Thursday, June 22, 2017

ΚΑΚΟΗΘΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ π. ΙΕΡΟΘΕΟΥ ΑΡΓΥΡΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΕΔΕΣΣΗΣ ΙΩΗΛ


ΚΑΚΟΗΘΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ π. ΙΕΡΟΘΕΟΥ ΑΡΓΥΡΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΕΔΕΣΣΗΣ ΙΩΗΛ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ρωτά ο Πανοσ. Αρχιμανδρίτης Ιερόθεος Αργύρης στο επαίσχυντο άρθρο του, που επιγράφεται “Πνευματικά τα αίτια της διχοτομήσεως της Κύπρου”, που δημοσίευσε ο Βολουδακικός “Ορθόδοξος Τύπος” στις 9 Ιουνίου 2017:

“Υπάρχουν Μητροπολίτες, που προσέτρεξαν και προσέπεσαν γλοιωδώς προς Επισκόπους, καταληψίες “Μοιχεπιβάτες”, προκειμένου να ανέλθουν στον Επισκοπικό θώκο; Αλλά προφασίζονται ότι τιμούν, αγαπούν και σέβονται τις αρχές του Γέροντος Επιφανίου.”

Αντί να εκφράσει τη χαρά και την ευγνωμοσύνη του προς όσους διοργάνωσαν και συμμετείχαν στην Ημερίδα για τον Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο στην Κύπρο, ο Πανοσ. Αρχιμανδρίτης Ιερόθεος Αργύρης -το ενεργούμενο του κακόδοξου κληρικού π. Βασίλειου Βολουδάκη-, έγραψε φλύαρο άρθρο γεμάτο ιστορικές ανακρίβειες στο οποίο χύνει το δηλητήριό του εναντίον πάντων και μάλιστα κατά του Σεβ. Μητροπολίτη Εδέσσης Ιωήλ ο οποίος παρέστη στην Ημερίδα και ήταν ένας από τους εισηγητές της.

ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΕΔΕΣΣΗΣ;
________

Γιατί κατηγορεί τον Σεβ. κ. Ιωήλ ο π. Ιερόθεος; Διότι εξελέγη Μητροπολίτης με τις ψήφους της Ιεραρχίας μη εξαιρουμένων των μοιχεπιβατών Μητροπολιτών, που ήσαν τότε μέλη της Ιεραρχίας.

Ο αναμάρτητος τον λίθον βαλέτω, π. Ιερόθεε. Σε ποια Μητρόπολη ανήκεις; Ο Μητροπολίτης σου πώς εξελέγη; Μήπως με τις ψήφους των μοιχεπιβατών; Πριν ενταχθείς στη Μητρόπολη Πειραιώς δεν ήσουν κληρικός της Μητροπόλεως Ύδρας; Οι Μητροπολίτης κ. Εφραίμ δεν εξελέγη με τις ψήφους των μοιχεπιβατών; 

Το ακόμη πιο σοβαρό. Πάτερ μου, εσύ δεν προσκολλήθηκες γλοιωδώς στο περιβάλλον του μ. Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου -του μοιχεπιβάτη Δημητριάδος- “ίνα δεσποτικής χαράς αξιωθής;" Γιατί, λοιπόν, όλη αυτή η κανονική ευθιξία για τους μοιχεπιβάτες για όλους τους άλλους και όχι και για τον εαυτό σου;

Πάτερ μου! Πόσα επώνυμα άρθρα έγραψες υπέρ των αντικανονικώς εκπαραθυρωθέντων 12 Μητροπολιτών;

Μήπως θυμάσαι τι μου απάντησες όταν σε παρότρυνα να γράψεις επώνυμο άρθρο υπέρ του μ. Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημου; “Οι συσχετισμοί στην Ιεραρχία,” μου είπες, “δεν το επιτρέπουν.” 

Και αφού, πάτερ μου, είσαι ένοχος για όλα τα πιο πάνω γιατί βάζεις στο σκαμνί τον σεμνό επίσκοπο Εδέσσης επειδή εξελέγη σε μια περίοδο όταν οι μοιχεπιβάτες είχαν δικαίωμα ψήφου στην Ιεραρχία χωρίς αυτό να σημαίνει καθ’ οιονδήποτε τρόπο ότι συμφωνούσε ή συμφωνεί με την εκθρόνιση των 12 Μητροπολιτών;

ΠΟΙΑ ΣΤΑΣΗ ΤΗΡΗΣΕ Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 12 ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ;
__________

Αλλά, αφού το θέμα της αντικανονικής εκθρόνισης των 12 Μητροπολιτών σε πονά τόσο πολύ, γιατί δεν μας λες ποια στάση τήρησε έναντι των 12 αδίκως σφαγιασθέντων αδιάβλητων Μητροπολιτών ο π. Βασίλειος Βολουδάκης ο μέντοράς σου; Εγώ ξέρω ότι δυσανασχετούσε επειδή ο “Ορθόδοξος Τύπος” πρόβαλλε και υποστήριζε τους 12 Μητροπολίτες και χτυπούσε τον μοιχεπιβάτη Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο! Εσύ, Γέροντά μου, τα ξέρεις αλλιώς; 

Πέραν των όσων είπε σ’ εμένα ο σεβαστός π. Βασίλειος Βολουδάκης για τους 12 Μητροπολίτες, και δη για τον κυρό Αττικής Νικόδημο, μπορείς να απευθυνθείς στον κοινό μας φίλο και πνευματικό αδελφό κ. Ελευθέριο Οικονομάκο -τον πιο στενό ίσως συνεργάτη του κυρού Αττικής και Μεγαρίδος- για να σε πληροφορήσει τι του είπε ο π. Βασίλειος για τον μ. Νικόδημο.

Επομένως, π. Ιερόθεε, πώς τολμάς, να βάζεις στο σκαμνί τον Σεβ. κ. Ιωήλ επειδή εξελέγη Μητροπολίτης και με τις ψήφους των μοιχεπιβατών όταν εσύ μέχρι σήμερα είσαι ο πιο στενός συνεργάτης ή καλύτερα το ενεργούμενο του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη;

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ;
________

Πανοσιολογιώτατε! Γιατί δεν μιλάς για τον Οικουμενισμό; Γιατί είσαι “ιχθύος αφωνότερος και βατράχου απραγότερος” για την παναίρεση του Οικουμενισμού; Για ποιο λόγο μόλις τώρα -με τα τελευταία δύο σου άρθρα- μιλάς για τη Σύνοδο της Κρήτης με τους όρους μάλιστα και τις ιδεοληψίες του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη;

Προφανώς δεν εξαντλήσαμε "Les Fleurs du mal"
(τα άνθη του κακού) του κήπου της εμπάθειας και της κακοήθειας του άρθρου του π. Ιερόθεου Αργύρη στον Βολουδακικό “Ορθόδοξο Τύπο.”

D.V. θα επανέλθουμε σύντομα.

6 comments:



  1. Ο π. Ιερόθεος προτιμά να ακουμπά την πατάτα που κρύωσε και όχι την καυτή ! Έχετε απόλυτο δίκιο κ. Τελεβάντο , έχετε και εκ μέρους μου την επίρρωση των όσων λέτε ,άλλωστε και εγώ υπαινίσσομαι το θέμα της ευαισθησίας του π. Ιερόθεου για το θέμα των μοιχεπιβατών ,στην πρόσφατη επιστολή μου προς τον Ο.Τ. ,λεγοντας ότι ο Ο.Τ. ασχολείται με ΄΄αναχρονιστικά ΄΄ θέματα , για να εκτρέψει το ενδιαφέρον από τά κυρίαρχα και μείζονα Πού το θυμήθηκε το θέμα των μοιχεπιβατών ο π. Ιερόθεος Αργύρης ; Αυτό το θέμα είναι μία παρονυχίδα μπροστά στα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε , και εν πολλοίς έχει ξεχαστεί , άλλωστε έχουν φύγει σχεδόν όλοι οι πρωταγωνιστές από την ζωή Αντί να ελέγξει κανείς τον Άνθιμο Θεσσαλονίκης για τόσα άλλα θέματα και για το θέμα της δίωξης του π. Θεοδώρου Ζήση , μας μάρανε η μοιχεπιβασία ; Για να μην πώ ότι το θέμα της μοιχεπιβασίας ΄΄ξεχάστηκε ΄΄ , άς πώ ότι είναι ένα θέμα , που εμπεριέχεται και εντάσσεται στο μείζον θέμα της προκείμενης αιρέσεως που αντιμετωπίζουμε , δηλαδή του οικουμενισμού Κανείς από τους μοιχεπιβάτες επισκόπους , όσο μπορώ να κρίνω , δεν κόπιασε για την ανάσχεση του οικουμενισμού ,αντίθετα τον ενίσχυσαν επιβεβαιώνοντας την σοφή ρήση του γέροντα Επιφανίου ,ότι οι Ιεροί Κανόνες εκδικούνται . Όσο λαμπρό οικοδόμημα και αν κτισθεί πάνω στην παράβαση των Ιερών Κανόνων , αυτό θα σωριαστεί σαν χάρτινος πύργος Η κατάρα της μοιχεπιβασίας κατάτρυχε τον πολύ Χριστόδουλο , και οδηγείτο από λάθους εις λάθος , από ανοησίας εις ανοησίαν , από πτώσεως εις πτώσιν , αυτός ο πανέξυπνος και προικισμένος άνθρωπος , λές και είχε κάποιο εσωτερικό πρόβλημα , κάποια εσωτερική ανασφάλεια και φυσικά είχε ! Και δεν αντιμετώπισε πόλεμο από κανέναν. Ίσια --ίσια ακόμα και ο π, Επιφάνιος τον αγάπησε ,όλοι γνωρίζουμε πόσο συγχωρητικός ήταν , αν και ποτέ δεν τον αποκάλεσε Κανονικό επίσκοπο Δημητριάδος , και ποτέ δεν συλλειτούργησε μαζί του Πάντως σε κανένα μας δεν προσπάθησε ο γέροντας Επιφάνιος να δημιουργήσει συνειδησιακό πρόβλημα μαζί του , δηλαλή με τον Χριστόδουλο , μέχρι που το αποκτήσαμε μόνοι μας και είδαμε πίσω από την λάμψη του ΄΄λαμπρού οικοδομήματος ΄΄ , για το οποίο μίλαγε ο π. Επιφάνιος , ότι κρυβόταν κάτι πολύ χειρότερο από ΄΄χάρτινο πύργο ΄΄ , που τελικά παταγωδώς σωριάστηκε Πολλά πνευματικά παιδιά του γέροντα Επιφανίου βρέθηκαν κοντά στον Χριστόδουλο , άλλοι κατάλαβαν και απομακρύνθηκαν και άλλοι είτε κατάλαβαν είτε όχι ,έμειναν , συμβιβάστηκαν ή εκμεταλλεύτηκαν ό, τι μπορούσαν , για να μην πώ ότι εξελίχτηκαν οι ίδιοι σε ισχυρούς παράγοντες της ανωμαλίας
    Το προκείμενο θέμα μας είναι ότι ο Ο.Τ. προτιμά να ασχολείται με θέματα παράγωγα και όχι με τά αιτιώδη γενεσιουργά , δηλαδή στρουθοκαμηλίζει Ασχολείται με το θέμα των θρησκευτικών , με το οποίο και ο αρχιεπίσκοπος κατ’ επίφασιν ασχολείται , και όχι με την αίρεση του οικουμενισμού που το γεννά Ποτέ δεν θα λυθούν τά επι μέρους θέματα , αν δεν λυθεί η αιτιατή τους σχέση με το κυρίαρχο θέμα της αιρέσεως του οικουμενισμού Ο π. Ιερόθεος ξεθάβει το θέμα των μοιχεπιβατών , λές και αυτή την στιγμή είναι το θέμα μας ! Απλώς εκτρέπει τον ενδιαφέρον από την καυτή πατάτα του οικουμενισμού !

    ReplyDelete
  2. Mία διόρθωση κ. Τελεβάντο Το φύλλο του Ο.Τ. που αναφέρεστε δεν είναι της 16ης Ιουνίου ,αλλά το προηγούμενο της 9ης Ιουνίου

    ReplyDelete

  3. Ο Ο.Τ. ασχολήθηκε κατά κόρον και με παρρησία με το θέμα των 12 ,όταν το θέμα ήταν στην επικαιρότητα ως εκκλησιαστικό γίγνεσθαι , σήμερα τι σημασία έχει να ασχολούμαστε με πρωτοσέλιδα , έτσι για την ιστορία ; Ακόμα ένα αποτυχημένο και άκαιρο πρωτοσέλιδο ! Ο σεβαστός π. Ιερόθεος και π. Βολουδάκης θα έπρεπε να διδαχθούν από την ιστορία του Ο.Τ. , ότι σε κάθε ιστορική στιγμή του εκκλησιαστικού βίου ο Ο.Τ. ήταν παρών μάχιμος στην πρώτη γραμμή , μη συμβιβαζόμενος με το πνεύμα του φόβου και του συσχηματισμού Ας ασκήσουμε , μας λένε σήμερα , μία ΄΄συντεταγμένη ΄΄ σιωπή ! Δεν ξέρω , άς μας το πούνε οι φυσικοί επιστήμονες , μπορεί και η ΄΄συντεταγμένη ΄΄ σιωπή να δημιουργεί δονήσεις που να ρίχνουν τά τείχη ή την γέφυρα ; Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον , ο κ. Τραμπούλης μας ανάγει σε ένα άλλο επίπεδο , μόνο μην καπηλεύονται τις λέξεις που μας παραπέμπουν αλλού ! Ας βρούνε δικούς των νεολογισμούς για να περιγράψουν τέτοιου είδους επιστημονικά αποκυήματα !

    ReplyDelete
  4. ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ: Άραγε γιατί ο αγαπητώτατος π. Βασίλειος Βολουδάκης έκανε μέχρι στιγμής εκατοντάδες δεκάδες οπτικοακουστικές ομιλίες περί Ψυχολογίας, περί Ψυχιατρικής, περί Σχέσεων, περί Ποιμαντικής, περί Φιλοσοφίας, περί Υπακοής, περί Υπακοής, περί Υπακοής, περί Υπακοής, και περί υπακοής κ.ο.κ. τις οποίες παρεπιμπτώντος τις έχω παρακολουθήσει σχεδόν όλες με μεγάλο ενδιαφέρον αν και ενίοτε ένοιωθα να με αποκοιμήζωσι, όπως τις ομιλίες του π. Α. Κονάνου, του Λεμεσού. κ.λ.π. ενώ ακόμη να κάνει ομιλία περί του Οικουμενισμού ή και κατά των Οικουμενιστών...

    ReplyDelete
  5. That's a tough one! Ποιος μπορεί να απαντήσει ένα τόσο δύσκολο ερώτημα;!!!

    Πολύ ωραίο σχόλιο θα το χρησιμοποιήσω για να γράψω άρθρο.

    Το παν είναι η απόλυτη υπακοή αγαπητέ κύριε Νούνη. Όχι η ομολογία της πίστεως κατά τον σεβαστό π. Β. Βολουδάκη πάντοτε.

    ReplyDelete
  6. Πάντως να σας εξομολογηθώ μια αμαρτία μου, ότι σε κάθε βίντεο περί Ψυχολογικής και Ψυχιατρικής αναλύσεως του πατρός Βασιλείου Βολουδάκη έβρισκα τον εαυτόν μου σε πάμπολλα σημεία. Λαλεί αρκετά πνευματικά και σημαντικά πράγματα αλλά... υπάρχει ένα αλλά!

    Αλλά όμως, το ζήτημα του Διαχριστιανικού και Διαθρησκειακού Συγκρητισμού προελαύνει εντός των Τοπικών Εκκλησιών μας διά μέσω των κατηχητικών και ποιμαντικών Εγκυκλίων... και μερικοί (ΠΡΩΤΟ)πρεσβύτεροι φλουφλουρίζουν ανέμελοι μη χάσουν τα αυγά και τα πασχάλια ενώ την ίδια στιγμή λοιδωρούν, ιεροκατακρίνουν και διαβάλωσι ομοτίμους και ισοτίμους συλλειτουργούς των...

    Δεν ξέρω αν τα Ψυχολογικά και Ψυχιατρικά κριτήρια θα μας βοηθήσουν να αναχαιτήσουμεν την πολύ-αίρεση, αλλά γνωρίζω ότι πλέον ομιλούμε και μερικοί αμούστακοι μαθητευόμενοι ως λίθοι-πέτρες, διότι, και οι λίθοι κεκράξονται καθώς λέγει ένα ρητό, και ότι η ΚΑΘΕ Ομολογία Πίστεως εξαγιάζει από εύκολο συντόμι τον άνθρωπον.

    Βέβαια, κατά το Βολουδάκειο «Ευαγγέλιο» μιας νοσηράς τυφλής και απόλυτης «ΥΠΑΚΟΗΣ», ας μη έχουμε εμπιστοσύνη στο λογισμό μας, ότι η Ομολογία Πίστεως και η κάθε αντιαιρετική ενέργεια εξαγιάζει τον άνθρωπο. Αλλά να έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στο πνευματικό. Να ευνουχίσουμε δηλαδή την κριτική σκέψη μας το λογικό μας; Κύριε Ελέησον! Ο Λεβιάθαν του Τόμας Χόμπς μοιάζει νάνος και γατάκι στο ολοκληρωτικό Βολουδάκειο καθεστώς.

    Ούτε να κάμνουμε υπακοή στους αγίους Πατέρες, κατά τον λογισμό μας, όπου μας προτείνουν να ερευνούμε και ανακρίνουμε την πίστη των πνευματικών μας πατέρων.

    Για να ξυπνήσουν τα πνευματικά παιδιά του πατρός Βασιλείου θα τους προτείνω το «Μανιφέστο του Παναή» που είναι το «ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΙΣΜΟΥ»: ΚΑΚΗ ΥΠΑΚΟΗ ΚΑΙ ΑΓΙΑ ΑΝΥΠΑΚΟΗ http://www.theodromia.gr/biblio_kakh_ypakoh.el.aspx

    ReplyDelete