Friday, October 7, 2011

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ










ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ

Του ιατρού κ. Λυκούργου Νάνη
============

Ειλικρινά λυπάμαι που θα απογοητεύσω τους αγαπητούς εν Χριστώ αδελφούς που μέμφθηκαν, και δικαίως, τον αρχιεπίσκοπο Αθηνών για την πολιτεία του εν συγκρίσει με την αντίστοιχη του κοιμηθέντος μακαριστού Χριστοδούλου. Εν προοιμίω οφείλω να πω ότι οι εν λόγω αδελφοί μας, εξ όσων συνάγεται από τα γραφόμενά τους, αγαπούν την Εκκλησία της οποίας τη δόξα διακαώς επιθυμούν. Ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος κυρός Χριστόδουλος, ανήρ κεκοσμημένος δι’ ιδιαιτέρων διανοητικών και επικοινωνιακών προσόντων, ιδίως κατά τα πρώτα έτη της αρχιεπισκοπίας του αντιπαρατέθηκε σθεναρώς προς την κυβέρνηση του απάτριδος και ανθέλληνος Κωνσταντίνου Σημίτη που επεχείρησε παντί σθένει να απομειώσει και εξαλείψει την ευεργετική παρουσία και επίδραση της Εκκλησίας στη δημόσια ζωή των Ελλήνων όπως καταδεικνύεται από την αφαίρεση του θρησκεύματος, ιδιοσυστασιακού στοιχείου του απανταχού ελληνισμού, από τα αστυνομικά δελτία ταυτότητος των νεοελλήνων. Εν συνεχεία όμως παρατηρήθηκε χαλάρωση του αγώνα που έδωσε τη θέση της στον επαίσχυντο συμβιβασμό προς δόξαν των...δαιμόνων! Και ακολούθησε κομβολόγιο ολόκληρο υποχωρήσεων που απογοήτευσε τον πιστό λαό.

Η εξαγγελθείσα, στον ενθρονιστήριο λόγο του μακαριστού, κάθαρση ενταφιάστηκε και κουκουλώθηκε ιεροκρυφίως ενώ τορπιλλίστηκε, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ, η επάνοδος του Αττικής και Μεγαρίδος Νικοδήμου στο μητροπολιτικό θρόνο της Αττικής ενώ ο ίδιος ο μακαριστός όπως συνάγεται από δηλώσεις του θεωρούσε αντικανονικό και ανυπόστατο το επιτίμιο της ακοινωνησίας επί τη βάσει των οποίων κηρύχθηκαν εκ νέου έκπτωτοι εν έτει 1994 οι μακαριστοί Λαρίσης Θεολόγος και Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων Κωνσταντίνος και ο έτι ζων νοεομάρτυρας Αττικής Νικόδημος. Πλήρης δηλαδή ανακολουθία λόγων και έργων.

Και σαν να μην έφθαναν όλα αυτά κάλεσε τον πάπα στην Ελλάδα χωρίς να υπολογίσει την αντίδραση του πληρώματος της Ελλαδικής Εκκλησίας που εκδηλώθηκε ποκιλλοτρόπως, ερχόμενος επί πλέον σε αντίθεση με την πλειοψηφία της Ιεραρχίας, και μετέβη εν συνεχεία με συνοδική αντιπροσωπεία στο Βατικανό κατασκανδαλίζοντας το ευσεβές ποίμνιο!

Νόθευσε επικίνδυνα το εκκλησιαστικό ήθος με την αλήστου μνήμης προτροπή να εισέρχονται οι νέες και οι νέοι στους ναούς ακόμη και με το... σκουλαρίκι! Και σε μοναστήρι των Μετεώρων όταν μοναχή έκανε παρατήρηση σε προκλητικότατα ενδεδυμένη νεαρή κοπέλλα να εξέλθει του μοναστηριού εκείνη με μία φυσικότητα αντέταξε την επίμαχη ρήση του μακαριστού.

Γενικά επί των ημερών του συνεχίστηκε η εκκοσμίκευση που είχε εγκαινιασθεί από τον προκάτοχό του, διασαλεύθηκε εκ νέου η κανονική τάξη και έδωσε δυστυχώς στην εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσα σεραφειμική πτέρυγα το δικαίωμα να τον εγκαλεί!

Γενικά η περίοδος της αρχιεπισκοπίας του χαρακτηρίζεται από αντιφάσεις, παλινωδίες και συμβιβασμούς!


ΠΗΓΗ:

Αναστάσιος

No comments:

Post a Comment