ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ κ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΑΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΛΙΑΠΗ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Εμπεριστατωμένο το άρθρο του κ. Γ. Παπαθανασόπουλου, που παραθέσαμε στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση, για την παρακμή της συνοδικότητας επί Αρχιεπισκοπίας Ιερωνύμου Λιάπη.
Είναι ένα πράγμα να κάνεις αντιπολίτευση στον μ. Χριστόδουλο επειδή δεν εξελέγης Αρχιεπίσκοπος και να τον αιτιάσαι ως υπεύθυνο για όλα, και εντελώς διαφορετικό να πιστεύεις στην ανάγκη λειτουργίας της Εκκλησίας με συνοδικό πνεύμα.
Αφού απέκτησε το χρυσόμαλλο δέρας -για να χρησιμοποιήσω τη γνωστή έκφραση του τότε Θηβών και νυν Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου- ο Μακαριώτατος, δεν έχει απολύτως κανένα λόγο να σεβαστεί τη συνοδικότητα της Εκκλησίας.
Όχι απλά δεν την σέβεται, αλλά και την αντιστρατεύεται ετσιθελικά ακόμη και όταν υπάρχουν ομόφωνες αποφάσεις της Ιεραρχίας, όπως, επί παραδείγματι, για τον ορθόδοξο χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών και για την οικουμενιστική Σύνοδο του Κολυμβαρίου.
Η αναμφίλεκτη αλήθεια είναι ότι ο Αρχιεπίσκοπος της αισχύνης Ιερώνυμος είναι, όχι απλά ο χειρότερος Αρχιεπίσκοπος της Ιστορίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, αλλά ο χειρότερος Αρχιεπίσκοπος που θα μπορούσε ποτέ να έχει η Εκκλησία της Ελλάδος.
Ατυχώς για δεκαετία ολόκληρη ο Αρχιεπισκοπικός Θρόνος Αθηνών βρίσκεται υπό κατάληψη από ένα ανάξιο εν παντί Αρχιεπίσκοπο, ο οποίος συστηματικά υποσκάπτει όλους τους αγώνες της Εκκλησίας και του έθνους.
No comments:
Post a Comment