Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
============
Αυστηρό αλλά δίκαιο το σχόλιο του καλού ιστολογίου “Χριστιανική Βιβλιογραφία” αναφορικά με τα μεθοδευμένα χτυπήματα στο στήθος από τον κατ’ επάγγελμα Εκκλησιομάχο κ. Ν. Σηφουνάκη, αλλά και τα χτυπήματα στην πλάτη από τον στενό συνεργάτη του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου κ. Μάριο Μπέγζο.
Ουδείς νουνεχής άνθρωπος ανέμενε να ακούσει κάτι διαφορετικό εκτός από κρα εκ μέρους του κ. Σηφουνάκη. “Εκ γαρ στόματος κοράκου!”
Και τι κοράκου! Ολοπράσινου και γλοιώδους που εκφράζει τη διαχρονική συνείδηση του κυβερνώντος κόμματος της καταστροφής της Ελλάδας.
Αυτό που πρέπει να μας κάνει να ανησυχήσουμε δεν είναι η χολή και το ξύδι που ξερνά από δεκαετίες ο εν παντί αφερέγγυος και Εκκλησιομάχος Πασόκος Σηφουνάκης, αλλά οι δηλώσεις του στενού συνεργάτη του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου κ. Μάριου Μπέγζου, ο οποίος ουσιαστικά εκφράζει τις θέσεις του Μακαριότατου για το χωρισμό Εκκλησίας και Πολιτείας καθώς και για τη διακοπή της μισθοδοσίας των κληρικών από το κράτος.
Αγιοι Αρχιερείς! Εγερθείτε εκ του ύπνου της ραθυμίας και γκρεμείστε τον συνωμότη Αρχιεπίσκοπο και τους συνεργάτες του! Σε λίγο δεν θα μείνει τίποτα όρθιο.
Παραθέτουμε στη συνέχεια την είδηση που μας έδωσε την αφορμή για το πιο πάνω σχόλιο.
*****
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΗΤΟΡΑ ΜΑΡΙΟ ΜΠΕΓΖΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟ ΣΗΦΟΥΝΑΚΗ
Του ιστολογίου “Χριστιανική Βιβλιογραφία”
=========
Ἐπιεικῶς κομπλεξικὸ τὸ περιεχόμενο τῆς συνεντεύξεως (εννοεί του Κοσμήτορα της Θεολογικής Σχολής και στενούσνυνργάτη του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου) κ. Μάριου Μπέγζου. Μᾶλλον ἐλεεινῆς «θεολογίας». Σιχαμερῆς κολακείας πρὸς τὰ ἔνστικτα τῶν καννιβάλων.
. Σὲ μερικοὺς κύκλους Καθαρῶν, Φαρισαίων τῆς Δημοσιογραφίας, τῆς Πολιτικῆς καὶ τῆς Κουλτούρας τὸ ΧΡΗΜΑ ἔχει - καθὼς φαίνεται - ἀνακηρυχθεῖ σὲ ἰδιότυπη ἐξαγνιστικὴ θεότητα. Αὐτῶν ἡ…Ἄμωμη καὶ Πάλλευκη Κουρελοηθικὴ ἀρχίζει καὶ τελειώνει στὰ «τυχερά». Τρομάρα τους! Σὲ λίγο θὰ ζητήσουν ἀπόδειξη οἱ θεόφιλοι τῶν Λευκῶν Κολλάρων καὶ γιὰ τὸ κερί ποὺ θὰ ἀνάβουν!. Ἀντὶ νὰ ἀξιοποιηθεῖ μὲ θεάρεστη διάκριση ἡ ραδιοφωνικὴ εὐκαιρία, ὥστε νὰ ἀκουσθεῖ βροντερὸς λόγος ΟΥΣΙΑΣ καὶ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ γιὰ τὴν ΑΣΚΟΥΜΕΝΗ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΩΣΥΝΗΣ, σπαταλήθηκε γιὰ φθηνὴ κατανάλωση ἐντυπώσεων καὶ ἐκφορὰ ποταπῶν αἰτιάσεων ποὺ ἀνατροφοδοτοῦν τὴν βουλιμία τοῦ παμφάγου κοινοῦ σπιλώνοντας τὴν εὐλαβικὴ προσφορὰ τῶν χριστιανῶν μὲ τὸν χαρακτηρισμό: «ΜΑΥΡΑ». Τέτοια ἀήθεια!
. Ὅπως ἔλεγε καὶ ὁ π. Παΐσιος: ἡ μέλισσα πάει στὰ λουλούδια, ἡ μύγα στὶς ἀκαθαρσίες.
. Σὲ μερικοὺς κύκλους Καθαρῶν, Φαρισαίων τῆς Δημοσιογραφίας, τῆς Πολιτικῆς καὶ τῆς Κουλτούρας τὸ ΧΡΗΜΑ ἔχει - καθὼς φαίνεται - ἀνακηρυχθεῖ σὲ ἰδιότυπη ἐξαγνιστικὴ θεότητα. Αὐτῶν ἡ…Ἄμωμη καὶ Πάλλευκη Κουρελοηθικὴ ἀρχίζει καὶ τελειώνει στὰ «τυχερά». Τρομάρα τους! Σὲ λίγο θὰ ζητήσουν ἀπόδειξη οἱ θεόφιλοι τῶν Λευκῶν Κολλάρων καὶ γιὰ τὸ κερί ποὺ θὰ ἀνάβουν!. Ἀντὶ νὰ ἀξιοποιηθεῖ μὲ θεάρεστη διάκριση ἡ ραδιοφωνικὴ εὐκαιρία, ὥστε νὰ ἀκουσθεῖ βροντερὸς λόγος ΟΥΣΙΑΣ καὶ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ γιὰ τὴν ΑΣΚΟΥΜΕΝΗ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΩΣΥΝΗΣ, σπαταλήθηκε γιὰ φθηνὴ κατανάλωση ἐντυπώσεων καὶ ἐκφορὰ ποταπῶν αἰτιάσεων ποὺ ἀνατροφοδοτοῦν τὴν βουλιμία τοῦ παμφάγου κοινοῦ σπιλώνοντας τὴν εὐλαβικὴ προσφορὰ τῶν χριστιανῶν μὲ τὸν χαρακτηρισμό: «ΜΑΥΡΑ». Τέτοια ἀήθεια!
. Ὅπως ἔλεγε καὶ ὁ π. Παΐσιος: ἡ μέλισσα πάει στὰ λουλούδια, ἡ μύγα στὶς ἀκαθαρσίες.
Καὶ δύο ἐρωτήματα:
- Ἀπὸ τοὺς 9000 ἱερεῖς, ποὺ ἀναφέρει ἡ συνέντευξη τοῦ κυρίου Ἐπιστήμονα, ἄραγε πόσοι ὑπηρετοῦν στὰ «κοιμητήρια»; Μήπως οἱ χιλιάδες ἱερεῖς τῶν χωριῶν μὲ ἑκατὸ καὶ διακόσιους κατοίκους τῆς Ἐπαρχίας; Ἡ γενίκευση εἶναι ἄραγε κάποια καινούργια γερμανικὴ ἐπιστημονικὴ μέθοδος;
- Ἀπὸ πότε ἡ «Ὀρθοδοξία» τῆς Ἀμερικῆς καὶ τῆς Αὐστραλίας ἔγινε πρόκριμα γιὰ τὴν Ὀρθόδοξη Ἑλλάδα;
. Τόση καὶ τέτοια θεολογία ἐμπνέουν τὰ ἐρτζιανά, χυδαίου λαϊκισμοῦ καὶ ἀδιάντροπης περιφρονήσεως στὰ πραγματικὰ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, τὰ ὁποῖα συνθέτουν τὸ πλέγμα τῆς μισθοδοσίας τοῦ Κλήρου.
. Ἀπὸ τὸν …Μουεζίνη τῆς Λέσβου (εννοεί τον κ. Σηφουνάκη) μπορεῖς νὰ τὸ περιμένεις, ἀλλὰ ἀπὸ τοὺς Σοφοὺς Διδασκάλους ὄχι.
. Ἀπὸ τὸν …Μουεζίνη τῆς Λέσβου (εννοεί τον κ. Σηφουνάκη) μπορεῖς νὰ τὸ περιμένεις, ἀλλὰ ἀπὸ τοὺς Σοφοὺς Διδασκάλους ὄχι.
ΠΗΓΗ:
Χριστιανική Βιβλιογραφία
No comments:
Post a Comment