Monday, October 17, 2011

ΑΓΩΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ



ΑΓΩΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
========

Το πιο κάτω άρθρο περιγράφει με παραστατικότητα τις πρακτικές επιπτώσεις που θα έχει η αποδοχή της κάρτας του πολίτη και της φοροκάρτας. Δεν μπλέκει τους αναγνώστες με πολύπλοκα αριθμητικά νούμερα και τεχνολογίες των υπολογιστών που λίγοι έχουν τις γνώσεις και το ενδιαφέρον να παρακολουθήσουν. Εξηγεί γιατί η αποδοχή των διαφόρων καρτών θα κλείσει τους ανθρώπους σε ηλεκτρονική φυλακή και θα τους στερήσει το Θεόσδοτο αγαθό της ελευθερίας.

Δυστυχώς η Ιερά Σύνοδος δεν ασχολήθηκε με αυτό το θέμα λες και δεν αφορά το ποίμνιό Της, αλλά τους κατοίκους της Ινδονησίας.

ΟΙ ΗΧΗΡΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ
_______

Απούσα όμως από τις εξελίξεις δεν είναι μόνον η Ιερά Σύνοδος αλλά και πολλοί άλλοι οι οποίοι θα έπρεπε να είναι μπροστάρηδες στον αγώνα. Δεν αναφέρομαι στον δεινώς αστοχήσαντα π. Βασίλειο Βολουδάκη, αλλά ήλπιζα ότι ο π. Θεόδωρος Ζήσης θα έπαιρνε τελικά τη συνετή απόφαση να συνταχθεί με τους αντιρρησίες συνείδησης για να δημιουργηθεί κοινό μέτωπο εναντίον της ηλεκτρονικής φυλακής. Ο π. Θεόδωρος Ζήσης όφειλε να γνωρίζει - και είμαι βέβαιος ότι γνωρίζει - ότι δεν είναι μόνον η πολυπληθής ομάδες του π. Σαράντη και των χριστιανικών αδελφοτήτων που αντιτίθενται σφόδρα στην ηλεκτρονική φυλακή. Τα περισσότερα μοναστήρια και οι άνθρωποι που υπέγραψαν την Ομολογία για τον Οικουμενισμό έχουν επίσης υπογράψει τη δήλωση των αντιρρησιών συνειδήσεως.

ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΘΛΙΨΗ Ο Π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ
________

Δυστυχώς ο π. Θεόδωρος Ζήσης επέλεξε - για τους δικούς του λόγους - να δηλώσει ένα ηχηρό απών από το προσκλητήριο του χρέους εναντίον της ηλεκτρονικής φυλακής, όπως επέλεξε την ένοχη σιωπή για όλα σχεδόν τα βασικά θέματα που απασχολούν την πατρίδα και την πίστη μας.

Είναι κρίμα επειδή μέχρι πριν ένα χρόνο ουδείς διενοείτο να διαμφισβητήσει τον ηγετικό ρόλο του.

Οσα και αν είπαν οι Οικουμενιστές εναντίον του ουδεμία απολύτως απήχηση είχαν στη συνείδησή μας. Αλλά τώρα; Με τη στάση που τηρεί, τη σιωπή, την ηχηρή απουσία του, πώς να μην ξεγυμνωθεί από κάθε αξιοπιστία στα μάτια των παραδοσιακών πιστών;

Τώρα ποιος τον ακούει για το θέμα της ηλεκτρονικής φυλακής; Οι αδελφότητες, η ομάδα του π. Σαράντη, η Μονή Μελισσοχωρίου, οι Αγιορείτες, η Μονή Οσίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, ο Προηγούμενος του Μεγάλου Μετεώρου, οι Τάτσηδες, η Μονή της Αγίας Τριάδας, οι Καντιωτικοί; Κανείς. Ας μην ενοχοποιήσει κανένα γι' αυτό παρά μόνον τον εαυτό του ο σεβαστός μας Γέροντας.

ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟ ΚΑΙ ΠΑΙΣΙΟ
__________

Ας είναι. Οι πιστοί έχουν τη σαφέστατη απόφαση της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Ορους η οποία στοιχείται κατά γράμμα στις θέσεις του μακαριστού Γέροντος Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου πατερικής μορφής των ημερών μας. Εχουν πολλούς Μητροπολίτες, οι οποίοι αρνούνται να δεχτούν το ηλεκτρονικό φακέλλωμα. Εχουν την μαρτυρία του Γέροντος Παισίου ενός μεγάλου σύγχρονου Αγίου. Εχουν την επιταγή της συνείδησής τους. Εχουν επίσης πολλούς άλλους συμπολίτες μας, οι οποίοι χωρίς να ελαύνονται από θρησκευτικά ελατήρια, αντιτίθενται στην ηλεκτρονική φυλακή για λόγους αξιοπρέπειας και σεβασμού προς την ελευθερία του ανθρώπου.

Θα αγωνιστούν, λοιπόν, ολόψυχα, με τη δύναμη του Θεού να αποτρέψουν και αυτό το κακό που απειλεί θανάσιμα την αγαπημένη μας πατρίδα.

Παραθέτουμε στη συνέχεια την είδηση που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.

*****

ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΧΘΕΙ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ;

Του Θ.Μ.
============

Έχω ακούσει πολλούς συνανθρώπους μου να στρουθοκαμηλίζουν όταν το θέμα της συζήτησης έρχεται στην κάρτα του πολίτη και στην επαπειλούμενη στέρηση της ελευθερίας μας που αυτή θα φέρει. Οι συνάνθρωποί μου αυτοί λένε λοιπόν, προκειμένου να αποφύγουν τον στενό αλλά ευθύ δρόμο της αντίστασης κατά της νέας αυτής ηλεκτρονικής φυλακής που μας ετοιμάζεται: "Εμένα δεν με πειράζει να καταγράφεται η προσωπική μου ζωή. Δε με πειράζει να αποτυπωθούν τα πιο θεμελιώδη των δικαιωμάτων μου (όπως μας δήλωσε και ο πρωθυπουργός στην περυσινή ΔΕΘ) με την κάρτα του πολίτη αφού έτσι θα παταχθεί η φοροδιαφυγή." Και όταν προσπαθείς να τους εξηγήσεις ότι με την κάρτα θα καταστούμε δούλοι στα χέρια του ανάλγητου και φανερά πλέον... παρανομούντος κρατικού μηχανισμού όχι μόνο αδιαφορούν αλλά πολλές φορές χαχανίζουν κιόλας επαναλαμβάνοντας τη γνωστή πιπίλα. Ότι δηλαδή η κάρτα έρχεται για να πιαστεί η φοροδιαφυγή. Κούνια που τους κούναγε κατά το κοινώς λεγόμενο.

Για να αντιληφθούμε όμως πιο καλά το νόημα αυτού του άρθρου πρέπει να κάνουμε την εξής επισήμανση:
Όπως έχουμε οργανώσει την ζωή μας σήμερα το ρεύμα σε κάθε σύγχρονο σπίτι αποτελεί βασικό στοιχείο για την υποστήριξη της ζωής μέσα σε αυτό. Δηλαδή χωρίς ρεύμα ένα σύγχρονο σπίτι, είτε είναι μονοκατοικία είτε πολυκατοικία, δεν μπορεί να φιλοξενήσει τους ενοίκους του. Και αυτό γιατί με αυτό λειτουργούν όλες οι βασικές συσκευές μέσα σε αυτό (μαγείρεμα πλύσιμο ρούχων και ανθρώπων κ.α.). Και δεν ισχύει εδώ το επιχείρημα "Και παλιά πως ζούσαμε;". Όχι. Διότι παλιά είχαν φούρνους με ξύλα ώστε να ψήνουν το φαγητό και το ψωμί τους, είχαν τζάκια ώστε να μαγειρεύουν και να ζεσταίνονται, είχαν σίδερα με κάρβουνα και ένα σωρό άλλες χειροκίνητες συσκευές προσαρμοσμένες στα δεδομένα της εποχής που υποστήριζαν τη ζωή μέσα σε ένα σπίτι. Σήμερα όλα αυτά γίνονται με ηλεκτρικές συσκευές.
Άρα η ζωή μέσα σε ένα σύγχρονο σπίτι είναι αδύνατη χωρίς το ρεύμα.
Είναι δηλαδή το ρεύμα θεμελιώδες αγαθό. Επειδή λοιπόν το ρεύμα είναι τόσο θεμελιώδες αγαθό είναι τελείως ανήθικο να το κόβεις από κάποιον επειδή δεν έχει να πληρώσει επαίσχυντους και κατοχικούς φόρους (δεν μιλάμε πλέον για αντισυνταγματικούς φόρους καθώς Σύνταγμα δεν υπάρχει πια αλλά μιλάμε για φόρους που αντίκεινται στην ηθική πλέον).
Τι κάνει λοιπόν το κατοχικό κράτος για να επιτύχει την είσπραξη του φόρου; Κόβει το ρεύμα στους μη έχοντας ή στους μη θέλοντας να σκύψουν το κεφάλι. Αναισθησία, ξεδιαντροπιά, αναλγησία, ανηθικότητα, αντισυνταγματικότητα όλα μαζί. Και αυτό προκειμένου να εκβιάσει πια ξεδιάντροπα με κάθε μέσο την είσπραξη του χαρατσιού. Φάνηκαν οι κυνόδοντες κάτω από τα χαμογελαστά και μακιγιαρισμένα πρόσωπα όσων "νοιάζονται" για την σωτηρία της Ελλάδας.
Και ερχόμαστε τώρα στην ουσία όλου παραπάνω σκεπτικού.
Ποια μέθοδο θα μεταχειρισθούν οι άρχοντες τον επόμενο χρόνο όταν η κάρτα του πολίτη θα είναι μία πραγματικότητα;
Μα φυσικά θα απενεργοποιήσουν τις καρτούλες μας. Τι άλλο; Όλα τα νομοθετήματα θα συνδέονται πλέον με την καρτούλα μας. Αμφιβάλλει κανείς για αυτό; Αμφιβάλλει κανείς ότι εφέτος αν υπήρχε η κάρτα του πολίτη θα χρησιμοποιείτο αυτή για την είσπραξη του χαρατσιού αυτού;
Αν δεν πληρώσεις η κάρτα σου θα απενεργοποιηθεί και τότε ούτε να αγοράσεις (καθώς θα ενσωματωθεί με τη φοροκάρτα), ούτε να πάρεις τη σύνταξή σου, το μισθό σου ή να νοσηλευθείς.
Τίποτα. Και όλα αυτά με ένα κλικ στην καρτούλα μας. Τόσο απλά.
Να γιατί είναι σκλαβιά η κάρτα. Να γιατί θέλουν να την επιβάλλουν. Να γιατί τη χρειάζονται γρήγορα ("We need it fast."). Και αν τώρα έχουμε τον τρόπο να μην πληρώσουμε έστω και με το τρόπο που περιγράφεται στον άρθρο "Μια πρακτική συμβουλή ώστε να μην πληρώσουμε το νέο χαράτσι της ΔΕΗ και να μη σας κόψουν το ρεύμα" τότε δεν θα έχουμε κανένα τρόπο. Ή πληρώνεις ή αποκλεισμός!
Θα ήθελα να τελειώσω ερωτώντας όλους αυτούς που προσπαθούν να πείσουν τον εαυτό τους ότι η κάρτα έρχεται για να ελεγχθεί η φοροδιαφυγή:
Παραδίδεις την ελευθερία σου σε κάποιον που έχεις δει με τα μάτια σου ότι όταν χαμογελά φαίνονται οι κυνόδοντες του; Την παραδίδεις;
Εξακολουθείτε ακόμα να πιστεύετε ότι η κάρτα έρχεται για να παταχθεί η φοροδιαφυγή; Εξακολουθείτε ακόμα να αμφιβάλλετε ότι η κάρτα είναι το εργαλείο που θα μας μετατρέψει σε σκυλάκια δεμένα με αλυσίδα;
Εξακολουθείτε ακόμα να θέλετε να εγκλωβίσετε τα στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματά σας στην κάρτα όταν κορυφαίοι συνταγματολόγοι (πρώην συνεργάτες του κυβερνώντος κόμματος όπως ο κ. Κασιμάτης) έχουν αρχίσει να καλούν το λαό να ενεργοποιήσει το άρθρο 120 του Συντάγματος που λέει ότι: "Εν τέλει η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων" δηλαδή αντίσταση;


ΠΗΓΗ:

Ορθόδοξο Παρατηρητήριο

No comments:

Post a Comment