερολογίου.

Δυστυχώς, όμως, ο Πανοσιολογιώτατος π. Παίσιος δεν έμεινε μέχρις εδώ. Κατέγραψε ορισμένες άλλες θέσεις στο άρθρο του που δεν ευσταθούν και δεν προάγουν τον αγώνα εναντίον του Οικουμενισμού και της Συνόδου της Κρήτης. Αλλά γι’ αυτά θα μιλήσουμε στο αυριανό άρθρο για να μη επιμηκύνουμε πολύ το παρόν άρθρο και κουράσουμε τους αναγνώστες.

No comments:

Post a Comment